Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å bli lei av at hver femte jævla side så kommer det en ny besserwisser som tydeligvis VET for faktum at det har vært glass i snus.

Tror dere ikke næringsmiddeltilsynet sjekker snusfabrikker? Man slipper ALDRI unna med sånt, verken nå eller da.

Lenke til kommentar
Leser du det heletatt hva faen vi skriver?

godt spørsmål.

@han som sier det er glass i snus:

du spør hvorfor snus gjorde mer skade før. vel, har det aldri slått deg at snusen er renere, og av høyere kvalitet nåtildags enn hva den var for 50år siden? ingen renholdsinspektører, gamle varer, folk dret i om snusen var harsk og ute av dato osv osv osv.

disse grunnene pluss at tannhygenen er veldig mye bedre i dag. folk har sterkere tannkjøtt som tåler mer enn før. enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Finns det glas i Svenskt Snus enligt GothiaTek®?

Snus innehåller inte glas och har heller aldrig gjort det! ! Myten om glas i snus är gammal och hur den har uppstått kan vi bara gissa. Förr kunde det hända att saltkristaller utkristalliserade i intorkat snus och missuppfattades som glas.

Her ser du! hentet rett fra gothiatek sin hjemmeside!

Lenke til kommentar
To kamerater av meg skal til Sverige imorra. Noen tips til snus? Har tenkt litt på Strong Cut.. Hva med Prince'n?

General White Portion :)

Jeg ville ikke uten videre kjøpt en hel rull av strongcut og prince, men en av hver hadde vært bra. Ellers må du prøve L.D, den er billig :)

Spørsmål til folket:

Hvis det stod en med en snusboks i hver hånd; skruf pose og General White, og dere kunne velge en, hvem hadde dere tatt?

Endret av FredericC
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
To kamerater av meg skal til Sverige imorra. Noen tips til snus? Har tenkt litt på Strong Cut.. Hva med Prince'n?

General White Portion :)

Jeg ville ikke uten videre kjøpt en hel rull av strongcut og prince, men en av hver hadde vært bra. Ellers må du prøve L.D, den er billig :)

Spørsmål til folket:

Hvis det stod en med en snusboks i hver hånd; skruf pose og General White, og dere kunne velge en, hvem hadde dere tatt?

Definitivt Skruf!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...