Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

da har jeg foresten kjøpt en boks General Portion White Large til ære for Mongo FuRY/FredricC ;)

gleder meg til å prøve den. skulle egentlig kjøpe skruff men de hadde ikke på den lokale statoilen. men de har heldigvis ikke impotert pappbokser enda da.

edit:

hva er foresten den saken som er oppa lokket. det er en egen liten tom "boks"

hva er den til?

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er foresten den saken som er oppa lokket. det er en egen liten tom "boks"

hva er den til?

Det er sånn oppbevaringslomme. Der kan man putte posen når man er ferdig med å bruke den, og hvis man ønsker kan man jo stappe den i kjeften på nytt :p. Liker å kalle det snusens askebeger :) men hensikten med dette er å å ha et sted man kan man ha snusen hvis man ikke har anledning til å kaste den tror jeg

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
Du synes ikke det var stort? Vel, jeg kan love deg at rolf skjelver i buksene :mrgreen:

Damesnus? Gen White gir deg hår på brystet, gutt!

ja rolf skjelver som abre det! det jo ikke behov for han! likte white! den renner jo nesten ikke! konge snus! :w00t:

Gen White gir deg hår på brystet, gutt!

det har skruf gjort for lenge siden :thumbup:

Lenke til kommentar
Du synes ikke det var stort? Vel, jeg kan love deg at rolf skjelver i buksene :mrgreen:

Damesnus? Gen White gir deg hår på brystet, gutt!

ja rolf skjelver som abre det! det jo ikke behov for han! likte white! den renner jo nesten ikke! konge snus! :w00t:

Gen White gir deg hår på brystet, gutt!

det har skruf gjort for lenge siden :thumbup:

Kjempebra :D

Nå har jeg bare brukt hvit pose et stykke tid, men jeg husker at forskjellen ikke er gigantisk, men det er veldig deilig at den ikke renner, pluss at posene ser penere ut :)

Skruf har jeg fortsatt tilgode å prøve :)

Lenke til kommentar

var egentlig skruf jeg skulle kjøpe. men så kom jeg på all skryten du hadde gitt White så jeg kjøpte det i steden. angrer meg ikke for at jeg kjøpte 2 bokser nå nei! :D

edit:

rettere sagt. jeg angrer meg ikke for at jeg kjørte opp og kjøpte en boks til ;)

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Hehe, fint at du likte White :)

Jeg ser i hvertfall ingen ulemper med den i motsetning til vanlig pose. Den er ikke like fuktig, men det blir den etter at du tar den inn. Jeg ble skikkelig svimmel i dag, etter å bare ha hatt en pakke mocca, og ellers ikke hatt noe i en uke, gjorde det godt med en 1gram white oppe i leppa, og ikke noe 0,4 gram anisbullshit :)

headcleaver, du har forresten over 100 poster her nå ;)

Endret av FredericC
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Skruf portion for et par dager siden, og jeg må si jeg ble overrasket til det positive! Kunna ha den i kjeften i flere timer (maks jeg prøvde: 3 på jobb) før det begynnte å renne!

Det var en døds digg avveksling fra diverse renneposer ala general/granit large! Er så kjipt på jobb når jeg sitter i kassa og ikke kan gå på en stund, så plutselig starter det å renne som faen! Hva gjør jeg da? :p Må sitte med rennesnus i en halvtime før jeg kan komme meg vekk og spytta ut.

Lenke til kommentar
nikotinsjokk er best. det eier enkelt og greit. synd jeg bare fikk det da jeg startet å snuse, eller når jeg slutter en måned. synd, for det beste med snusen er svimmelheten! eneste grunn til at jeg snuser nå er gammel vane!

Prøv å reduser forbruket til en gang eller to i helgene.

Jeg tror jeg kommer til å fortsette med å snuse på denne måten! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...