lokeland Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Har nå greid meg uten snus i en dag, en fin start! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Skal slutte med røyken jeg nå. Bli heltidssnuser. Røykte min siste røyk i dag tidlig, så knakk jeg resten i pakka og kasta den Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Nesten litt tullball.. Snus og røyk er like skadelig, men på forskjellige måter! Folk tror bare snus er så mye tryggere, vet ikke hvor de får det fra egentlig?.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Nesten litt tullball.. Snus og røyk er like skadelig, men på forskjellige måter! Folk tror bare snus er så mye tryggere, vet ikke hvor de får det fra egentlig?.. Og hvor får DU det fra at snus er like farlig som røyk? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Nesten litt tullball.. Snus og røyk er like skadelig, men på forskjellige måter! Folk tror bare snus er så mye tryggere, vet ikke hvor de får det fra egentlig?.. Og hvor får DU det fra at snus er like farlig som røyk? Er feks ikke mere nitrosaminer(eller hva det heter ) enn 2 brød Derfor meldingen under boksen ble endra.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Akkurat. Før stod det "ER" skadelig, nå står det "KAN". Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Røyk behøver ikke være helsskadelig. Med når du mister ei tann pga. snusing kan du trygt kalle det helseskadelig. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Røyk behøver ikke være helsskadelig. Med når du mister ei tann pga. snusing kan du trygt kalle det helseskadelig. Helt feil. Røyk er bevist kreftfremkallende til de grader. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Me nsnus derimot er det enda ikke bevist at det framkaller kreft, selv om lærern min tror at man dør av det Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Helt feil. Røyk er bevist kreftfremkallende til de grader. yes. snus er ikke på langten er så skadelig som røyk. nå er foresten generalboksen min snart tom har levd på den i godt over en måned får se om jeg ikke skal prøve meg på smakstilsatt snus da edit: Skal slutte med røyken jeg nå bra valg lykke til med røykekuttet. Endret 8. september 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Helt feil. Røyk er bevist kreftfremkallende til de grader. yes. snus er ikke på langten er så skadelig som røyk. nå er foresten generalboksen min snart tom har levd på den i godt over en måned får se om jeg ikke skal prøve meg på smakstilsatt snus da En måned? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 En måned? 2 bleier om dagen, gjør godt i magen. eller ikke egentlig. men som sagt, er jeg ingen stor snuser. toppen 4 om dagen, og da er jeg "on the wild side" ok, kanskje 6 da, men det er skjeldent Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Tom her òg, og eg venter fortsatt på stipend. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg venta på stipend, fikk faen ikke! Skulle til sverige og bruke alt på snus (og cola), men det blir det nok ikke noe av. Den som sa "den som venter på noe fint, venter ei forgjeves" kan skyte seg selv. Endret 8. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg klarer meg ikke uten snus med mindre jeg holder på å slutte. Jeg gikk ikke uten snus en eneste dag i 2 år, før jeg prøvde å slutte. Hvis jeg ikke har snus, stjeler jeg penger og kjører ned å kjøper. Endret 8. september 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvordan føler du deg hvis du ikke får det? Og hvor lang tid tok det før det ble sånn? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvis jeg ikke har snus, stjeler jeg penger og kjører ned å kjøper. er ikke det å gå bittelittegran for langt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Hvis jeg ikke har snus, stjeler jeg penger og kjører ned å kjøper. er ikke det å gå bittelittegran for langt Har gjort det mange ganger jeg pleier å legge tilbake senere da, men ikke alltid. Fattern sjekker aldri lommeboka uansett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Kan også stjele snus. Begge foreldrene mine snuser, selv om ingen av dem vil innrømme det. Vet at det hender de tar seg en porsjon på kvelden foran tv'n. De snuser kanskje 1 boks i måneden, men det ligger ofte en boks i kjøleskapet som er deres. Mye bedre at de koser seg litt med snus en gang i blant enn at de røyker. Takk og pris for at jeg har vokst opp i røykfrie omgivelser. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Dette er en gledens dag. Åpnet min siste svenske boks med general da jeg våknet. Rundt 17:00 ringte en kompis og lurte på om jeg trengte snus. Han hadde kjøpt 70 bokser snus i Sverige og nå kunne han selge unna litt. "Desverre" så hadde han bare 15 bokser med seg til byen, men har 8 bokser i fryseren så jeg skal nok klare meg en liten stund fremover Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg