Passasjer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Var såpass desperat at jeg fant litt tobakkrusk ut av gamle sneiper, rulla det i en bussbillett og tente på. ok, det er bare mentalt! Der har du et godt eksempel på min største frykt... å bli "en sånn" Vi snakker her om en som har snust siden han er tolv Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Vi snakker her om en som har snust siden han er tolv han er bare 15år! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Selv om man har snust i 49 år, betyr ikke det at man skal være grisete. Og det var nok heller en mangel i området mellom skuldrene og håret heller enn nikotinavhengighet som fikk deg til å gjøre noe sånt. Er jeg sugen på snus tar jeg meg en tyggis eller lignende, skal ikke påstå at suget er så utrolig fysisk. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er jeg sugen på snus tar jeg meg en tyggis eller lignende, skal ikke påstå at suget er så utrolig fysisk. Tror ikke du har prøvd å være flere dager uten snus Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Nei, egentlig ikke. Har foreldre som svært ofte er i utlandet, så jeg har vel gått maks 4 -5 dager uten snus. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Har vært så sugen en gang at jeg røyka kvitteringer og pantelapper, menmen... hehe. Var mest for å finne på noe morsomt siden vi kjeda oss på ei hytte. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Haha, glisevask. Attention whore... Endret 28. september 2005 av LarsP Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Gamle sneiper hadde jeg i lomma.. Men de var så små.. Ikke sant? Plukka ikke opp fra bakken! Men jeg vet desverre om 2 kamerater som gjør det.. =S Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Gamle sneiper hadde jeg i lomma.. Men de var så små.. Ikke sant? Plukka ikke opp fra bakken! åja, trodde du hadde tatt de opp fra bakken jeg. da er det ikke fult så ille, men er alikevel å dra den litt langt. jeg har gått uten snus i flere uker, men har aldri gjort noe sånt.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er du desperat nok så.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Er du desperat nok så.. Går du inn i butikken med softgun og tømmer all snusen i en bag. Tenke meg den snusen blir god etter noen uker. Ta hele kjøleskapet du. Endret 28. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg begynte med snus når jeg var elleve.. Var fordi en kamerat av meg som da gikk i 8'ende dreiv med det. Så da ga han meg litt.. Koselig det Edit: Skriveleif Endret 28. september 2005 av P0rnes Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Er du desperat nok så.. ja, men jeg blir ikke så desperat. rart da jeg har snust i flere år enn deg Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Vel... jeg er bare redd jeg vil bli en like tung snusmisbruker som glisevask. Leiter man etter brukte sneiper på gata, tar det ikke lang tid før man også leiter etter halvspiste burgere på samme sted. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Har snust i 1,5 år nå og klarer meg fint uten snus i et par uker, rart det der.. snuser jeg ikke nokk? Sitter med en fersk pris i leppa nå.. bra løst no? edit: ooh, fikk et lite "sjokk", så digg.. Endret 29. september 2005 av geedoo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er du desperat nok så.. Er man så desperat er det på tide å søke hjelp. Snuset daglig(opp imot en dåse om dagen) i 4 år, men gikk aldri bananas om jeg ikke fikk meg en pris. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er du desperat nok så.. Er man så desperat er det på tide å søke hjelp. Snuset daglig(opp imot en dåse om dagen) i 4 år, men gikk aldri bananas om jeg ikke fikk meg en pris. Hvis jeg ikke har fått meg noe snus på en stund klikker jeg ikke lissom. Men blir jo litt sur. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Er man så desperat er det på tide å søke hjelp. enig der. det er litt for mye av det gode Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Når jeg ikke får snus blir jeg nok ikke desperet, men hender at jeg spør et par folk om jeg kan ``bomme`` liksom. litt sur blir jeg alltid når jeg ikke har boksen med meg Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Noen her som skal ut og fly fra gardemoen i morra mellom 5 og 6 og kan kjøpe snus for meg i tax free'en ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg