The_Darkness Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Aah! ingenting er som en liten skruf etter at man har stått opp. =) *nyte* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kan også stjele snus. Begge foreldrene .... å, av foreldrene dine, ja. begynte å lure litt noen som har snust samma bleia 2 ganger? har gått tom nå, og kan ikke stikke å kjøpe. skal reparere noen pc'er, men har lyst på litt general. har en som jeg la foran pc'en i går, i steden for å kaste. får se hvordan det er å snuse den Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kan også stjele snus. Begge foreldrene .... å, av foreldrene dine, ja. begynte å lure litt noen som har snust samma bleia 2 ganger? har gått tom nå, og kan ikke stikke å kjøpe. skal reparere noen pc'er, men har lyst på litt general. har en som jeg la foran pc'en i går, i steden for å kaste. får se hvordan det er å snuse den Ja, har prøvd å snuse samme 'bleie' () ved flere anledninger, og det duger hvis nikkobehovet er der, men ikke for særlig lenge Snus - må ha det, bare må ha det!! Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Prøvd å bruke samme bleie to ganger? hoho, jeg er i slaget! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kan også stjele snus. Begge foreldrene .... å, av foreldrene dine, ja. begynte å lure litt noen som har snust samma bleia 2 ganger? har gått tom nå, og kan ikke stikke å kjøpe. skal reparere noen pc'er, men har lyst på litt general. har en som jeg la foran pc'en i går, i steden for å kaste. får se hvordan det er å snuse den Ermh... ikke med bleie, men med vanlig løs Var en gang jeg trodde jeg hadde en boks igjen, så hadde jeg en tom, og en halvfull. Etter hvert som jeg snuste opp den halvfulle la jeg de brukte i den tomme og da jeg var tom så tok jeg å blanda sammen det brukte og bakte på nytt etter en times tørking funka fett det. Sålenge bleia ikke tørker fullstendig inn så tror jeg det skal gå an. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 har prøvd nå. fungerte fint. ikke like mye nikotin i kroppen, men litt er bedre enn ingenting Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det er nok bare følelsen av å ha under leppa som gjør noe.. Prøvde her om dage 6 General Porsjon White i overleppa etter 2 liter STARCKøl.. Funka det altså! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 jepp. psyken spiller oss nok et lite puss der Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 God grunn til å slutte å snuse, ekstraskapet mitt i militæret: http://blink.dagbladet.no/community/files/...libra/snus1.JPG Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 God grunn til å slutte å snuse, ekstraskapet mitt i militæret: http://blink.dagbladet.no/community/files/...libra/snus1.JPG Det er jo nok til et år hvis du snuser en boks om dagen :O Sikker på at du ikke dealer til folka i militæret? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Vi snakker faktisk 974 bokser. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) ojj, damn! Jeg som syntes det var mye å kjøpe 10 stokker EDIT: tipper at man kan lukte at noen snuser på rommet der Kanskje litt i klær/sko også? EDIT2: snusen må jo bli gammel før den er snust opp Jeg ville ikke kjøpt så store kvantum... Endret 13. september 2005 av MagnusW Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det er det vakreste jeg har sett... Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 EDIT2: snusen må jo bli gammel før den er snust opp Jeg ville ikke kjøpt så store kvantum... Tipper det er tomme bokser Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ah, er hans gamle samling ja.. Eller var det white? Og de ser ganske så uopna ut. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Han har ikke kjøpt alle samtidig. Over et år, eller noe slikt. Jeg synes det er mye å kjøpe en boks Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 De er selvsagt tomme. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvor lenge kan en boks General White Portion holde seg, etter at den er åpnet? Den er en uke gammel i dag, jeg kjenner at den ikke er så fuktig som første dag... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 holder seg gjerne ålreit i 3 dagers tid,syns jeg da mmm sitter med en gøteborgs rape og koser meg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg