Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (...) også kjent som "rolf" :!: Jeg kan ikke fordra rennende snus. Heldigvis er jeg velsignet med myk ansiktsmuskulatur og perfekt snusleppe (vet godt hva Gud tenkte på når Han skapte meg). Dessuten har jeg grop nå, så renning forekommer ikke hos meg med løssnus. Porsjon derimot... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Jeg har også hørt at rennig forekommer lite med løssnus. Porsjonen holder 10-15 minutter. Det som renner ned i halsen svir, smaker ille, og veldig sterkt, og har en heller stygg farge. Det er 10-15 minutter med snakking, vel og merke. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 jeg blir sår i halsen av å svelge det som renner fra bleiene. smaken alene kunne jeg fint tatt, men jeg ønsker ikke å bli dårlig i halsen.derfor bruker jeg kluten, også kjent som "rolf" Hvis du får vondt i halsen så skjønner jeg det godt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (...) også kjent som "rolf" :!: er det feil å ha navn på snuskluten sin Jeg kan ikke fordra rennende snus. Heldigvis er jeg velsignet med myk ansiktsmuskulatur og perfekt snusleppe (vet godt hva Gud tenkte på når Han skapte meg). Dessuten har jeg grop nå, så renning forekommer ikke hos meg med løssnus. Porsjon derimot... ja, jeg har bra snusleppe jeg også, men det hjelper lite når snusen renner. Det som renner ned i halsen svir, smaker ille, og veldig sterkt, og har en heller stygg farge. ja, det er haken med general Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Personlig foretrekker jeg General løs men ettan løs er ikke så gale heller. Jeg liker ikke porsjon noe særlig siden den renner så mye i forhold til løs. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg hadde ikke mer skruf igjen i går, så jeg bomma en ettan av en kollega, og jeg må si jeg ble overrasket positivt. Første gangen jeg kjøpte en Ettan boks synes jeg den var helt forferdelig (faktisk den første snusboksen jeg kjøpte ever ) og var drit tørr, men nå synes jeg den var ganske digg. God konsistens og litt mild smak. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Snus renner kun når man drikker fra flaske samtidig som man snuser. :--) Sånn rent personlig så synes jeg den beske smaken av snusen som rant ned i svelget var litt av sjarmen. Men, jeg holder ut. Har enda ikke snuset. ^^ Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Sånn rent personlig så synes jeg den beske smaken av snusen som rant ned i svelget var litt av sjarmen. Hehe, men du er trønder, da Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er godt når det renner litt, men når løssnusen henger nedpå tennene og du får det i svelget, er det ganske ubehagelig. Spesielt hvis du er et sted du ikke kan spytte. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Snus renner kun når man drikker fra flaske samtidig som man snuser. :--) joda, litt er det, men det blir selvfølgelig mer når man drikker samtidig. liten hake for meg. jeg spytter ofte når jeg snuser og blir da også tørr i kjeften. så jeg drikker, og snusen renner mer. det er da lille Rolf er praktisk! Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Noen som har bilde av lille Rolf? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 kan godt ta et med mobilen, men da må jeg ha en side jeg kan sende bilde til, for så å laste det opp her. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 www.photobucket.com? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Gutter så snuser ser så teit ut ass...! Har ikke noe problem med at folk snuser eller noe sånt, men ikke kom å si at det ser kult ut..... Hehe, fordi det gjør det ikke!.... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Gutter så snuser ser så teit ut ass...! Har ikke noe problem med at folk snuser eller noe sånt, men ikke kom å si at det ser kult ut..... Hehe, fordi det gjør det ikke!.... Og hvem har gjort det? Du bidrar ikke i det heletatt til tråden med å si at det ser stygt ut, for det tror jeg er en ganske allmenn oppfatning. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg synes noen kler snus, men de som deler en boks i fire, og tar 1/4 boks opp i leppa om gangen, er ikke blandt dem. Kan noen si meg hvorfor de som har snust lengre tid, ofte har behov for å ta så enorme priser? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Gutter så snuser ser så teit ut ass...! Du hadde falt pladask for min snusleppe. Den er Lenke til kommentar
Sambo nr.1 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvilken snus renner minst? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Gutter så snuser ser så teit ut ass...! Du hadde falt pladask for min snusleppe. Den er Hehe..... tviler Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Kan noen si meg hvorfor de som har snust lengre tid, ofte har behov for å ta så enorme priser? Det blir vel et større nikotinbehov å opprettholde vil jeg tro. Det er vel på samme måte som gamlingene som røyker 60 om dagen. Endret 25. september 2005 av Lungemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg