Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Jeg er født og oppvokst i noe som -må- være et av norges hardeste ungdomsmiljø, og jeg har aldri noensinne blitt tvunget på noe som helst. Til syvende og sist tar du valget selv, uansett hva de andre skal ha det til.

Og det er vel litt verre å la seg påvirke til å begynne med snus i så ung alder, med tanke på at smaken er veldig preget og spesiell, og derfor kanskje ikke faller så godt i smak (pun intended) hos "småbarn".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må bare legge til: Selv om man lever i et hardt miljø eller ikke, det er påvirkningen fra andre som teller. Snuser de "tøffe gutta" så har andre lett for å følge etter.

Selv begynnte jeg, ikke etter press, men påvirkning fra noen kompiser. Han ene fikk han andre til å begynne, og han andre fikk han tredje, og tilslutt (i fjor, en gang før jeg blei 18) på vei hjem fra sverige, alle de med prell så skulle ikke jeg være noe dårligere, og siden da har det gått jevnt og trutt :p

Jeg tok en general istad fordi de ikke hadd skruf på butikken i går. Vanligvis får jeg sinnsykt nikkosjokk av morraprellen, men ikke av general... måtte ta meg en røyk for å få sjokket :p

Det at man "mister" nikotin sjokket etter en stund synes jeg er rart. Jeg røyka fra jeg var 12 til 13, slutta, begynnte med snus da jeg var 17.5, for 3-4 mnd. siden begynnte jeg å røyke litt igjen, men bare en gang i blandt. og nå har jeg gått helt tilbake til snus. Uansett så er nikotinsjokket av skruf/røyk tilstede hver ENESTE dag! (såsant jeg ikke røyka 30 røyk kvelden før :p)

Jeg så en kis på butikken der jeg jobber for to dager siden som snusa. Han hadde snus faen meg mellom tenna og det rant og faen... i 40 åra kanskje, det så SINNSYKT ekkelt ut! Men det så ikke ut som han brydde seg!

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

slike baker jeg og..- bare litt lengre og tynnere slik at den går over hele leppa.

det der er en sylinder ja.

Lenke til kommentar
faen så kraftig skruf sterk er! sitter med en oppi nå :love:

Har ikke merket så mye forskjell av sterk kontra original som er i norge... Jeg synes faktisk den originale er best! Den har bedre aroma og fastere konsistens..

Lenke til kommentar
Slike baker jeg. Blir vel en sylinder?

Sånne tar jeg:

hahaha... Jeg prøvde prismasteren i går :D Skal lage ett bilde av en prismaster-pris etterpå... Den var SYKT digg å ha i leppa! men blei desverre så inmari liten og fryktelig kornete!

Lenke til kommentar
Sterk? Sist jeg sjekket så finnes det ingen sterke snusvarienter på norsk jord. Skruf er imho ikke sterkere enn General. :-\

Fåes bare kjøpt i sverige. Det er ikke sikkert Skruf er noe sterkere, men effekten er en helt annen :D

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Sterk? Sist jeg sjekket så finnes det ingen sterke snusvarienter på norsk jord. Skruf er imho ikke sterkere enn General. :-\

begrunn zZTERk..

Effekten til skruf er mye mer behagelig enn general. Jeg sitter gjerne på sofaen og lurer på hvorfor jeg ikke bare gikk ned i hagen og kjørte noe mold opp i leppen enn general.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...