Passasjer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvilken snus renner minst? _Ikke_ General Pose. Renner som sprutbæsj etter 12-15 min i kjeften. White, derimot, er fint. Sats på General White Portion Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Hvilken snus renner minst? Catch snusen renner minimalt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Lakrisen renner en del.. Fysjameg! Mercedes_190E: Skruf bleie! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Snus smaker drit....men lukter godt Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Snus smaker drit....men lukter godt Snus smaker og lukter godt. Kjenner til om med noen jenter som ikke snuser, men som elsker lukten av den. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 www.photobucket.com? jeg tenker på en side hvor jeg kan sende bildet som en mms, og det kommer opp på den. vet at en slik skal finnes. _Ikke_ General Pose har testet litt, og hvis du spytter mye før du tar en pose, så renner den lite pga lite fuktighet i munnen. prøv. det blei mye bedre Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) www.photobucket.com? jeg tenker på en side hvor jeg kan sende bildet som en mms, og det kommer opp på den. vet at en slik skal finnes. _Ikke_ General Pose har testet litt, og hvis du spytter mye før du tar en pose, så renner den lite pga lite fuktighet i munnen. prøv. det blei mye bedre Hvis forutsetningen for at en prell IKKE skal renne er at du må tømme kjeften for all fuktighet, vil jeg tørre å påstå at det fins en del bedre snus-alternativer... Skruf i bleie-variant f.eks. har jeg meget gode erfaringer med når det kommer til å ikke renne. Endret 25. september 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvorfor ikke bare kjøpe White? Det renner ikke. Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 En ting...hva skjer viss du ler mens du bruker snus? ramler alt ned:D Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 har skjedd en del ganger at den har detti ut, som regel hvis du får månedens lattis skjer det men ikke ved vanlig leing/smiling hehe... Bare å stramma leppa som faen det så går det som regel bra Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg prøvde snus for første gang på lørdagen. Det var en sånn porsjonssnus med lakrissmak. De som er ment på n00bs og kyllinger. Og jeg må si at jeg seriøst syns det var dritdigg. Blei skikkelig rusa og greier! hehe Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg prøvde snus for første gang på lørdagen.Det var en sånn porsjonssnus med lakrissmak. De som er ment på n00bs og kyllinger. Og jeg må si at jeg seriøst syns det var dritdigg. Blei skikkelig rusa og greier! hehe hehe, det var sikkert catch portion du prøvde , velkommen til snusens verden Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg prøvde snus for første gang på lørdagen.Det var en sånn porsjonssnus med lakrissmak. De som er ment på n00bs og kyllinger. Og jeg må si at jeg seriøst syns det var dritdigg. Blei skikkelig rusa og greier! hehe welcome my friend! dessverre er det bare de første gangene du får nikotinkick da er deilig. noen ganger lar jeg vær å snuse i en måned, for så å gå rett på igjen, med den sterkeste snusen jeg får tak i. da blir det deilig kick Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Jeg prøvde snus for første gang på lørdagen.Det var en sånn porsjonssnus med lakrissmak. De som er ment på n00bs og kyllinger. Og jeg må si at jeg seriøst syns det var dritdigg. Blei skikkelig rusa og greier! hehe welcome my friend! dessverre er det bare de første gangene du får nikotinkick da er deilig. noen ganger lar jeg vær å snuse i en måned, for så å gå rett på igjen, med den sterkeste snusen jeg får tak i. da blir det deilig kick .. eller alternativt bli oppe et par døgn, uten fast eller løs føde, for så å virkelig bake en skikkelig tønne svens skruf Husker fortsatt mitt første møte med skruf i detaljer, akk ,det var tider det... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 (endret) Husker fortsatt mitt første møte med skruf i detaljer, akk ,det var tider det... mitt var ganske så jævelig general eier skruf. edit: pfft. Endret 26. september 2005 av kfz Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Husker fortsatt mitt første møte med skruf i detaljer, akk ,det var tider det... mitt var ganske så jævlelig. general eier skruf. ...dont start with me, i know where you live... General eier skruf like mye som du kan skrive jævelig Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Husker fortsatt mitt første møte med skruf i detaljer, akk ,det var tider det... mitt var ganske så jævlelig. general eier skruf. ...dont start with me, i know where you live... General eier skruf like mye som du kan skrive jævelig haha :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Husker fortsatt mitt første møte med skruf i detaljer, akk ,det var tider det... mitt var ganske så jævlelig. general eier skruf. ...dont start with me, i know where you live... General eier skruf like mye som du kan skrive jævelig WORD2k Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 General eier skruf like mye som du kan skrive jævelig liker begge jeg. bruker egentlig general mest pga gammel vane. husker mitt første møte med snusen blei skikklig avslappa, men alikevel hyperaktiv. deilig det der Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 General er den beste snusen. Kjøper meg gjerne en skruf eller ettan til tider, men faller altid tilbake på gode gamle Generalen. Sitter forøvrig med Skruf portion no, den bleien jeg foretrekker mest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg