Gamlemor Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det er da ingen som liker å spise snus... :!: Du er ikke alene Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 edit:har foresten gått til innkjøp av mer snus nå. en vanelig general belier, og en men rød boks som jeg ikke husker navnet på. den røde ga jeg bort etter et par runder snus. var ikke blei, noe jeg viste da jeg kjøpte den, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt. mislykket forsøk Rød boks med R L bokstavene på er røda lacket... Møkkasnus spør du meg Lukter en blanding av gammel fyllelukt, lebestift og oppvasksvann. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Rød Lacket og blir bra i mine øyne! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 godt mulig at det var det, det var.not my cup of tea Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nå har jeg hatt prellen i 3 og en halv time uten at de renner eller noe men nå skal jeg ta den ut fordi jeg begynner å bli veldig sulten skruf FTW! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hadde en ganske lenge nå jeg også. fra rundt 16:00 til nå nettopp. no problemo! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Synes en halvtime er mye, jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Synes en halvtime er mye, jeg Ditto. Jeg er ikke personen som har snus i lenge. Maks 30 minutt egentlig. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Noen som har prøvd General maxi portion? Ganske digg skal jeg si Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Noen som har prøvd General maxi portion? Ganske digg skal jeg si Er et white portion? Hehe, så jeg hadde skrevet "wh1te" istedetfor. Endret 19. september 2005 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ditto. Jeg er ikke personen som har snus i lenge. Maks 30 minutt egentlig. oi, da kan jeg skjønne at snusen går fort unna. konkurerte med en kamerat for rundt et halvt år siden, om hvem som hadde snusen lengst. jeg snusa general bleie, han bakte en skruff. jeg satt i 5timer og 34minutter, mens han hadde den i hele 6 timer og et eller annet! Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Noen som har prøvd General maxi portion? Ganske digg skal jeg si Er et white portion? Hehe, så jeg hadde skrevet "wh1te" istedetfor. Nei, nei, white portion er vel bare en "finere" pose, slik som catch, granit etc som ikke inneholder like mye vann som general pose eller no. Dette er vanlig general portion, bare at posene er dobbelt så store som original portion. Endret 19. september 2005 av DigitaL BlasteR Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Snus (er) ikke sunt ser dumt ut ser ekkelt ut lukter vondt (man vår vond ånde av det) tvers igjenom tragisk Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Snus (er)ikke sunt ser dumt ut ser ekkelt ut lukter vondt (man vår vond ånde av det) tvers igjenom tragisk Fortell oss noe vi ikke veit a. Det er heller ikke 20 andre som har sagt det samme som deg før i tråden og snus tråden v.1 Jeg fatter ikke at folk som deg gidder å poste sånt dritt. Sorry Jeg kjøpte en General Maxi porsjon i går, men jeg ble ikke overbevist av kvaliteten på den. Mange av posene hadde en del "løse tråder" som hang ut og var ekkelt i munnen. Granit sine poser er mye bedre synes jeg. Men på smak, så smakte det som vanlig general, bare ikke like sterkt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Snus (er)ikke sunt ser dumt ut ser ekkelt ut lukter vondt (man vår vond ånde av det) tvers igjenom tragisk Ikke post sånn drit, er vel indeviduelt om man vil snuse eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 'hva faen gjør du i denne tråden da? 'kan ikke folk få bestemme selv? 'har du noen gang prøvd selv? 'man får ikke dårlig ånde 'ser ikke dumt ut 'DU er tvers gjennom tragisk takk for meg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Snus (er)ikke sunt ser dumt ut ser ekkelt ut lukter vondt (man vår vond ånde av det) tvers igjenom tragisk Greit nok, dette har vært oppe så mange ganger før, at det ikke er aktuelt å diskutere engang. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 ohhhyeah! idag blir det kansje et tårn med skruf stärk på meg fra Sweden! noen som vet hvor mye det koster? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 25 kroner pakka, 10 bokser, 250 kr hvis jeg ikke tar helt feil Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Du kan få det ned i 190 om du bare handler på riktig sted.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg