Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Yesyes.. Men hva skjer egentlig om purken ser en småttis snuse eller røyke?

Ingenting, tror jeg. I hvertfall ikke med snus, som er ganske vanskelig å se på litt avstand. Det er også vanskelig å se alderen på folk.

Tror ikke politiet bryr seg, og de er jo mennesker som oss andre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

politiet har ikke rett til å nekte mindreårige å snuse eller røyke, da dette ikke er ulovlig. Med drikke blir det en annen sak.

Lenke til kommentar
Det som er stort med Gen White, er at den ikke renner, og boksen er rå :)

hehe, jeg kjøper da ikke snus pga boksen ;)

Endre: du kan vel bare prøve en pose?

Du høres ut som pappa ^^, han sier hele tiden slikt. Tror han har lyst til å snuse, men mamma hater snus.

;)

Ehm, gjelder denne, forresten?

det hade vært fint om den gjorde. men hvordan skal moderatorene nekte folk som er under 16/18 å skrive her? hvis de ikke har skrevet profilen hvor gamle de er kan jo ikke moddene finne det ut.

Lenke til kommentar

Gjett hvem som fikk kjøpt snus på Statoil Drammen i dag? ^^

Trodde jeg skulle dø, mannen i kassa stirra meg i senk, og stemmen skalv, men jeg gikk da ut med...en pakke mocca svart. Ja, jeg vet, men jeg klarte ikke å tenke klart, så jeg tok det første jeg så.

Dere under 18, blir dere ofte spurt om legg?

Lenke til kommentar
Så fornøyd da! :p Bor i Drammen og får kjøpt på Esso på Konnerud, ved Kiwi.. No problemo, bare de rette står i kassa! :p

Også kjøpte du MOCCA?? Jaja..

Hey, første gang. Jepp, jeg kjøpte mocca, det var så fin boks (pun intended, headcleaver). Mannen i kassa holdt på å drepe meg med blikket sitt, så jeg var skjelven i 2-3 minutter etter. Kjenner du de som står i kassa på Esso?

Loeve, hvor kjøper du da?

Endret av FredericC
Lenke til kommentar

Kjenner dem ikke nei, men jeg bare har fått høre hvem som driter i hvor gammel du er. Litt "kule" unge folk! :p Eller en gammal dude med briller som eier Esso der. Han selger til deg så lenge du veit hva du skal ha og ikke står å fomler. Dessuten er det ofte greit med få eller ingen folk i sjappa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...