Passasjer Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 5 bleier om gangen? Med Maxi får du knapt nok plass til en Hvordan er posene større? Er de lengre, eller er de tykkere? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da har du dårlig snusleppe. Og jeg nekter å tro at du får i deg mer nikotin med en maxi-bleie enn en vanlig løs-pris. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Da har du dårlig snusleppe. Og jeg nekter å tro at du får i deg mer nikotin med en maxi-bleie enn en vanlig løs-pris. I second that. Med 1 skruf løs for jeg 3x sterkere nikotin"sjokk" enn av 2 maxibleier med granit. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har aldri påstått at du få mer nikotin i deg av bleier! Å nei, jeg har ikke dårlig snusleppe. Utsagnet var en smule ironisk ment, men å ha fem bleier i kjeften er å overdrive! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Man får da mer enn 1 Maxi inn i kjeften? Er ikke noe problem. Snus litt mer, å skaff deg skikkelig leppe! Uansett så er det med nikotinfeelingen mellom bleie og bake litt ymse. Personlig får jeg mer effekt av en Maxi-bleie enn av en gedigen bake-pris fra General.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Kjøpte snus på prix idag så oppdaga jeg at alt sto på svensk.. ja visst faen var det ikke en svensk boks. Aldri sett en svensk boks i butikkene her, bare sett de gode gamle svarte plastikk boksene. edit: leif. Endret 5. oktober 2005 av geedoo Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Granitbleiene er vel de største bleiene there is? :o Tror hver pose er 16g elns, husker ikke helt. Jeg snuser lett flere poser om gangen, men holder meg til løssnus. I starten snuste jeg veldig sånn variabelt og prøvde flere typer snus hele tiden (kunne godt valse rundt med 3-4 forskjellige bokser i lomma) og fikk med tiden "etset" bort tannkjøtt over fortenna >_< så konklusjonen min og poenget mitt er at posesnus er nogood. Anyhow, Norge importerer svenske bokser rett til butikkhyllene nå. Det er surt, for da vet man at det ikke er boksen man betaler 40 kroner for mye for :/ Endret 5. oktober 2005 av sfenne Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Granitbleiene er vel de største bleiene there is? :oTror hver pose er 16g elns, husker ikke helt. Jeg snuser lett flere poser om gangen, men holder meg til løssnus. I starten snuste jeg veldig sånn variabelt og prøvde flere typer snus hele tiden (kunne godt valse rundt med 3-4 forskjellige bokser i lomma) og fikk med tiden "etset" bort tannkjøtt over fortenna >_< så konklusjonen min og poenget mitt er at posesnus er nogood. Anyhow, Norge importerer svenske bokser rett til butikkhyllene nå. Det er surt, for da vet man at det ikke er boksen man betaler 40 kroner for mye for :/ 16 gram i en pose? I en Mocca-pakke er det bare 9 gram... Og mener du at tannkjøttet tar skade av posesnus? Feil. Håper de ikke har tenkt å fortsette med pappbokser, hater det. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Granitbleiene er vel de største bleiene there is? :oTror hver pose er 16g elns, husker ikke helt. Jeg snuser lett flere poser om gangen, men holder meg til løssnus. I starten snuste jeg veldig sånn variabelt og prøvde flere typer snus hele tiden (kunne godt valse rundt med 3-4 forskjellige bokser i lomma) og fikk med tiden "etset" bort tannkjøtt over fortenna >_< så konklusjonen min og poenget mitt er at posesnus er nogood. Anyhow, Norge importerer svenske bokser rett til butikkhyllene nå. Det er surt, for da vet man at det ikke er boksen man betaler 40 kroner for mye for :/ 16 gram i en pose? I en Mocca-pakke er det bare 9 gram... Og mener du at tannkjøttet tar skade av posesnus? Feil. Håper de ikke har tenkt å fortsette med pappbokser, hater det. Alt kan skade tannkjøttet - go figure, og det vil selvsagt gjelde posesnus også. Kommer jo an på hvordan man snuser det, hvor ofte og hvilke forhold. Jeg vet ikke helt, men jeg huska det svidde så grasalt hver gang jeg prylla en periode, og jeg veksla mellom forskjellige typer snus hele tiden, pose eller ej. Til slutt kikka jeg i speilet, og da var litt av tannkjøttet over fortenna borte. Jeg satt meg ned og googla 24/7 på forums for å finne ut om jeg bare var paranoid eller ikke. At glass i snusen etset godt på tannkjøttet er et faktum, men det ble fjerna fra snusen for flere år siden. Men uansett så går det fint nå, eneste jeg brygger skade på er den gode digge snusgropa Endret 5. oktober 2005 av sfenne Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Så du sier at en Granit-pose er 16 ganger større enn en General Maxi? Glass i snus er en myte. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 det er den jævla staten! 90% av inntektene går til staten Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 det er den jævla staten! 90% av inntektene går til staten Jepp. Folket fikk sin sjangse, men nå som det er Rødgrønt "flertall", så kan vi se langt etter billigere tobakkspriser. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 I en Granit Maxi boks er det 20 poser på tilsammen 30 gram, altså er det 1,5 gram snus i hver bleie... ikke 16 rofl. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Glass i snus er en myte. jepp. søk her så skal du se! Jepp. Folket fikk sin sjangse, men nå som det er Rødgrønt "flertall", så kan vi se langt etter billigere tobakkspriser. ja, tragiskt nok! Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 I en Granit Maxi boks er det 20 poser på tilsammen 30 gram, altså er det 1,5 gram snus i hver bleie... ikke 16 rofl. hvem sa 16 (A) Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Myter om snusSnus inneholder glass: Feil. Snus inneholder salt. Det irriterer slimhinnene i munnen og får blodtrykket til å stige. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 du sa 16. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Myter om snusSnus inneholder glass: Feil. Snus inneholder salt. Det irriterer slimhinnene i munnen og får blodtrykket til å stige. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Herregud. Det har da eksistert glass i snus! hvordan ellers kan man forklare de uendelige gropene som kunne nå opp under øyegropa - det får man ikke av snusen i dag. Jeg snakker om en hardcora bonde fra voss, som har snusa 20-30 år (tror jeg, om ikke lenger) og han kan da stikke fingern sin opp under leppa og poke under øyet - noe som er helt utrolig diggbart å se på Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det har aldri eksistert glass i snus, gi opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg