Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
johnx du er genial! jeg har snust i 3 år nå, men jeg har aldri hørt om patronen. skal prøve den imorgen! :)

Er vel jeg som er genial da?

Anyway: Du har snust siden du var 12? Ok then...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vi snakker faktisk 974 bokser. :)

Hvis du gir 1000 bokser av Swedish Match til Swedish Match får du en gull boks med snus i..

Myte.

I Madlaleiren kan du kjøpe masse accessories til snus som metallbokser og lignende. Blir nok et par gadgets på meg når jeg skal inn på søndag.

Lenke til kommentar
Vanlig General pose renner veldig?

:yes:

Catch renner minst.

Jeg sjekka guiden din på første side, og ser at du ikke anbefaler den. Den er grei, men neste gang blir det white-porsjon. Ikke noe gøy når det renner som en foss.

porsjonssnus renner aldri på meg, men løs derimot renner så og si hver eneste gang etter ca. 15 min... Men hvis jeg snuser i ensomhet :p altså ikke snakker med noen så kan renner den ikke, men hvis man snakker med noen så renner det ganske fort.

Lenke til kommentar
sitter med en skruf bleie oppi nå jeg ;) de finnes i original og tranebær, og selges på alle kiosker. De er absolutt å anbefale!

får se om jeg ikke kjøper meg en med tranebærsmak. er ikke så glad i tobbaksmaken.

Vanlig General pose renner veldig?

ja, dessverre gjør de det. men jeg overlever sammen med den skitene snuskluten min :thumbup:

Lenke til kommentar
Btw, snusklut? Eeww...

hehe, bruker den til å tørke vekk det som renner over fortennene og inn i munnen fra snuspakka. og ja, jeg vasker den etter hvert bruk ;)

hvis ikke ville den ha være farlig muggen og illeluktende :thumbup:

bruker den når jeg ikke har muligheten til å spytte. sitter vaneligvis i nærheten av et vindu, så den er da ikke så mye i bruk.

bra guide wh1te :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...