Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

angående oppdateringen av guiden.

Kanskje legge til bilder av hvordan de forskjellige snus formene ser ut? (patron, sylinder etc.)

Dessuten så er bildene av general og catch boksene gamle. Nytt design nå :p Også (dette er du sikkert klar over) mangler du skruf, tiedemans, petterøes, mocca, granit, røda etc. :p

Lenke til kommentar
angående oppdateringen av guiden.

Kanskje legge til bilder av hvordan de forskjellige snus formene ser ut? (patron, sylinder etc.)

Dessuten så er bildene av general og catch boksene gamle. Nytt design nå :p Også (dette er du sikkert klar over) mangler du skruf, tiedemans, petterøes, mocca, granit, røda etc. :p

Meningen med guiden er først og fremst å vise hvordan man lager en perfekt bakt snus, ikke å være et snusbibliotek. Det er bare å søke på snus på google, så finner du det :)

Lenke til kommentar
Snusklut? :D For en morsom oppfinnelse.. Hvorfor ikke bare gni det vekk?? Eller bare gå å vaske seg?

fordi da slipper man å flytte seg? :p jeg gidder ALDRI å gå et annet sted for å tørke av finga, så da ender jeg opp med å tørke på buksa eller inni lommene. Er også greit å bruke hvis man søler mens man baker... Gni det vekk liker jeg ikke, da ser det ut som om jeg har sittet med viskelær i stolen heheh :p

Lenke til kommentar
Er vel jeg som er genial da?

Anyway: Du har snust siden du var 12? Ok then...

du må nesten forklare åssen du former den som en kule. sitter med skrufen klar :)

3 år er kanskje en smule overdrevet. tok min første snus da, men har ikke akkurat vært ivrig tilhenger av snus i 3 år :blush:

edit : finnes mange typer patroner........!

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...