lokeland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tviler på at Mocca er lagd for effekten gitt.. Mer for smaken! Kosesnus, også kalt, som nevnt, fittesnus! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 enig i at mocca er svak... man kan nesten kjøpe den som erstatning for tyggis,- det er samme smaken Skal du ha ordentlig power porsjon, kjøp granit rød, eller general porsjon MAXI. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Får du noe effekt ut av den då? Spørs hva du mener med effekt Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Spør en gang til jeg, hvor kan jeg få tak i røda lacket i norge ? :S Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Eneste fordelen med lacket er at den er god å bake... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Spør en gang til jeg, hvor kan jeg få tak i røda lacket i norge ? :S Narvesen/Statoil/Tobakksforretninger. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 dem hadde ikke på manglerud eller haugerud narvesen, får sjekke i byen. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva er så spesielt med Röda Läcket? Og hvordan uttales det? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 det utales røda lakket Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Eneste fordelen med lacket er at den er god å bake... Enig! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 det utales røda lakket Ok, takk Har stusset litt på om det var Lækket. Men hva er så spesielt med den? Det virker som om at man enten elsker eller hater den. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 den er god å bake... thts it etter min mening Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Og den er dårlig på smak, lukt og alt det andre? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 den smaker fisk, men det værste er at du ikke kjenner den hat so ever... kan like godt snuse mocca. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Lacket e god å bake, smaker og lukter greit. Verdt å prøve spør du meg Sitter med Gøterborg inne no, ikke noe for min smak.. Med effekt mener jeg at du kjenner noe annet en at du har noe i kjeften. At du føler nikotinen i kroppen. Skjønner? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du har nok to typer effekt.. Svimmel og surrete. Og når du kjenner nikotinen jobber i kroppen og du blir en mellomting imellom slapp og kvikk og samtidig blir du helt plutselig veldig konsentrert! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Har kun prøvd General White, og Mocca Rosa. Må si at jeg blir svimmel av General, og kjenner at det svir i leppa, ikke noe annet enn det. Mocca frisket opp i munnen, og var grei, men ble ikke svimmel, kjente den såvidt Er det flere måter man kan kjenne "effekten" av snus enn svimmelhet? Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du føler deg jo jævla ``chill`` da. Det syns jeg er den betse effekten, svimmelheten blir jeg bare kvalm av Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Du føler deg jo jævla ``chill`` da. Det syns jeg er den betse effekten, svimmelheten blir jeg bare kvalm av Tror ikke jeg har fått den effekkten Men du har vel snust lengre tid? Det kan være følelsen av suget som legger seg... Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jo, det er sant. Har snus i snart 3 år no. Snus er deiligere når det e lenge siden du har tatt en, men jeg har dessverre en vane av å ta en ny en 5 min etter at jeg tok den ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg