Passasjer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 I en Granit Maxi boks er det 20 poser på tilsammen 30 gram, altså er det 1,5 gram snus i hver bleie... ikke 16 rofl. hvem sa 16 (A) You did, twice. Men er det noen som vet om tobakksprisene vil endre seg? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Jeg begynner å bli lei av at hver femte jævla side så kommer det en ny besserwisser som tydeligvis VET for faktum at det har vært glass i snus. Tror dere ikke næringsmiddeltilsynet sjekker snusfabrikker? Man slipper ALDRI unna med sånt, verken nå eller da. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan du forklare hva som gjorde at snusen skadet tannkjøttet 10x mer før enn hva snus gjør nå? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan du forklare hva som gjorde at snusen skadet tannkjøttet 10x mer før enn hva snus gjør nå? Kan du slutte? Det er ikke glasskår i snus, og det har aldri vært det EOFD. Det kan hende at folks tannkjøtt er blitt sterkere med alle de nye produktene som har kommet. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 de var havsalt ellns i snus før og ikke glass! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kan du forklare hva som gjorde at snusen skadet tannkjøttet 10x mer før enn hva snus gjør nå? Leser du det heletatt hva faen vi skriver? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Leser du det heletatt hva faen vi skriver? godt spørsmål. @han som sier det er glass i snus: du spør hvorfor snus gjorde mer skade før. vel, har det aldri slått deg at snusen er renere, og av høyere kvalitet nåtildags enn hva den var for 50år siden? ingen renholdsinspektører, gamle varer, folk dret i om snusen var harsk og ute av dato osv osv osv. disse grunnene pluss at tannhygenen er veldig mye bedre i dag. folk har sterkere tannkjøtt som tåler mer enn før. enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvem sier at snusen var 10x mer skadelig for tannkjøttet en nå da? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvem sier at snusen var 10x mer skadelig for tannkjøttet en nå da? sfenna og hans eye-poking bondeonkel. Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Glass , var nok heller salt ja. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 var nok heller salt ja. var, og er fortsatt Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Finns det glas i Svenskt Snus enligt GothiaTek®? Snus innehåller inte glas och har heller aldrig gjort det! ! Myten om glas i snus är gammal och hur den har uppstått kan vi bara gissa. Förr kunde det hända att saltkristaller utkristalliserade i intorkat snus och missuppfattades som glas. Her ser du! hentet rett fra gothiatek sin hjemmeside! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg er ikke så glad i pcspråk men dette på bare ut: @sfenne: u are PWN3D! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 og da sluttet sfenne å henge i denne tråden ^ Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jeg er ikke så glad i pcspråk men dette på bare ut: @sfenne: u are PWN3D! prøver og si til muttern at det ikke fantes glass i snus og at det bare er en myte. >.< , men drit i det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 To kamerater av meg skal til Sverige imorra. Noen tips til snus? Har tenkt litt på Strong Cut.. Hva med Prince'n? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) To kamerater av meg skal til Sverige imorra. Noen tips til snus? Har tenkt litt på Strong Cut.. Hva med Prince'n? General White Portion Jeg ville ikke uten videre kjøpt en hel rull av strongcut og prince, men en av hver hadde vært bra. Ellers må du prøve L.D, den er billig Spørsmål til folket: Hvis det stod en med en snusboks i hver hånd; skruf pose og General White, og dere kunne velge en, hvem hadde dere tatt? Endret 6. oktober 2005 av FredericC Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 skruf sterk kan jo anbefales. har prøvd det en gang, og det var digg. ellers så er jo jeg glad i general også da, så jeg må nesten anbefale det også Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 To kamerater av meg skal til Sverige imorra. Noen tips til snus? Har tenkt litt på Strong Cut.. Hva med Prince'n? General White Portion Jeg ville ikke uten videre kjøpt en hel rull av strongcut og prince, men en av hver hadde vært bra. Ellers må du prøve L.D, den er billig Spørsmål til folket: Hvis det stod en med en snusboks i hver hånd; skruf pose og General White, og dere kunne velge en, hvem hadde dere tatt? Definitivt Skruf! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 skruff såklart general pose er ikke god engang general bake er mye bedre men ingenting slår skruff sellom RL er ganske nær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg