Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Snusen er jo faktisk mye bedre i pappboks, men det er sant at den holder ut lenger i plastbokser.

Jeg synes verken positivt eller negativt at norge tar inn orginale svenskebokser.

At man lar boksen ligge for lenge, blir snusen sånn... rarsur, men det lukter god f***e på fingrene etter man har baket, så det er ikke noe gælli med det :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mener heller at plasten sprekker lettere en papp jeg

mister du en pappboks skjer det ingenting men plastboksen kan sprekke og lokket detter av!

Men blir pappboksen fuktig, rakner hele greia. Må forsterkes med teip når en beveger seg ut i teig!

Derfor:

Papp < Plast

Lenke til kommentar
mener heller at plasten sprekker lettere en papp jeg

mister du en pappboks skjer det ingenting men plastboksen kan sprekke og lokket detter av!

Men blir pappboksen fuktig, rakner hele greia. Må forsterkes med teip når en beveger seg ut i teig!

Derfor:

Papp < Plast

Du løper jo ikke rundt å mister boksen hele tiden?

Lenke til kommentar

Man skal vel snuse veldig sjeldent for at snusen skal bli tørr i pappboksen. Har selv en boks i maks 3 dager, og da er det ikke noe problem. Imo er snusen best den 2. dagen, eller når den er bittelitt tørrere enn helt fersk. Blir så god smak, og en bedre konsistens.

Har forresten prøvd å vanne ut for tørr snus. Det funker til nød, men man skal være ekstremt forsiktig med vannmengden!

Ser uansett ut til at "pappsnusen" kommer for fullt til Norge, det er bare få steder hvor det selger lite at det ikke har kommet på papp, tror jeg...

Skulle folk begynne sippeorkester om så er tilfelle, er det ikke verre enn at man har en plastboks man heller over i ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...