Propaganda Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Gamle sneiper hadde jeg i lomma.. Men de var så små.. Ikke sant? Plukka ikke opp fra bakken! Men jeg vet desverre om 2 kamerater som gjør det.. =S hvorfor går du rundt med sneiper i lomma a? :!: :!: Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Gamle sneiper hadde jeg i lomma.. Men de var så små.. Ikke sant? Plukka ikke opp fra bakken! Men jeg vet desverre om 2 kamerater som gjør det.. =S hvorfor går du rundt med sneiper i lomma a? :!: :!: JA! Det lurer jeg på også. feil smiley klikking, igjen Endret 29. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Fins Ettan i bleier? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Ja ettan fins i bleier, vet ikke hvor men har sett en ha det, og det er bilde på første side i tråden her. Foresten har jeg lov til å kjøpe tobakk i tax free'en på gardemoen ? det er vel ikke i norge ? I og med at man kan bli nekta å komme inn i landet når man er på flyplassen () Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Fins Ettan i bleier? jeg kan ikke huske å ha sett det noe sted... kanskje, kanskje ikke... her står det noe: http://www.northerner.com/products/swm875.html Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ja ettan fins i bleier, vet ikke hvor men har sett en ha det, og det er bilde på første side i tråden her. Foresten har jeg lov til å kjøpe tobakk i tax free'en på gardemoen ? det er vel ikke i norge ? I og med at man kan bli nekta å komme inn i landet når man er på flyplassen () En kompis av meg som er 17 fikk kjøpt både snus og diverse drikke uten å bli legge, men ringte en gang og spurte. De sa du må være 18 år for å kjøpe både alkohol og tobakk, er bare så synd at de kun selger snus på gardermoen. Tviler på at du blir nektet inn til landet pga snus , da jeg skulle gå igjennom sikkerheteskontrollen i England, tok de opp generalboksen fra lomma mi som jeg var så dum og glemte. Heldigvis tok de den bare igjennom for å se hva den inneholdt. Fikk den med meg etterpå Er den som f.eks vet om det er noen snusmerker de fører i Sverige som ikke selges i Norge bortsett fra Skruf sterk? Endret 29. september 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg har enda tilgode å se Probe Whiskey i norge. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Ja ettan fins i bleier, vet ikke hvor men har sett en ha det, og det er bilde på første side i tråden her. Foresten har jeg lov til å kjøpe tobakk i tax free'en på gardemoen ? det er vel ikke i norge ? I og med at man kan bli nekta å komme inn i landet når man er på flyplassen () En kompis av meg som er 17 fikk kjøpt både snus og diverse drikke uten å bli legge, men ringte en gang og spurte. De sa du må være 18 år for å kjøpe både alkohol og tobakk, er bare så synd at de kun selger snus på gardermoen. Tviler på at du blir nektet inn til landet pga snus , da jeg skulle gå igjennom sikkerheteskontrollen i England, tok de opp generalboksen fra lomma mi som jeg var så dum og glemte. Heldigvis tok de den bare igjennom for å se hva den inneholdt. Fikk den med meg etterpå Er den som f.eks vet om det er noen snusmerker de fører i Sverige som ikke selges i Norge bortsett fra Skruf sterk? Var i Sverige og så Prince snus Endret 29. september 2005 av oleeid Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Tuller du? Tøft.. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 haha, stilig da , snart kommer det vel marlboro og lucky strike snus :!: Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Prince snus er (relativt) gammelt nytt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Prince snus er (relativt) gammelt nytt. Noen som har smakt den? Jeg smakte en Prince porsjon av en kompis og jeg kan ikke akkurat si at den skilte seg noe særlig godt ut fra annen snus Smaken minnet litt om Granit, men ikke fullt så sterk aroma. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) selger de denne i norge? Endret 30. september 2005 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Det kan isåfall ikke være mange steder.. har aldri sett den i Norge før.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 noen som har en link til produktet? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Fant den! http://www.swedish-snus.com/snus-brands.html - scroll nedover. Eller se bildet: Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har lyst å teste den og L&M Er også litt nyssgjerrig på hvordan Rocker er, men har hørt rykter om at den ikke duger Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har lyst å teste den og L&M Er også litt nyssgjerrig på hvordan Rocker er, men har hørt rykter om at den ikke duger Rocker? Svart og gull boks, avlangt? Er ikke den nikotinfri? Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Har lyst å teste den og L&M Er også litt nyssgjerrig på hvordan Rocker er, men har hørt rykter om at den ikke duger Rocker? Svart og gull boks, avlangt? Er ikke den nikotinfri? har prøvd rocker, likte den ikke i det hele tatt , kjøpte en sånn boks med kaffesmak til 70 spenn, totally waste altså Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Har lyst å teste den og L&M Er også litt nyssgjerrig på hvordan Rocker er, men har hørt rykter om at den ikke duger Rocker? Svart og gull boks, avlangt? Er ikke den nikotinfri? har prøvd rocker, likte den ikke i det hele tatt , kjøpte en sånn boks med kaffesmak til 70 spenn, totally waste altså Butikkene jeg handler på har den ikke i kjøleskapet, men i glasshylle! EDIT: har ikke tenkt og teste den greia der, holder meg til General og skruf Endret 30. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg