Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit:

har foresten gått til innkjøp av mer snus nå.

en vanelig general belier, og en men rød boks som jeg ikke husker navnet på.

den røde ga jeg bort etter et par runder snus. var ikke blei, noe jeg viste da jeg kjøpte den, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt. mislykket forsøk :)

Rød boks med R L bokstavene på er røda lacket... Møkkasnus spør du meg :p Lukter en blanding av gammel fyllelukt, lebestift og oppvasksvann.

Lenke til kommentar
Ditto. Jeg er ikke personen som har snus i lenge. Maks 30 minutt egentlig.

oi, da kan jeg skjønne at snusen går fort unna. konkurerte med en kamerat for rundt et halvt år siden, om hvem som hadde snusen lengst. jeg snusa general bleie, han bakte en skruff.

jeg satt i 5timer og 34minutter, mens han hadde den i hele 6 timer og et eller annet!

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd General maxi portion? Ganske digg skal jeg si ;)

Er et white portion?

Hehe, så jeg hadde skrevet "wh1te" istedetfor.

Nei, nei, white portion er vel bare en "finere" pose, slik som catch, granit etc som ikke inneholder like mye vann som general pose eller no. Dette er vanlig general portion, bare at posene er dobbelt så store som original portion. :);)

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
Snus (er)
  • ikke sunt
  • ser dumt ut
  • ser ekkelt ut
  • lukter vondt (man vår vond ånde av det)
  • tvers igjenom tragisk

Fortell oss noe vi ikke veit a. Det er heller ikke 20 andre som har sagt det samme som deg før i tråden og snus tråden v.1

Jeg fatter ikke at folk som deg gidder å poste sånt dritt. Sorry

Jeg kjøpte en General Maxi porsjon i går, men jeg ble ikke overbevist av kvaliteten på den. Mange av posene hadde en del "løse tråder" som hang ut og var ekkelt i munnen. Granit sine poser er mye bedre synes jeg. Men på smak, så smakte det som vanlig general, bare ikke like sterkt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

'hva faen gjør du i denne tråden da?

'kan ikke folk få bestemme selv?

'har du noen gang prøvd selv?

'man får ikke dårlig ånde

'ser ikke dumt ut

'DU er tvers gjennom tragisk

takk for meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.