Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 rocker er ikke nikotinfri... men choice derimot... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har lyst å teste den og L&M Er også litt nyssgjerrig på hvordan Rocker er, men har hørt rykter om at den ikke duger Rocker? Svart og gull boks, avlangt? Er ikke den nikotinfri? har prøvd rocker, likte den ikke i det hele tatt , kjøpte en sånn boks med kaffesmak til 70 spenn, totally waste altså Butikkene jeg handler på har den ikke i kjøleskapet, men i glasshylle! EDIT: har ikke tenkt og teste den greia der, holder meg til General og skruf Yepp, anbefales ikke etter hva jeg har erfart , men har jo ikke prøvd alle smakene til rocker heller. Er så mange merker i Sverige jeg ikke har prøvd ennå. Spesielt Skruf sterk. Er det noen som kan beskrive denne i forhold til vanlig skruf? Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Tror at Skruf sterk er ganske lik vanlig Skruf, men naturligvis MYE sterkere. Vet ikke helt hvordan den er siden jeg ikke har fått testet den enda. Har heller aldri smakt Skruf Tranbær Portion, er denne bra eller? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Göncz forklare meg den slik: 3 ganger så sterk som originalen.. Enkelt og greit! Jeg har personlig ikke prøvd den ennå.. Skruf Tranbær Portion synes jeg er litt rar i smaken. Men fint avbrekk fra originalen! En kamerat av meg som vanligvis snusa vanlig Skruf ble kvalm av denne, en annen elska den! Den er på linje med originalen når det kommer til sterkhet, men ligger vel litt under. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Skruf stärk er 3 ganger så sterk som vanlig skruf? Butno. Bleiene er 35% sterkere, og løs er 10% sterkere. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hvordan er skruf i forhold til General? Jeg tenker da på pose. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 skruf pose renner MYE mindre en gennis... etter 10 minm ed gennis renner den, mens med skruf kan jeg lett ha den oppi 2-3 timer Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 skruf pose renner MYE mindre en gennis... etter 10 minm ed gennis renner den, mens med skruf kan jeg lett ha den oppi 2-3 timer Høres bra ut Hvordan er forskjellen i smak, da? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 ganske stor forskjell på smak spør du meg... skruf er i llefall bedre prøv den! Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 All snus som heter Skruf e bra! Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Noen som har testet Ølsnus forresten? Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Noen som har testet Ølsnus forresten? Ja, den er DIGG Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Noen som har testet Ølsnus forresten? huh? Was is Das? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 syntes den var crap jeg. verken smaken lukten efekten eller konsistensen var noe bra! så var den ropme og bake også Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Den har jeg ikke prøvd høres "spesi" ut Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Har jeg ikke hørt om før.. Hvor kjøper man den? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Noen her som har erfaring med Maxi-posene? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 maxi posene minner om granit, helt greie Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Maxi er helt greit ja, General bare større Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 rocker er ikke nikotinfri... hva f**n er poenget med snus hvis den er nikotinfri? snus for folk som prøver å slutte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg