Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
(...) også kjent som "rolf"

:!:

Jeg kan ikke fordra rennende snus. Heldigvis er jeg velsignet med myk ansiktsmuskulatur og perfekt snusleppe (vet godt hva Gud tenkte på når Han skapte meg). Dessuten har jeg grop nå, så renning forekommer ikke hos meg med løssnus. Porsjon derimot...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(...) også kjent som "rolf"

:!:

er det feil å ha navn på snuskluten sin :innocent:

Jeg kan ikke fordra rennende snus. Heldigvis er jeg velsignet med myk ansiktsmuskulatur og perfekt snusleppe (vet godt hva Gud tenkte på når Han skapte meg). Dessuten har jeg grop nå, så renning forekommer ikke hos meg med løssnus. Porsjon derimot...

ja, jeg har bra snusleppe jeg også, men det hjelper lite når snusen renner.

Det som renner ned i halsen svir, smaker ille, og veldig sterkt, og har en heller stygg farge.

ja, det er haken med general :(

Lenke til kommentar

Jeg hadde ikke mer skruf igjen i går, så jeg bomma en ettan av en kollega, og jeg må si jeg ble overrasket positivt. Første gangen jeg kjøpte en Ettan boks synes jeg den var helt forferdelig (faktisk den første snusboksen jeg kjøpte ever :p) og var drit tørr, men nå synes jeg den var ganske digg. God konsistens og litt mild smak. :thumbup:

Lenke til kommentar
Snus renner kun når man drikker fra flaske samtidig som man snuser. :--)

joda, litt er det, men det blir selvfølgelig mer når man drikker samtidig. liten hake for meg. jeg spytter ofte når jeg snuser og blir da også tørr i kjeften. så jeg drikker, og snusen renner mer. det er da lille Rolf er praktisk!

Lenke til kommentar
Gutter så snuser ser så teit ut ass...! Har ikke noe problem med at folk snuser eller noe sånt, men ikke kom å si at det ser kult ut..... Hehe, fordi det gjør det ikke!.... :whistle:

Og hvem har gjort det?

Du bidrar ikke i det heletatt til tråden med å si at det ser stygt ut, for det tror jeg er en ganske allmenn oppfatning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...