Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
General Pose er den ultimate 10-min-friminutt snus :)

Du slipper å ergre deg over at du ikke kan ha den i lengre enn friminuttet, for den holder uanett ikke lengre ^

Har du kjipe lærere eller? Eller går du på ungdomskolen?

Jeg har bare en lærer som bryr som om snus i timen, det er gymlæreren, hun er steike mental helsefrik da. Hun har sagt til meg jeg ikke kan få barn om jeg snuser :!:

Lenke til kommentar

Du slipper å ergre deg over at du ikke kan ha den i lengre enn friminuttet, for den holder uanett ikke lengre ^

Jeg har bare en lærer som bryr som om snus i timen, det er gymlæreren, hun er steike mental helsefrik da. Hun har sagt til meg jeg ikke kan få barn om jeg snuser :!:

Det er da ikke annet en negativt. Pul på fylla uten kondom :thumbup:

(kAN jo enda få nasty infeksjoner menmen..)

Lenke til kommentar

Prøvde en ny kyllingsnus i dag. Den med eukalyptussmak i pose.

Den svei litt mer en den med lakris, og virket slightly sterkere.

Blei like svimmel nå også.

Men jeg opplevde at virkningen satt i meg i rundt 2 timer etter at jeg tok den ut, så jeg er nok ganske fersk, ja.

Men om jeg velger å fortsette med dette blir det nok bare på helgebasis eller sjeldnere.

Jeg er livredd for å finne ut at det er så godt at jeg blir avhengig og dermed havner på kjøret.

viljestyrken min < 0,001 :ermm:

Lenke til kommentar

Går VGS, og nei, lærerne er ikke kjipe :)

Lenke til kommentar
Jeg er livredd for å finne ut at det er så godt at jeg blir avhengig og dermed havner på kjøret.

viljestyrken min < 0,001  :ermm:

:dontgetit: Du havner ikke på kjøret av snus. Men om noen tilbyr deg hasj kan du trekke litt unna :p Snuser selv jeg, har ingen problemer med å si nei takk til hverken det ene eller det andre jeg.

Foresten, gå i butikken og kjøp deg en Røda Lacket eller Ettan, så kan du øve deg på å bake med et par bokser, så går du over til snusen over alle snuser; general.

Endret av Lord-Myrrah
Lenke til kommentar

Akkurat det der er personlig.. For meg varierer det litt!

Idag hadde jeg ikke snus. Var såpass desperat at jeg fant litt tobakkrusk ut av gamle sneiper, rulla det i en bussbillett og tente på. DA synes jeg det var MYE deiligere enn snus da! =S Halleluja..

Skjedde etter at jeg hadde inntatt 3 øl i storefri! :p:innocent:

Lenke til kommentar
Var såpass desperat at jeg fant litt tobakkrusk ut av gamle sneiper, rulla det i en bussbillett og tente på.

ok, det er bare mentalt! :wow:

Der har du et godt eksempel på min største frykt...

å bli "en sånn" :scared:

ja, er kanskje å dra den litt langt, når man lager sigaretter av tobakk som man tar fra gamle sneiper som ligger på bakken. det er bare.... nasty :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...