Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 hvorfor skulle den ikke være like fersk som den du kjøper i butikken? den i butikken er jo trossalt sendt fra sverige til oslo, og deretter fra oslo til resten av norge! vil tro om du bestiller selv får du en snus som er minst like fersk som den i butikkene! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Minst om ikke ferskere. F.eks snus i vanlige butikker (kan ta kiwi som eksempel der jeg jobber). Snusen kommer inn sammen med leveranser av annen tobakk. Den blir oppbevart i en safe inntill det er "bruk" for den. Med andre ord kan snusen ligge innelåst i safen i opptil 1-2 uker før den kommer i hylla. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ah, det visste jeg ikke Men hvordan er det med toll da? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Prøvde Skruf stärk løs i dag. Ikke noe forskjell, men så bruker jeg Skruf til vanlig. merket du ingen forskjell fra vanlig skruf? Hvor ofte bruker du skruf i uken/måneden? Jeg må prøve den snart Ca. en boks om dagen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ah, det visste jeg ikke Men hvordan er det med toll da? Det blir toll som på alt annet som kommer inn til Norge. Det vil si at du mest sannsynlig må ut med samme pris pr. boks som om du skulle ha kjøpt i butikken. Tror ikke det er særlig mye å spare, men siden det er en kolonial vare, blir vel Mva. på 12%, hvis jeg ikke tar feil? Hvorfor ikke bare dra til sverige? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det jeg tenkte, var jo ikke jeg som gav dere linken heller Siden du siterer meg. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 noen som har prøvd strongcut og rallersnus? Lurer på å bestille noen bokser av de. Og noen par ruller general Så har jeg dekket behovet mitt for en liten mnd fremover hehe, eller noen. Tror jeg skal bestille; 2 av hver som er nevnt ovenfor og 1 rull med general får holde det.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 noen som vet hvor mye en rull snusbokser koster på svenskebåten? har aldri kjøpt hele ruller. er kanskje ikke så smart, da jeg snuser lite.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 koster 15 kr per boks på båten. kjøpte der i sommerferien. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) noen som har prøvd strongcut Ja. Anbefaler på det sterkeste å ikke kjøpe den snusen. Effekten er den samme som all annen snus i tillegg til at den smaker VONDT værste snusen jeg har smakt rett og slett Endret 11. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 koster 15 kr per boks på båten. kjøpte der i sommerferien. wow! det vakke mye! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 noen som har prøvd strongcut Ja. Anbefaler på det sterkeste å ikke kjøpe den snusen. Effekten er den samme som all annen snus i tillegg til at den smaker VONDT værste snusen jeg har smakt rett og slett hehe tar deg på ordet Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 koster 15 kr per boks på båten. kjøpte der i sommerferien. wow! det vakke mye! 25 kroner i sverige. Også enda billigere Sikker på det ikke er oliver tvist? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 jeg vet selfølgelig hva jeg kjøper! selføglgelig var det ikke oliver twist! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvordan foregår det egentlig når man bestiller snus over nettet fra sverige eller et annet sted? Er det slik at man må betale med kredittkort etc, slik at de kan sjekke at personen er 18 og/eller over? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hvordan foregår det egentlig når man bestiller snus over nettet fra sverige eller et annet sted? Er det slik at man må betale med kredittkort etc, slik at de kan sjekke at personen er 18 og/eller over? Hehe, har følelsen på en ikke er over lovlig alder her Tror nok det og de vil ha penger og nå... Men jeg tror og at det kan gå over postoppkrav med en liten sjekk på postkontoret om du er gammel nok... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 tviler på at de sjekker på postkontoret. de bryr seg mest sannsynelig ikke.. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ah, det visste jeg ikke Men hvordan er det med toll da? Det blir toll som på alt annet som kommer inn til Norge. Det vil si at du mest sannsynlig må ut med samme pris pr. boks som om du skulle ha kjøpt i butikken. Tror ikke det er særlig mye å spare, men siden det er en kolonial vare, blir vel Mva. på 12%, hvis jeg ikke tar feil? Hvorfor ikke bare dra til sverige? 12% moms er kun på matvarer. Så med mindre snus er definert som matvare og ikke rus-/nytelsesmiddel, må du nok betale 24% Er jo ikke snakk om så mye, men... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 ahh.. har begynt å snuse mer etter at jeg kjøpte de Whote boksene. virkelig god snus. luker/smaker ikke like ille som vanelig general blei, og renner ikke før etter lang tid. anbefales virkelig! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Hehe, fint at du liker de, headcleaver Føler jeg har litt ansvar for det, siden jeg anbefalte dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg