Fredrik Larsen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Bare skriv at du ikke oppfordrer til å snuse, så går alt bra. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noen som har prøvd "Rocker"? Har ikke prøvd Rocker, men er Rocker uten nikotin? Rocker er med nikotin. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 rocker suger Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg baker ikke prisen. Jeg tar å legger snusen på tungen så former jeg den oppe i leppa. Samme her, eg liker ikkje å ha prisen for fast oppi leppa. Snusen blir rett og slett for lite smakfull viss den blir liggandes der som en sylinder heilt til du skal ta den ut/svelge den. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 svelge den? man blir jo dårlig av å svelge en pris da! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 svelge den? man blir jo dårlig av å svelge en pris da! Det er ei tilvenningssak. For å lære å svelge snus, svelg den ned med litt drikke i begynnelsen. Etterkvart bruker du mindre drikke, og til slutt klarer du deg uten. Det anbefalast ikkje, dòg. Eg har så og seie ødelagt magen min etterkvart, og no får eg heilt ekstremt vondt i magen viss eg berre svelg ei lita klype. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Må først si at jeg fikk milde lattis tendenser av å lese den guiden. Den stemte så sinnsykt bra overens med mine egne, praktiske erfaringer og orforrådet som ble brukt gjorde den bare til en helt general guide! Patron wtf? Har prøvd dette flere ganger, men jeg ender alltid opp med at endene knekker av, istedenfor at den knekker på midten... og endene blir alltid så sølete... Det du nevnte om å ha sin egen "bake-stil" så alle vil ha en prell av deg... Det har jeg ALDRI opplevd, selv om jeg baker litt... rart... Når jeg baker, har jeg boksen i høyre, ytterst på fingrene, så tar jeg ut, og legger og former i høyre hånd. Så vipper jeg på lokket (som ligger under boksen) med pekefingeren, ser drit tøft ut. Legger boks på bordet. Begynner å bake med fingertuppene, og til slutt så former jeg den først som en skikkelig feit tønne, og så baker jeg den ut til en lang tynn tarm Er ikke mange som får det til... kan ta noen bilder og poste etter hvert Til n00bsa: Ikke la dere lure av de som syns at snusing ikke er tøft. Det er ikke tøft, men fy faen så deilig det er! Dere som ikke snuser skulle bare visst hva dere gikk glipp av. Å sette seg på verandaen, men litt musikk i bakgrunnen, sola i fjeset og en deilig prell i leppa. Det er livet! Og det er bedre enn røyk. Litt upraktisk i starten, man liker ikke skitten på fingra, men det venner man seg til (er ganske renslig av meg, så jeg har aldri brune fingre...). Smak: General (litt løs etter min leppe, men herlig aroma) Grov Snus (samme som General) Gustavos (teit konsistens) Probe Whiskey (Den desidert mest velsmakende/duftende snusen. Men blir hard som en stein ) Behag: Skruf Röda Läcket (hadde den bare ikke smakt og sett ut som dritt) Göteborgs Rapé Lettest å bake: #1 Skruf #2 Probe Whiskey #3 Tidemanns/Petterøes #4 General Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg baker ikke prisen. Jeg tar å legger snusen på tungen så former jeg den oppe i leppa. Samme her, eg liker ikkje å ha prisen for fast oppi leppa. Snusen blir rett og slett for lite smakfull viss den blir liggandes der som en sylinder heilt til du skal ta den ut/svelge den. Er jeg ute etter smak og effekt former jeg bare "pyramiden" og putter den rett opp med fingra. (Legger aldri opp med tunga). Men hvis jeg skal ha den der en stund (f.eks i bil eller steder hvor man ikke får spytta ut på en stund) så baker jeg den så fast som mulig. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 nå i det siste har jeg brukt prismaster. med prismaster får man en meget mye løsere pris, noe som forsterker mengden nikotin du får i deg. når jeg sitter forran pcn er det praktisk, men når jeg feks drar en tur på byen baker jeg likesågodt... gidder liksom ikke å drasse med meg prismastern. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 nå i det siste har jeg brukt prismaster. med prismaster får man en meget mye løsere pris, noe som forsterker mengden nikotin du får i deg. når jeg sitter forran pcn er det praktisk, men når jeg feks drar en tur på byen baker jeg likesågodt... gidder liksom ikke å drasse med meg prismastern. Sliter litt med den jeg... har ligget i skuffen et halvt år nå... kanskje jeg skal dra den frem etterpå og teste... Bruker du General sammen med PM? Jeg har alltid brukt skruf... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 snuser omtrent alt jeg... liker nok skruf og gennis best ja... og göterborgs. all snus kan brukes med prismaster. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kanskje litt off topic, men jeg smakte akkurat Olivers Twist original. (tyggetobakk for de som ikke vet det). Det var pyton. Begynte å renne med en gang jeg tygde på den jo, og den "saften" smakte jo hore og hælvete. Spyttet den ut etter sånn ca. 7 sekunder. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kanskje litt off topic, men jeg smakte akkurat Olivers Twist original. (tyggetobakk for de som ikke vet det). Det var pyton. Begynte å renne med en gang jeg tygde på den jo, og den "saften" smakte jo hore og hælvete. Spyttet den ut etter sånn ca. 7 sekunder. Du skal ikke tygge på oliver twist-en med én gang, så vidt jeg har forstått, men suge på den til den begynner å løse seg opp, for så å tygge på den. Likte ikke OT noe særlig jeg heller, dog. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ante meg at jeg gjorde det litt feil ja, men uansett, ingenting slår snus. <3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Roda lacket er den noe bra? Aldri testa. Glisevask skryter av den men.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Röda Lacket er en typisk "nybegynnersnus", på linje med Petteröes Blå og all den andre snusen med obskure fruktsmaker. Selv snuser jeg bare Ettan for tiden. Ei dåse med General hver dag i snart 3 år har krevd litt forandring. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ja den er digg, eneste snusen jeg kan si jeg liker bedre enn general. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Tenkte og snuse noe annet enn general Alså teste litt. Anbefalinger for en ensporet general snuser? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ettan var akkurat nok grov og "ordinær" til at jeg tror den kan bli min foretrukne snus fremover. Er hakket finere enn general, så den er litt lettere å bake. Smaken er god og nøytral, i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg