Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jentesnus er ganske vanlig da.. Bare for kos! Ikke det at jeg skjønner meg på det... Men la nå de som ønsker å kjøre nikotinfri stil gjøre det! ;)

Uansett så må jeg si at General Maxi er ganske greie. Har veldig sansen for de, gir en god peis i hue også. Kan renne litt for mye som general gjør, men den renner ikke så mye som jeg faktisk trodde, fant jeg ut da jeg prøvde den første gangen!

Lenke til kommentar
Stemmer det at Mocca bare koster 30 kroner? Og er dette også tilfellet på bensinstasjoner?

Kan nok stemme, men så er det bare 6 (eller er det 9?)gram snus i boksen, så det er jo en helt latterlig høy pris.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Stemmer det at Mocca bare koster 30 kroner? Og er dette også tilfellet på bensinstasjoner?

Kan nok stemme, men så er det bare 6 (eller er det 9?)gram snus i boksen, så det er jo en helt latterlig høy pris.

Vel, det er 9,6 gram fant jeg ut, 24*0,4=9,6.

Synes nå ikke at det er en latterlig høy pris, men det er jo dyrere en vanlig pose...

Lenke til kommentar

Hvis en boks med løs snus har 50 gram, og koster 55,50 (på kiwi f.eks) så er det 1,11 kroner pr. gram snus. I en mocca er det 9,6 gram og la oss si at den koster 34,90 da blir det 3,6 kr pr gram. altså er den 3 ganger så dyr pr. gram snus enn løs :) :)

Og ja, bleiene er så små at du kan likesågodt ha en extra med sweetmint/eucaluptys der istedenfor...

Fox av alle ting er litt gode å "snuse" :D :D

Lenke til kommentar

Hei,

La merke til at General har kommet i papp bokser, var å kjøpte igår og ble litt overasket. Det står på norsk på boksen så det er "gjort med vilje", har flere funnet ut dette? En annen ting er dato stemplingen, den er 15.12.05! , på plastikk boksen min er det 19.10, altså, har snus i papp boks lengre holdbarhet? Litt rart i grunnen...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...