Deadringer Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 mange her som sover med snus? heh har gjort det en gang. da jeg voknet var jeg sykelig sår i halsen pga at den hadde "sprunget lekk". men snusen lå fint under leppa Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hender rett som det er. Kommer hjem fra byen, er trøtt, slenger inn en pris og legger meg. Ikke noe problem det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hender rett som det er. Kommer hjem fra byen, er trøtt, slenger inn en pris og legger meg. Ikke noe problem det. gjort det en gang. våkna med snus i hele kjeften og snus på putetrekket... ikke særlig kult. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hender rett som det er. Kommer hjem fra byen, er trøtt, slenger inn en pris og legger meg. Ikke noe problem det. gjort det en gang. våkna med snus i hele kjeften og snus på putetrekket... ikke særlig kult. hehe, kjenner meg igjen der. har blitt en heftig uvane å sovne med snus for meg. Har imidlertid lagt en klut under slik at puta ikke får så mange flekker Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hender rett som det er. Kommer hjem fra byen, er trøtt, slenger inn en pris og legger meg. Ikke noe problem det. gjort det en gang. våkna med snus i hele kjeften og snus på putetrekket... ikke særlig kult. hehe, kjenner meg igjen der. har blitt en heftig uvane å sovne med snus for meg. Har imidlertid lagt en klut under slik at puta ikke får så mange flekker Hvem har sagt at dere gutter ikke er praktiske lissom?... Alt dere kan... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hvem har sagt at dere gutter ikke er praktiske lissom?... Alt dere kan... Jeg kan til og med bake snusen min med en hånd jeg tenk ! samtidig som jeg drikker cola og gamer wc3 Endret 8. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvem har sagt at dere gutter ikke er praktiske lissom?... Alt dere kan... Jeg kan til og med bake snusen min med en hånd jeg tenk ! samtidig som jeg drikker cola og gamer wc3 Hehe , mektig imponert..! Hadde det bare vært flere som deg..*drømme* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Når jeg hører om slike som Lord-Myrrah er det like før jeg skifter fil. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Når jeg hører om slike som Lord-Myrrah er det like før jeg skifter fil. skifter fil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Herlig at det endelig har kommet pappbunn til norske butikker. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Når jeg hører om slike som Lord-Myrrah er det like før jeg skifter fil. skifter fil? Hetrofil / Homofil Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Herlig at det endelig har kommet pappbunn til norske butikker. hvorfor? blir ikke snusen raskere tørr? *Blush* :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Synes iallfall jeg.. =/ Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Synes iallfall jeg.. =/ uhm.... høh ......? Edit: Foresten, o hodekløyver, trur faktsik snusen holder seg lenger, fordi pappen er smurt inn med noe rare greier, tror det er stearin minner hvertfall om det. Endret 8. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Edit: Foresten, o hodekløyver, trur faktsik snusen holder seg lenger, fordi pappen er smurt inn med noe rare greier, tror det er stearin minner hvertfall om det. hm, i så fall er det jo bare fint at papp har kommet til jolly lille Noreg! Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Snusen blir jo faktisk mye fortere tørr i pappboks.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Snusen blir jo faktisk mye fortere tørr i pappboks.. ok, du sier det ene og lord myrrah sier det eksagt omvendte. hva er riktig. for meg høres det mest logisk ut at snusen blir raskere tørr, men da virker det igjen ulogisk at snus produsentene lager pappbokser. hvis ikke de bare vil suge oss for enda mer penger da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Produsentene regner vel ikke med at man skal ha samme snusboks i mange dager. Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Kanskje pappboksene er ment for hardcore-1337-snusere, som setter en hel boks om dagen? (eller 2) Da rekker den jo ikke å bli tørr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg