Deadringer Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) da har jeg foresten kjøpt en boks General Portion White Large til ære for Mongo FuRY/FredricC gleder meg til å prøve den. skulle egentlig kjøpe skruff men de hadde ikke på den lokale statoilen. men de har heldigvis ikke impotert pappbokser enda da. edit: hva er foresten den saken som er oppa lokket. det er en egen liten tom "boks" hva er den til? Endret 10. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) hva er foresten den saken som er oppa lokket. det er en egen liten tom "boks"hva er den til? Det er sånn oppbevaringslomme. Der kan man putte posen når man er ferdig med å bruke den, og hvis man ønsker kan man jo stappe den i kjeften på nytt . Liker å kalle det snusens askebeger men hensikten med dette er å å ha et sted man kan man ha snusen hvis man ikke har anledning til å kaste den tror jeg Endret 10. oktober 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 hehhe, praktisk hvis jeg begynner å gå tom for snus kan ikke si jeg syntes white portion var så stort. virka litt damesnus aktig Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 da har jeg foresten kjøpt en boks General Portion White Large til ære for Mongo FuRY/FredricC Nåååh Jeg fikk en i dag jeg og Du synes ikke det var stort? Vel, jeg kan love deg at rolf skjelver i buksene Damesnus? Gen White gir deg hår på brystet, gutt! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du synes ikke det var stort? Vel, jeg kan love deg at rolf skjelver i buksene Damesnus? Gen White gir deg hår på brystet, gutt! ja rolf skjelver som abre det! det jo ikke behov for han! likte white! den renner jo nesten ikke! konge snus! Gen White gir deg hår på brystet, gutt! det har skruf gjort for lenge siden Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Du synes ikke det var stort? Vel, jeg kan love deg at rolf skjelver i buksene Damesnus? Gen White gir deg hår på brystet, gutt! ja rolf skjelver som abre det! det jo ikke behov for han! likte white! den renner jo nesten ikke! konge snus! Gen White gir deg hår på brystet, gutt! det har skruf gjort for lenge siden Kjempebra Nå har jeg bare brukt hvit pose et stykke tid, men jeg husker at forskjellen ikke er gigantisk, men det er veldig deilig at den ikke renner, pluss at posene ser penere ut Skruf har jeg fortsatt tilgode å prøve Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) var egentlig skruf jeg skulle kjøpe. men så kom jeg på all skryten du hadde gitt White så jeg kjøpte det i steden. angrer meg ikke for at jeg kjøpte 2 bokser nå nei! edit: rettere sagt. jeg angrer meg ikke for at jeg kjørte opp og kjøpte en boks til Endret 10. oktober 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Hehe, fint at du likte White Jeg ser i hvertfall ingen ulemper med den i motsetning til vanlig pose. Den er ikke like fuktig, men det blir den etter at du tar den inn. Jeg ble skikkelig svimmel i dag, etter å bare ha hatt en pakke mocca, og ellers ikke hatt noe i en uke, gjorde det godt med en 1gram white oppe i leppa, og ikke noe 0,4 gram anisbullshit headcleaver, du har forresten over 100 poster her nå Endret 10. oktober 2005 av FredericC Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 i denne tråden aleine? hehehe, snus er digg, så det ække så rart dette er nok favoritt tråden min på hele forumet Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Prøvde Skruf stärk løs i dag. Ikke noe forskjell, men så bruker jeg Skruf til vanlig. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 White er digg den, gir en overraskende god effekt. Men Skruf portion er min evige favorittportion uansett Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Prøvde Skruf stärk løs i dag. Ikke noe forskjell, men så bruker jeg Skruf til vanlig. merket du ingen forskjell fra vanlig skruf? Hvor ofte bruker du skruf i uken/måneden? Jeg må prøve den snart Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg kjøpte en Skruf portion for et par dager siden, og jeg må si jeg ble overrasket til det positive! Kunna ha den i kjeften i flere timer (maks jeg prøvde: 3 på jobb) før det begynnte å renne! Det var en døds digg avveksling fra diverse renneposer ala general/granit large! Er så kjipt på jobb når jeg sitter i kassa og ikke kan gå på en stund, så plutselig starter det å renne som faen! Hva gjør jeg da? Må sitte med rennesnus i en halvtime før jeg kan komme meg vekk og spytta ut. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 nikotinsjokk er best. det eier enkelt og greit. synd jeg bare fikk det da jeg startet å snuse, eller når jeg slutter en måned. synd, for det beste med snusen er svimmelheten! eneste grunn til at jeg snuser nå er gammel vane! Prøv å reduser forbruket til en gang eller to i helgene. Jeg tror jeg kommer til å fortsette med å snuse på denne måten! Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er ikke lett hvis man er avhengig.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 å prøve å kutte ned på snusinga, gjorde bare at jeg begynnte å røyke mer istedenfor Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 I fare for å gjenta meg selv hvor på nettet får man kjøpt den billigste snusen? Prøvde forresten Grov Snus i dag, knallgod! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er ikke lett hvis man er avhengig.. er ikke avhening. snuser fordi det er behagelig, ikke pga avheninghet. kan slutte når jeg vil. hvor på nettet får man kjøpt den billigste snusen? godt spørsmål. 50,- boksen er dyrt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 http://www.northerner.com/snus.html Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Men så kommer toll og alt det der..? Og da er den jo ikke like fersk etter den er sendt fra sverige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg