sfenne Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Snusen er jo faktisk mye bedre i pappboks, men det er sant at den holder ut lenger i plastbokser. Jeg synes verken positivt eller negativt at norge tar inn orginale svenskebokser. At man lar boksen ligge for lenge, blir snusen sånn... rarsur, men det lukter god f***e på fingrene etter man har baket, så det er ikke noe gælli med det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 er jeg den eneste som har snusen lenge stakkars meg. snusen min kommer til å tørke ut :'( Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 headcleaver, jeg har den lenge jeg og Hater pappbokser, nekter å kjøpe hvis jeg ikke får plast. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 da blir det katastrofe om de faser plastboksene helt ut :!: Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 da blir det katastrofe om de faser plastboksene helt ut :!: Ja, da skal jeg boikotte. I hvertfall i noen dager... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Plastboksene er bedre imo. Holder seg bedre, går ikke i stykker så lett. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Plastboksene er bedre imo. Holder seg bedre, går ikke i stykker så lett. mener heller at plasten sprekker lettere en papp jeg mister du en pappboks skjer det ingenting men plastboksen kan sprekke og lokket detter av! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Plastboksene er bedre imo. Holder seg bedre, går ikke i stykker så lett. mener heller at plasten sprekker lettere en papp jeg mister du en pappboks skjer det ingenting men plastboksen kan sprekke og lokket detter av! Hvordan har du greid og sprekke en plastboks med bare og miste den? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 mener heller at plasten sprekker lettere en papp jegmister du en pappboks skjer det ingenting men plastboksen kan sprekke og lokket detter av! Men blir pappboksen fuktig, rakner hele greia. Må forsterkes med teip når en beveger seg ut i teig! Derfor: Papp < Plast Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 mener heller at plasten sprekker lettere en papp jegmister du en pappboks skjer det ingenting men plastboksen kan sprekke og lokket detter av! Men blir pappboksen fuktig, rakner hele greia. Må forsterkes med teip når en beveger seg ut i teig! Derfor: Papp < Plast Du løper jo ikke rundt å mister boksen hele tiden? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nei, men er man ute i skauen i et par døgn risikerer man at klærne blir våte, ikke sant? Ergo blir eska våt. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) er jeg den eneste som har snusen lenge stakkars meg. snusen min kommer til å tørke ut :'( opptil 2 timer her når jeg gamer.. vanligvis 1time og opp. edit: når den er helt oppbrukt så er det bare smelle inn en ny Endret 9. oktober 2005 av geedoo Lenke til kommentar
password Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Man skal vel snuse veldig sjeldent for at snusen skal bli tørr i pappboksen. Har selv en boks i maks 3 dager, og da er det ikke noe problem. Imo er snusen best den 2. dagen, eller når den er bittelitt tørrere enn helt fersk. Blir så god smak, og en bedre konsistens. Har forresten prøvd å vanne ut for tørr snus. Det funker til nød, men man skal være ekstremt forsiktig med vannmengden! Ser uansett ut til at "pappsnusen" kommer for fullt til Norge, det er bare få steder hvor det selger lite at det ikke har kommet på papp, tror jeg... Skulle folk begynne sippeorkester om så er tilfelle, er det ikke verre enn at man har en plastboks man heller over i Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Nei, men er man ute i skauen i et par døgn risikerer man at klærne blir våte, ikke sant? Ergo blir eska våt. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det som er med pappbokser, er at det er tilnærmet umulig å poppe ølflasker uten å harve boksen. Dette var plastboksene ypperlige til! R.I.P plastbokser Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Ikke minst Cola-glassflasker. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Synes det er helt greit med pappbokser jeg.. Samma faen for meg lissom, snus er snus Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Plastboksen min ble helt ødelagt når eg poppet en ølflaske med den Lenke til kommentar
M-J Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 sykler man og mister plast så sprekker bokse oh/eller lokket detter av! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 sykler man og mister plast så sprekker bokse oh/eller lokket detter av! Seriøst, det har ALDRI skjedd med meg og jeg har mista boksen et par gangen i bakken, ikke skjedd med papp heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg