Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gamle sneiper hadde jeg i lomma.. ;) Men de var så små.. Ikke sant? Plukka ikke opp fra bakken! Men jeg vet desverre om 2 kamerater som gjør det.. =S

hvorfor går du rundt med sneiper i lomma a? :!: :!:

JA! Det lurer jeg på også. :tease:

feil smiley klikking, igjen

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Ja ettan fins i bleier, vet ikke hvor men har sett en ha det, og det er bilde på første side i tråden her.

Foresten har jeg lov til å kjøpe tobakk i tax free'en på gardemoen ? det er vel ikke i norge ? I og med at man kan bli nekta å komme inn i landet når man er på flyplassen (:p)

Lenke til kommentar
Ja ettan fins i bleier, vet ikke hvor men har sett en ha det, og det er bilde på første side i tråden her.

Foresten har jeg lov til å kjøpe tobakk i tax free'en på gardemoen ? det er vel ikke i norge ? I og med at man kan bli nekta å komme inn i landet når man er på flyplassen (:p)

En kompis av meg som er 17 fikk kjøpt både snus og diverse drikke uten å bli legge, men ringte en gang og spurte. De sa du må være 18 år for å kjøpe både alkohol og tobakk, er bare så synd at de kun selger snus på gardermoen. Tviler på at du blir nektet inn til landet pga snus :p, da jeg skulle gå igjennom sikkerheteskontrollen i England, tok de opp generalboksen fra lomma mi som jeg var så dum og glemte. Heldigvis tok de den bare igjennom for å se hva den inneholdt. Fikk den med meg etterpå :D

Er den som f.eks vet om det er noen snusmerker de fører i Sverige som ikke selges i Norge bortsett fra Skruf sterk?

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar

En kompis av meg som er 17 fikk kjøpt både snus og diverse drikke uten å bli legge, men ringte en gang og spurte. De sa du må være 18 år for å kjøpe både alkohol og tobakk, er bare så synd at de kun selger snus på gardermoen. Tviler på at du blir nektet inn til landet pga snus :p, da jeg skulle gå igjennom sikkerheteskontrollen i England, tok de opp generalboksen fra lomma mi som jeg var så dum og glemte. Heldigvis tok de den bare igjennom for å se hva den inneholdt. Fikk den med meg etterpå :D

Er den som f.eks vet om det er noen snusmerker de fører i Sverige som ikke selges i Norge bortsett fra Skruf sterk?

Var i Sverige og så Prince snus

Endret av oleeid
Lenke til kommentar
Har lyst å teste den og L&M  :yes:  Er også litt nyssgjerrig på hvordan Rocker er, men har hørt rykter om at den ikke duger

Rocker? Svart og gull boks, avlangt? Er ikke den nikotinfri?

har prøvd rocker, likte den ikke i det hele tatt :no:, kjøpte en sånn boks med kaffesmak til 70 spenn, totally waste altså :nei:

Butikkene jeg handler på har den ikke i kjøleskapet, men i glasshylle!

EDIT: har ikke tenkt og teste den greia der, holder meg til General og skruf :wee:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...