Passasjer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 holder seg gjerne ålreit i 3 dagers tid,syns jeg da mmm sitter med en gøteborgs rape og koser meg nå Veel, headcleaver greier seg med en boks i en måned, så jeg tror 3 dager er litt lite. Men det er sikkert en vanesak. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jeg merker ikke store forsjellen på 1 dag eller 1 uke. etter ei uke merker jeg heller ikke store forsjellen til uke 2. men er nok litt vane ja. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har testet et par nye bokser med porsjonssnus nå. Den ene er Granit (er denne helt ny?) i Extra large porsjon store deilige poser (og tilsammen 30 gram!) og smaken er ganske grei også. Den andre nyheten er at Röda Lacket er kommet til norge. Boksen er rød og svart med RL logo på. Posesnusen med RL smakte rett og slett forjævelig, bake har jeg ikke prøvd enda (altså den norske versjonen). Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Granit er minst et år gammel, fikk en sylinder gratis av en venninne, og solgte dritten videre. Granbar er -ikke- godt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Granit er minst et år gammel, fikk en sylinder gratis av en venninne, og solgte dritten videre. Granbar er -ikke- godt Er det noe som smaker granbar er det Göteborgs, ikke Granit Synes den er digg jeg. Maxi porsjon het visst boksen. er sånn rund/oval boks (sett fra siden) så den er litt kinkig å åpne, det er det eneste. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Testet en röda lacket som var kjøpt i norge her forleden, det var en stor skuffelse må jeg si, ikke i næreheten av den gode lacketen jeg har testet før. Den, var låk å bake, og smuldret, ikke god på smak heller. Men den var i en "svenskeboks" alså i en pappboks, så det kan vær kioskeigeren har innpotert de selv ellerno, og den begynte kansje å bli gammel. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Syntes at Lacket smaker dritt uansett om den har vært norsk, svensk gammel eller ny Det smaker det samme som lukta av en eller annen lebestift muttern brukte før. Lukta faen meg i 3 m radius rundt a av den dritten haha. Hun merket det ikke selv helt til jeg kasta den, da slutta a. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) :!: Jaja.. Endret 16. september 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 E deilig å variere, men eg faller alltid tilbake på Generalen Liker også Lacket og Skruf. Ettan e greit nok. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Bare jeg som har lagt merke til at Göteborgs Rapè har byttet fra plastikkboks(vanlig norsk) til pappboks (som de har i Sverige)? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Mocca Mint i dag. Helt grei Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Bare jeg som har lagt merke til at Göteborgs Rapè har byttet fra plastikkboks(vanlig norsk) til pappboks (som de har i Sverige)? Nei, men trodde det bare var fordi butikken jeg handlet i var tomt for den "norske" jeg. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Kjøpte Gøteborg idag og den var no standard som den alltid har vært.. Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 noen som har prøvd mocca mandarin ? håper jeg aldri blir lurt til å prøve noe sånt... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Den andre nyheten er at Röda Lacket er kommet til norge. Hvor kan jeg få tak i den? har ikke sett den noe sted Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 mocca = "sissy" prell Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 mocca = "sissy" prell Godt mulig, men greit er det Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 mocca = "sissy" prell Eller fittesnus :!: Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 mocca = "sissy" prell Eller fittesnus :!: Eller ikke. Synes den er fin, jeg Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Får du noe effekt ut av den då? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg