Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ

du spurte om forskjellige effekter mongo fury... vel, ene rusen er at du blir litt surrete som glisevask sier, den andre er at du blir veldig kvalm og slapp og spyr. den siste forekommer vel helst hos nybegynnere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettes-xwByZdFZ

nja... kommer helt an på. Jeg ble ikke kvalm første gangen jeg snuste stärk, ble bare litt ekstra svimmel, men det kommer jo helt an på hvor lenge vedkommende har snus fra før av.

Lenke til kommentar

Sterkere, og i min mening, deilige aroma. Men white er absolutt å anbefale! Gir en liten sus i hue om du er vandt til svakere saker..

Personlig har jeg faktisk nesten slutta å snuse! Tar en nå og da for kos, ikke no ellers. Greid å kontrollere nikotin-behovet. Kjøper ikke mer, men tar når jeg får. Herlig. Har 5 bokser med bake igjen fra jeg kjøpte en rull på Englandsbåten!

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
Over lengre tid: ja.

kommer helt ann på. det er flere på jobben som har snust i mange år, hvor det ikke er synelig i det hele tatt. det syntes heller ikke på meg, annet enn hvis du skal løfte leppa å se.

Jeg har faktisk ikke lyst til å slutte jeg

ikke jeg heller. ser ikke noe grunn til det. men hvis en bra grunn kommer, vil jeg ikke nøle engang.

Lenke til kommentar

Dere som bare har prøvd bleiesnus. Kjøp en pakke skruf løs og sleng oppi. Halleluja! :lol:

Effekten fra bleie og bake kan ikke sammenlignes en gang. Selv med to granit maxi i kjeften merker jeg bare litt. Tar jeg en skruf istedenfor blir det skikkelig deilig. Masse nikotin.

Av porsjonssnus kan jeg anbefale:

General maxi

Granit maxi

Skruf Tranebär

Skruf originial

Catch Large Lakris

Lenke til kommentar
hehe, snuser oftest blei, men har prøvd løs også. liker det egentelig veldig dårlig. hvis det er bakt litt dårlig renner snusen nedover kjeften, noe som er stygt, ekkelt og vondt smakende. :)

holder meg til bleie jeg!

Hvorfor snuser du hvis du ikke synes det smaker godt? Det blir egentlig bare for dumt :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
hehe, snuser oftest blei, men har prøvd løs også. liker det egentelig veldig dårlig. hvis det er bakt litt dårlig renner snusen nedover kjeften, noe som er stygt, ekkelt og vondt smakende. :)

holder meg til bleie jeg!

Hvorfor snuser du hvis du ikke synes det smaker godt? Det blir egentlig bare for dumt :thumbdown:

Det er da ingen som liker å spise snus...

Lenke til kommentar

hehe, leste du ikke hele inlegget mitt. snus smaker dritt. det er derfor jeg snuser bleier. da slepper jeg å få snusen i kjeften, og slipper å "smake på den"

edit:

har foresten gått til innkjøp av mer snus nå.

en vanelig general belier, og en men rød boks som jeg ikke husker navnet på.

den røde ga jeg bort etter et par runder snus. var ikke blei, noe jeg viste da jeg kjøpte den, men tenkte jeg skulle prøve noe nytt. mislykket forsøk :)

edit2:

har sitti med samma bleia i kjeften i 3 timer snart. for en digg følelse. har ikke snusa fersk snus på lang tid nå.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...