Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan også stjele snus. Begge foreldrene ....

å, av foreldrene dine, ja. begynte å lure litt ;)

noen som har snust samma bleia 2 ganger?

har gått tom nå, og kan ikke stikke å kjøpe. skal reparere noen pc'er, men har lyst på litt general. har en som jeg la foran pc'en i går, i steden for å kaste. får se hvordan det er å snuse den :)

Lenke til kommentar

har gått tom nå, og kan ikke stikke å kjøpe. skal reparere noen pc'er, men har lyst på litt general. har en som jeg la foran pc'en i går, i steden for å kaste. får se hvordan det er å snuse den :)

Ja, har prøvd å snuse samme 'bleie' (:p) ved flere anledninger, og det duger hvis nikkobehovet er der, men ikke for særlig lenge ;) Snus - må ha det, bare må ha det!! :love:

Lenke til kommentar

Ermh... ikke med bleie, men med vanlig løs :whistle: Var en gang jeg trodde jeg hadde en boks igjen, så hadde jeg en tom, og en halvfull. Etter hvert som jeg snuste opp den halvfulle la jeg de brukte i den tomme og da jeg var tom så tok jeg å blanda sammen det brukte og bakte på nytt etter en times tørking :whistle: funka fett det.

Sålenge bleia ikke tørker fullstendig inn så tror jeg det skal gå an.

Lenke til kommentar

ojj, damn! :p

Jeg som syntes det var mye å kjøpe 10 stokker :dontgetit::p

EDIT: tipper at man kan lukte at noen snuser på rommet der :p Kanskje litt i klær/sko også? :p

EDIT2: snusen må jo bli gammel før den er snust opp :hmm: Jeg ville ikke kjøpt så store kvantum...

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...