Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Granitbleiene er vel de største bleiene there is? :o

Tror hver pose er 16g elns, husker ikke helt.

Jeg snuser lett flere poser om gangen, men holder meg til løssnus.

I starten snuste jeg veldig sånn variabelt og prøvde flere typer snus hele tiden (kunne godt valse rundt med 3-4 forskjellige bokser i lomma) og fikk med tiden "etset" bort tannkjøtt over fortenna >_<

så konklusjonen min og poenget mitt er at posesnus er nogood.

Anyhow, Norge importerer svenske bokser rett til butikkhyllene nå. Det er surt, for da vet man at det ikke er boksen man betaler 40 kroner for mye for :/

Endret av sfenne
Lenke til kommentar

I starten snuste jeg veldig sånn variabelt og prøvde flere typer snus hele tiden (kunne godt valse rundt med 3-4 forskjellige bokser i lomma) og fikk med tiden "etset" bort tannkjøtt over fortenna >_<

Anyhow, Norge importerer svenske bokser rett til butikkhyllene nå. Det er surt, for da vet man at det ikke er boksen man betaler 40 kroner for mye for :/

16 gram i en pose? I en Mocca-pakke er det bare 9 gram...

Og mener du at tannkjøttet tar skade av posesnus? Feil.

Håper de ikke har tenkt å fortsette med pappbokser, hater det.

Lenke til kommentar

16 gram i en pose? I en Mocca-pakke er det bare 9 gram...

Og mener du at tannkjøttet tar skade av posesnus? Feil.

Håper de ikke har tenkt å fortsette med pappbokser, hater det.

Alt kan skade tannkjøttet - go figure, og det vil selvsagt gjelde posesnus også.

Kommer jo an på hvordan man snuser det, hvor ofte og hvilke forhold.

Jeg vet ikke helt, men jeg huska det svidde så grasalt hver gang jeg prylla en periode, og jeg veksla mellom forskjellige typer snus hele tiden, pose eller ej.

Til slutt kikka jeg i speilet, og da var litt av tannkjøttet over fortenna borte.

Jeg satt meg ned og googla 24/7 på forums for å finne ut om jeg bare var paranoid eller ikke.

At glass i snusen etset godt på tannkjøttet er et faktum, men det ble fjerna fra snusen for flere år siden.

Men uansett så går det fint nå, eneste jeg brygger skade på er den gode digge snusgropa :dribble:

Endret av sfenne
Lenke til kommentar

Herregud.

Det har da eksistert glass i snus!

hvordan ellers kan man forklare de uendelige gropene som kunne nå opp under øyegropa - det får man ikke av snusen i dag.

Jeg snakker om en hardcora bonde fra voss, som har snusa 20-30 år (tror jeg, om ikke lenger) og han kan da stikke fingern sin opp under leppa og poke under øyet - noe som er helt utrolig diggbart å se på :omg:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...