Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Råbra guide! :thumbup: Skrytet litt av lækket, ja.. :p Fordi jeg begynte med den og General! ;) Er ganske glad i Skruf jeg.. Synes Skruf, Gøteborgs Rapè, General, Røda Lacket og selvfølgelig Strong Cut er best av bakesnusen! Ellers liker jeg en Metropol og en Catch Lakris inniblandt! Om ikke er Jumbo-bleiegeneralen fin..

Når det gjelder det her med effekt er det vel en god grund til at jeg snuser Skruf! Føler at jeg får bedre effekt ut av dem, bedre essens og finere konsistens også bedre og bake.. General er fin den, men kjedelig i lengden!

Edit: Glemte å nevne en ganske fin bakesnus!

Landströms:

gell-landstroms.jpg

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

har ikke prøvd den, men ser ut som tyggis du får kjøpt på mix ellerno

ser ut som pakningen appelerer til litt mindre erfarne brukere

Lenke til kommentar

Joa.. Men Lime høres jo litt fint ut til en runde CS da, i mine øyne iallfall! 4 bleier i kjeften, bland ut no 96 med vann til 40 og bælm nedpå! Voilà, hjemmelaget Vodka.. :)

Lord-Myrrah.. I sverige! Snus fra Nordsverige.. Fineste tobakk, vann tappet fra kilder i Nordsverige! Ganske grei..

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

bortsett fra at 96 smaker FI*** i forhold til vodka med en skive lime da :love:

sry OFF TOPIC

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
[...]Føler at jeg får bedre effekt ut av dem.

Er det lenge siden du begynte å snuse? Etter et par måneder begynte jeg å miste det bittelille kicket snusingen gav, og etter et halv år hjalp det ikke å øke på størrelsen på prisene lenger.

Lenke til kommentar
[...]Føler at jeg får bedre effekt ut av dem.

Er det lenge siden du begynte å snuse? Etter et par måneder begynte jeg å miste det bittelille kicket snusingen gav, og etter et halv år hjalp det ikke å øke på størrelsen på prisene lenger.

Jeg mista også effekten etter en stund. Men om jeg tar en kjempe prell og ligger med hodet lavere enn kroppen en stund og reiser meg kjempe fort så fallrt jeg sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Burde seriøst vært aldersgrense på denne tråden. Skal ikke si 18 for jeg begynte å snuse som 16-åring, så derfor: 16. Har en diger collection med bokser, samlet siden jeg begynte å snuse. Det er vel et sted mellom 500 og 1000 stk.

Akkurat nå så har jeg 5 iskalde bokser svensk snus i kjøleskapet mitt. En kompis kjører speedway over grensen hele tiden og tar med seg en rull til meg når jeg ber om det.

snus.jpg

Gammelt bilde av noen av generalboksene mine.

Lenke til kommentar

Blir 15 snart da.. ;) Uansett, ja, var vel rundt 12! Dum og eventyrlysten.. Vet det er tidlig, men er du i miljøet så kan noe så dumt skje. Var vel ikke så veldig hyppig snusing i starten, men utvikla seg raskt til 1-2 bokser i uka.

Forresten var det en sabla fin kolleksjon av bokser!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Blir 15 snart da.. ;) Uansett, ja, var vel rundt 12! Dum og eventyrlysten.. Vet det er tidlig, men er du i miljøet så kan noe så dumt skje. Var vel ikke så veldig hyppig snusing i starten, men utvikla seg raskt til 1-2 bokser i uka.

Forresten var det en sabla fin kolleksjon av bokser!

Miljøet? Finnes det miljø for snus også nå? Trodde ikke det var "kult" når man var 12 år. Jeg begynte å snuse på fotballcup (måtte være noe sånt). Så var det i Danmark også. Hvem sier vel nei til 15 kr boksen?

Lenke til kommentar

Jeg begynte å snuse da jeg var tretten, faktisk. Har et par eldre venner som begynte å snuse på den tiden, så jeg tjuvlånte meg en pris nå og da, og syntes det var godt.

Og Glisevask, det er morsomt hvordan du skal blande inn "miljøet" ditt i alt. (Vi sloss så mye her altså, Kompisen min blabla hasj, Begynte å snuse da jeg var 12 ass)

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
Jeg bare påpeker at miljøet du lever i påvirker valg..

Det er faktisk sant.

Eg bor (bodde) i ei lita bygd med ~300 innbyggarar, og her er det så og seie obligatorisk (iallfall for mitt årstrinn +- 2 år) å begynne å småsmake på alkohol i 11-års alderen. Eg begynte vel så smått å røyke rundt då også.

Det har vel kanskje med at sidan det bur så få folk her, er du ofte sammen med eldre ungdom enn deg sjølv, og da påtar du deg ofte deira sine vaner òg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...