Passasjer Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Okey EDIT: Glem det... Endret 2. oktober 2005 av FredericC Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Ja. Edit: Til hodekløyveren. Endret 2. oktober 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jentesnus er ganske vanlig da.. Bare for kos! Ikke det at jeg skjønner meg på det... Men la nå de som ønsker å kjøre nikotinfri stil gjøre det! Uansett så må jeg si at General Maxi er ganske greie. Har veldig sansen for de, gir en god peis i hue også. Kan renne litt for mye som general gjør, men den renner ikke så mye som jeg faktisk trodde, fant jeg ut da jeg prøvde den første gangen! Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Så du mener at den er verdt å kjøpe for bleiebrukere? Har bare smakt den et par ganger så husker ikke helt hvordan den var.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Stemmer det at Mocca bare koster 30 kroner? Og er dette også tilfellet på bensinstasjoner? Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Mocca koster 30-35 kr. Tror det er samme pris på bensinstasjoner. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Stemmer det at Mocca bare koster 30 kroner? Og er dette også tilfellet på bensinstasjoner? Kan nok stemme, men så er det bare 6 (eller er det 9?)gram snus i boksen, så det er jo en helt latterlig høy pris. Endret 3. oktober 2005 av Feh Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 har aldri prøvd mocca jeg. er det noe poeng? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Stemmer det at Mocca bare koster 30 kroner? Og er dette også tilfellet på bensinstasjoner? Kan nok stemme, men så er det bare 6 (eller er det 9?)gram snus i boksen, så det er jo en helt latterlig høy pris. Vel, det er 9,6 gram fant jeg ut, 24*0,4=9,6. Synes nå ikke at det er en latterlig høy pris, men det er jo dyrere en vanlig pose... Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har du snust en stund så er det ingen poeng med å kjøpe mocca. Ta deg heller en mint drops. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har du snust en stund så er det ingen poeng med å kjøpe mocca. Ta deg heller en mint drops. Nah, blir ikke samme sjarmen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvis en boks med løs snus har 50 gram, og koster 55,50 (på kiwi f.eks) så er det 1,11 kroner pr. gram snus. I en mocca er det 9,6 gram og la oss si at den koster 34,90 da blir det 3,6 kr pr gram. altså er den 3 ganger så dyr pr. gram snus enn løs :) Og ja, bleiene er så små at du kan likesågodt ha en extra med sweetmint/eucaluptys der istedenfor... Fox av alle ting er litt gode å "snuse" :D Lenke til kommentar
Makofoed Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hei, La merke til at General har kommet i papp bokser, var å kjøpte igår og ble litt overasket. Det står på norsk på boksen så det er "gjort med vilje", har flere funnet ut dette? En annen ting er dato stemplingen, den er 15.12.05! , på plastikk boksen min er det 19.10, altså, har snus i papp boks lengre holdbarhet? Litt rart i grunnen... Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ja, fox er digg. Men dte siter seg noe jævlig i tennene! Btw, kjøpte meg nettopp en dåse med General Maxi Portion. Overraskende god, effekten minner om den du får av løs, bare at bleiene er mer ``kvalmende``. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Snus i pappbokser har ikke lengre holdbarhet. MEn den tiden den holder sge er den mye ferskere enn de vanlige boksene. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 bare at bleiene er mer ``kvalmende``. det virker slik for folk som er vant til løs-snus. grunnen er at du får i deg endel mer nikotin med bleie. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jo, sant det. Har begynt med et lite ``snus-sustem nå`` . Kjøper løs og bleie annenhver gang. Og bytter mellom General, skruf og ettan. Slik at jeg får variasjon og ikke går lei av de Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Makofoed: Pappbokser i Norge? Før var dette bare et utenlandsk fenomen.. Har ihvertfall nettopp nesten brukt opp en rull med slike pappbokser. Og jeg synes de blir tørre ekstremt fort. Innbiller meg at pappen suger opp fuktighet... Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg _nekter_ å tro at du får i deg mer nikotin fra bleier enn løs. Altså, hvem gidder å snuse fem bleier om gangen? Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) 5 bleier om gangen? Med Maxi får du knapt nok plass til en Endret 4. oktober 2005 av SwedishMatch Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg