Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Hang med en kompis i kveld som absolutt skulle gi meg snus av merket skruf. Det er lenge siden jeg har snuset, og det førte til at jeg ble utrolig svimmel og kastet opp. Det jeg lurer på er om svimmelheten opphører om man snuser jevnlig? Altså, jeg skjønner jo at den avtar, men kan den opphøre helt?

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Haha. Hang med en kompis i kveld som absolutt skulle gi meg snus av merket skruf. Det er lenge siden jeg har snuset, og det førte til at jeg ble utrolig svimmel og kastet opp. Det jeg lurer på er om svimmelheten opphører om man snuser jevnlig? Altså, jeg skjønner jo at den avtar, men kan den opphøre helt?

Ja. Snus ofte nok, lenge nok så blir den borte. Tok et halvt år for meg :p

Lenke til kommentar
er jeg den eneste som har snusen lenge :(

stakkars meg. snusen min kommer til å tørke ut :'(

Det er vel du som har snusboksen i 1 månede mener jeg å huske, isåfall er frysern et fint stedf for snusen. Personelig har jeg åpne bokser i kjøleskapet, om jeg ikke snuser opp hele boksen før jeg legger meg, og uåpna i frysern, holder seg helt fint.

Lenke til kommentar

Ja, svimmelheten er også kalt "fjortisseffekten". Fordi det er den effekten de som ikke har snusa mye får. Nikotin er rundt omkring 3 døgn i kroppen, så de som snuser endel får aldri samme rype reaksjon. Selv en hardcore snuser som ikke har snuset på en stund får seg en liten piruett.

Lenke til kommentar
Var det Skruf Stärk eller? Den sitter godt noen ganger den.. Joda, svimmelheten har iallefall opphørt hos meg.

Ja, det var det. Var faen meg helt jævlig hvor svimmel man skulle bli da..

Hardcore-snuserne blir vant til det da de har nikotin i kroppen hele tiden.

Du fikk vel et nikotinsjokk, lik de jeg får av catchen. Kasta ikke opp jeg da men. (da hadde jeg seriøst vært grisekylling. (med ekstra grise))

Sorry for dobbelpost :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er vel du som har snusboksen i 1 månede mener jeg å huske, isåfall er frysern et fint stedf for snusen. Personelig har jeg åpne bokser i kjøleskapet, om jeg ikke snuser opp hele boksen før jeg legger meg, og uåpna i frysern, holder seg helt fint.

ja, jeg har snusboksene lenge. får vel begynne å fryse de da. har gått greit med plastboks. da har kunn de siste 5 bleiene blitt litt rare.

Du fikk vel et nikotinsjokk, lik de jeg får av catchen.

nikotinsjokk er best. det eier enkelt og greit. synd jeg bare fikk det da jeg startet å snuse, eller når jeg slutter en måned. synd, for det beste med snusen er svimmelheten! eneste grunn til at jeg snuser nå er gammel vane!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...