Passasjer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 General Pose er den ultimate 10-min-friminutt snus Du slipper å ergre deg over at du ikke kan ha den i lengre enn friminuttet, for den holder uanett ikke lengre ^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hehe, kan sitte med ei bleie i flere timer jeg så lenge rolf er tilstede altså Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 hehe, kan sitte med ei bleie i flere timer jeg så lenge rolf er tilstede altså rolf? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 General Pose er den ultimate 10-min-friminutt snus Du slipper å ergre deg over at du ikke kan ha den i lengre enn friminuttet, for den holder uanett ikke lengre ^ Har du kjipe lærere eller? Eller går du på ungdomskolen? Jeg har bare en lærer som bryr som om snus i timen, det er gymlæreren, hun er steike mental helsefrik da. Hun har sagt til meg jeg ikke kan få barn om jeg snuser :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 General Pose er den ultimate 10-min-friminutt snus Du slipper å ergre deg over at du ikke kan ha den i lengre enn friminuttet, for den holder uanett ikke lengre ^ Har du kjipe lærere eller? Eller går du på ungdomskolen? Jeg har bare en lærer som bryr som om snus i timen, det er gymlæreren, hun er steike mental helsefrik da. Hun har sagt til meg jeg ikke kan få barn om jeg snuser :!: Det er da ikke annet en negativt. Pul på fylla uten kondom (kAN jo enda få nasty infeksjoner menmen..) Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Prøvde en ny kyllingsnus i dag. Den med eukalyptussmak i pose. Den svei litt mer en den med lakris, og virket slightly sterkere. Blei like svimmel nå også. Men jeg opplevde at virkningen satt i meg i rundt 2 timer etter at jeg tok den ut, så jeg er nok ganske fersk, ja. Men om jeg velger å fortsette med dette blir det nok bare på helgebasis eller sjeldnere. Jeg er livredd for å finne ut at det er så godt at jeg blir avhengig og dermed havner på kjøret. viljestyrken min < 0,001 Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 General Pose er den ultimate 10-min-friminutt snus Du slipper å ergre deg over at du ikke kan ha den i lengre enn friminuttet, for den holder uanett ikke lengre ^ Har du kjipe lærere eller? Eller går du på ungdomskolen? Jeg har bare en lærer som bryr som om snus i timen, det er gymlæreren, hun er steike mental helsefrik da. Hun har sagt til meg jeg ikke kan få barn om jeg snuser :!: Går VGS, og nei, lærerne er ikke kjipe Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Jeg er livredd for å finne ut at det er så godt at jeg blir avhengig og dermed havner på kjøret. viljestyrken min < 0,001 Du havner ikke på kjøret av snus. Men om noen tilbyr deg hasj kan du trekke litt unna Snuser selv jeg, har ingen problemer med å si nei takk til hverken det ene eller det andre jeg. Foresten, gå i butikken og kjøp deg en Røda Lacket eller Ettan, så kan du øve deg på å bake med et par bokser, så går du over til snusen over alle snuser; general. Endret 27. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 bare aldri begynn å røyk. Vanskelig å gå tilbake til snus hvis man har begynnt å røyke synes jeg begynner å komme seg nå, menmen må få tatt meg en sverige tur snart og kjøpt opp litt... Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 synes snus er mye diggere enn røyk, selvom røyk gjør en litt svimmel i noen minutter. Snusens rus varer mye lengre og man lukter ikke så jævelig etter man er ferdig Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 bare aldri begynn å røyk. Vanskelig å gå tilbake til snus hvis man har begynnt å røyke synes jeg begynner å komme seg nå, menmen må få tatt meg en sverige tur snart og kjøpt opp litt... For meg er det omvendt. Røyk gir meg bare vondt i halsen og lite nikotin. Snus fo laif. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 hehe, kan sitte med ei bleie i flere timer jeg så lenge rolf er tilstede altså rolf? snuskluten er nå enig i at snus er bedre. har ikke i nærheten like mange negative sider som røyk Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Snus er på mange måter mye bedre enn røyk. Også helsemessig. Det er forresten mye diggere å sitte med en pris inne i et par timer enn å røyke en sigarett opp på 10 minutter Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 enig med SwedishMatch Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Akkurat det der er personlig.. For meg varierer det litt! Idag hadde jeg ikke snus. Var såpass desperat at jeg fant litt tobakkrusk ut av gamle sneiper, rulla det i en bussbillett og tente på. DA synes jeg det var MYE deiligere enn snus da! =S Halleluja.. Skjedde etter at jeg hadde inntatt 3 øl i storefri! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 å drikke 3 øl tilsvarer rusen til en flaske brus da Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Var såpass desperat at jeg fant litt tobakkrusk ut av gamle sneiper, rulla det i en bussbillett og tente på. ok, det er bare mentalt! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Var såpass desperat at jeg fant litt tobakkrusk ut av gamle sneiper, rulla det i en bussbillett og tente på. ok, det er bare mentalt! Der har du et godt eksempel på min største frykt... å bli "en sånn" Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 hahaha Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Var såpass desperat at jeg fant litt tobakkrusk ut av gamle sneiper, rulla det i en bussbillett og tente på. ok, det er bare mentalt! Der har du et godt eksempel på min største frykt... å bli "en sånn" ja, er kanskje å dra den litt langt, når man lager sigaretter av tobakk som man tar fra gamle sneiper som ligger på bakken. det er bare.... nasty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg