Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nesten litt tullball.. :) Snus og røyk er like skadelig, men på forskjellige måter! Folk tror bare snus er så mye tryggere, vet ikke hvor de får det fra egentlig?..

Og hvor får DU det fra at snus er like farlig som røyk?

Er feks ikke mere nitrosaminer(eller hva det heter

) enn 2 brød :p

Derfor meldingen under boksen ble endra..

Lenke til kommentar
Helt feil. Røyk er bevist kreftfremkallende til de grader.

yes. snus er ikke på langten er så skadelig som røyk.

nå er foresten generalboksen min snart tom :(

har levd på den i godt over en måned :thumbup:

får se om jeg ikke skal prøve meg på smakstilsatt snus da :)

edit:

Skal slutte med røyken jeg nå

bra valg :)

lykke til med røykekuttet.

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg klarer meg ikke uten snus med mindre jeg holder på å slutte. Jeg gikk ikke uten snus en eneste dag i 2 år, før jeg prøvde å slutte. Hvis jeg ikke har snus, stjeler jeg penger og kjører ned å kjøper.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kan også stjele snus. Begge foreldrene mine snuser, selv om ingen av dem vil innrømme det. Vet at det hender de tar seg en porsjon på kvelden foran tv'n. De snuser kanskje 1 boks i måneden, men det ligger ofte en boks i kjøleskapet som er deres. Mye bedre at de koser seg litt med snus en gang i blant enn at de røyker. Takk og pris for at jeg har vokst opp i røykfrie omgivelser.

Lenke til kommentar

Dette er en gledens dag. Åpnet min siste svenske boks med general da jeg våknet. Rundt 17:00 ringte en kompis og lurte på om jeg trengte snus. Han hadde kjøpt 70 bokser snus i Sverige og nå kunne han selge unna litt. "Desverre" så hadde han bare 15 bokser med seg til byen, men har 8 bokser i fryseren så jeg skal nok klare meg en liten stund fremover :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...