Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

topic navnet burde være "(her diskuterer vi bare snus)" i stedet for "(her diskuterer vi bare OM snus)" dette er nemlig feil...

Lenke til kommentar
topic navnet burde være "(her diskuterer vi bare snus)" i stedet for "(her diskuterer vi bare OM snus)" dette er nemlig feil...

Who cares. Alle skjønner hva som menes med emnefeltet uansett.

testet Skruf Porsjon i dag. Ikke noe ekstraordinært akkurat :p akkurat som hvilken som helst pose snus.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Who cares. Alle skjønner hva som menes med emnefeltet uansett.

testet Skruf Porsjon i dag. Ikke noe ekstraordinært akkurat :p akkurat som hvilken som helst pose snus.

sant nok, men hvorfor ikke bare skrive det riktig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

nope, du har ikke rett... det finnes snus med lakrissmak da, kanskje det er det du har luktet... snus kan egentlig ike sammenlignes med noe når det gjelder smak.

Lenke til kommentar

Det smaker ikke som noe annet i verden, hvertfall som jeg har smakt. Det smaker ikke så veldig mye egentlig, bortsett fra når du tar ut snusen. Mens den er inne er den bare der. Smaker ikke så mye. Ganske sterk smak, kan svi litt på tunga. Enten liker man smaken eller så liker man den ikke :p

Lenke til kommentar
Det må da kunne likne på noe. Er smaken tørr, søt, saftig, fyldig osv?

det er en "skarp" og sterk smak. kan svi litt i munnen hvis du ikke er vant til den/det.

hvis du vet hvordan tyggetobbak lukter, så ligner den det, bare med styrken til 70% vodka. svir i halsen akkurat som alkohol

Lenke til kommentar
Det må da kunne likne på noe. Er smaken tørr, søt, saftig, fyldig osv?

det er en "skarp" og sterk smak. kan svi litt i munnen hvis du ikke er vant til den/det.

hvis du vet hvordan tyggetobbak lukter, så ligner den det, bare med styrken til 70% vodka. svir i halsen akkurat som alkohol

Svir som faen i halsen ja. Det er derfor det ikke anbefales å få snus inne i munnen, men å begrense det til leppa (kan skylle og svelge med en eller annen drikkevare, bare ikke spytt :p)

Lenke til kommentar
hm, vanskelig den der. skjønner ikke helt hva som er så stort med g-White, så jeg ville nok tatt skruf'en. hadde det hvert vanelig general pose derimot, hadde jeg tatt den ;) av gammel vane!

Det som er stort med Gen White, er at den ikke renner, og boksen er rå :)

Endre: du kan vel bare prøve en pose?

Du høres ut som pappa ^^, han sier hele tiden slikt. Tror han har lyst til å snuse, men mamma hater snus.

Lenke til kommentar

Tviler... :) Isåfall hadde ikke jeg skrevet her.

Uansett synes jeg forslaget til wh1te var litt dårlig begrunnet, men på en måte skjønner jeg.

Edit: Kommer mange sånne dumme spørsmål ja.. :p Slike folk burde forsåvidt bare holde seg unna dumskapen.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

vel, det er ikke ulovlig å snuse når man er under 18, det er bare ulovlig å selge til folk som er under 18. samme gjelder røyk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...