Feh Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 mulig det... jeg betalte 250 for en rull sist gang var på tobakksbutikken på nordby senteret. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ohhhyeah! idag blir det kansje et tårn med skruf stärk på meg fra Sweden! noen som vet hvor mye det koster? Oh, lucky mofo! Hent litt til meg oxo har ennå ikke prøvd denne, er så keen på å prøve snart Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 finnes skruff i bleier? har bare prøvd løs.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 sitter med en skruf bleie oppi nå jeg de finnes i original og tranebær, og selges på alle kiosker. De er absolutt å anbefale! Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 johnx du er genial! jeg har snust i 3 år nå, men jeg har aldri hørt om patronen. skal prøve den imorgen! wiskey probe, skruf og general lös er kongene på prismarkede Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 johnx du er genial! jeg har snust i 3 år nå, men jeg har aldri hørt om patronen. skal prøve den imorgen! Er vel jeg som er genial da? Anyway: Du har snust siden du var 12? Ok then... Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vi snakker faktisk 974 bokser. Hvis du gir 1000 bokser av Swedish Match til Swedish Match får du en gull boks med snus i.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vi snakker faktisk 974 bokser. Hvis du gir 1000 bokser av Swedish Match til Swedish Match får du en gull boks med snus i.. Myte. I Madlaleiren kan du kjøpe masse accessories til snus som metallbokser og lignende. Blir nok et par gadgets på meg når jeg skal inn på søndag. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 johnx du er genial! jeg har snust i 3 år nå, men jeg har aldri hørt om patronen. skal prøve den imorgen! Er vel jeg som er genial da? Anyway: Du har snust siden du var 12? Ok then... Geniet er vel Wh1te, han har laget guiden Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vi snakker faktisk 974 bokser. Hvis du gir 1000 bokser av Swedish Match til Swedish Match får du en gull boks med snus i.. Det er bare bullshit, og ferdig med den saken. Det er også tatt opp tidligere. Swedish Match har selv avkreftet dette. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vanlig General pose renner veldig? Synes nå jeg, etter 15 minutter... Fikk helt sjokk etter å ha prøvd white. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vi snakker faktisk 974 bokser. Hvis du gir 1000 bokser av Swedish Match til Swedish Match får du en gull boks med snus i.. Det er bare bullshit, og ferdig med den saken. Det er også tatt opp tidligere. Swedish Match har selv avkreftet dette. Men daså.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vanlig General pose renner veldig? Catch renner minst. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vanlig General pose renner veldig? Catch renner minst. Jeg sjekka guiden din på første side, og ser at du ikke anbefaler den. Den er grei, men neste gang blir det white-porsjon. Ikke noe gøy når det renner som en foss. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Vanlig General pose renner veldig? Catch renner minst. Jeg sjekka guiden din på første side, og ser at du ikke anbefaler den. Den er grei, men neste gang blir det white-porsjon. Ikke noe gøy når det renner som en foss. porsjonssnus renner aldri på meg, men løs derimot renner så og si hver eneste gang etter ca. 15 min... Men hvis jeg snuser i ensomhet altså ikke snakker med noen så kan renner den ikke, men hvis man snakker med noen så renner det ganske fort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Oppdaterte guiden en liten smule jeg Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 sitter med en skruf bleie oppi nå jeg de finnes i original og tranebær, og selges på alle kiosker. De er absolutt å anbefale! får se om jeg ikke kjøper meg en med tranebærsmak. er ikke så glad i tobbaksmaken. Vanlig General pose renner veldig? ja, dessverre gjør de det. men jeg overlever sammen med den skitene snuskluten min Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Oppdaterte guiden en liten smule jeg Pent, bilder og greier Btw, snusklut? Eeww... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Glem det. Fant førstesiden Endret 21. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Btw, snusklut? Eeww... hehe, bruker den til å tørke vekk det som renner over fortennene og inn i munnen fra snuspakka. og ja, jeg vasker den etter hvert bruk hvis ikke ville den ha være farlig muggen og illeluktende bruker den når jeg ikke har muligheten til å spytte. sitter vaneligvis i nærheten av et vindu, så den er da ikke så mye i bruk. bra guide wh1te Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg