Passasjer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Mongo FuRY og meg tenkte at det ble uinteressant for dere andre å lese våre slående argumenter treffe hverandre i full diskusjonskrig og luktet dermed at det ikke var vits å fortsette i og med at det alltid finnes to sider av samme sak. Var noe telepatisk ute og gikk. That's it! Så lett kan det bli sagt... Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Pøh du tapte Men har aldri sett en prisforskjell kansje det er det noe steder, men varierer sikkert, Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Må nesten få spørre om det er vanlig å bli seriøst dårlig når man tar sin første pris? Fikk prøve snus av noen i militæret, og ble satt ut i flere timer! Er det vanlig med "nikotinsjokk"? Har aldri røyket. PS: Dette høres dumt ut av en avholdsmann, men hva er anbefalt nybegynnersnus? Og hvor lenge skal man la en pris få ligge å godgjøre seg under overleppa for maksimal effekt? Dessuten har jeg sett folk bruke en eller annen form for mekanisk prislager- ser ut som et svart rør som man klemmer prisen ut av... Endret 5. september 2005 av ostenXX Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Må nesten få spørre om det er vanlig å bli seriøst dårlig når man tar sin første pris? Fikk prøve snus av noen i militæret, og ble satt ut i flere timer! Er det vanlig med "nikotinsjokk"? Har aldri røyket. PS: Dette høres dumt ut av en avholdsmann, men hva er anbefalt nybegynnersnus? Og hvor lenge skal man la en pris få ligge å godgjøre seg under overleppa for maksimal effekt? Dessuten har jeg sett folk bruke en eller annen form for mekanisk prislager- ser ut som et svart rør som man klemmer prisen ut av... Ganske vanlig å bli kanon dårlig første gangen hehe. Første gangen min var på biltur hjem fra sverige, men opplevdes bare som et vanlig nikotinsjokk, blei ikke dårlig som i kvalm. Fin nybegynner snus (løs) er enten Skruf eller General, de har dem de fleste steder (gå på narvesen eller bensinstasjoner eller coop butikker, der har de den ferskeste snusen) Nybegynner porsjon kan være vanlig General large 24g porsjon eller white portion. Prøv f.eks smakstilsatt snus (Skruf tranebær porsjon - drit digg, eller Catch large med lakris). En prell burde være i leppa minimum 10 minutter for effetk, helst fra 10-20 min. Den "mekaniske prislageren" du snakker om er noe som heter Pris Master, laget av Ettan (svenskt snus firma) og er et bake verktøy. Selv synes jeg fingrene er best, fordi PM lager prellene små og porøse ergo de detter fra hverandre og man får snus korn i munnen Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Vill egentlig ikke annbefale skruf som nybegynner snus... vent noen uker med den...jeg har erfart at den er litt kraftigere en andre snuser... og kan gjør en stakkars nybegynner litt kvalm Lenke til kommentar
acon Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Var vel på nyhetene at den inneholdt 24% mer nikotin enn vanlig General Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Pøh du tapte Men har aldri sett en prisforskjell kansje det er det noe steder, men varierer sikkert, Jeg tapte ikke. Er det vanlig å bli kvalm av den første prisen, selv om det er General White? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 tror nok ikke skruf er til å anbefale for nybegynnere feh! det er jo den sterkeste bake snusen man får kjøpt i norge! Jeg ville nok anbefalt göterborgs rapè.. det er en god snus som ikke renner, og ikke er så alt for sterk... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skruf smaker dritt uansett, den føles heller sterkere enn General. Anyways, jeg har ikke snuset på snart 2 uker. HURRA FOR MEG! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skruf smaker dritt uansett, den føles heller sterkere enn General. Anyways, jeg har ikke snuset på snart 2 uker. HURRA FOR MEG! Har suget forsvunnet nå? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har suget forsvunnet nå? Nope, langt i fra. Jeg kompenserer med ekstreme mengder tyggis. Håper det forsvinner etter en måned. Begynner å bli gal her. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Var på klassetur til England og var på tilbakeveien med båt.. Trur dere ikke en full skotte som skulle til Norge å se oss banke skottene kjøpte meg en rull General? Godgutt var'n! Bare sa at Norge kommer til å tape og voilà.. Uansett må jeg si at de var ikke så gode som de vi får her i Norge. Noen som vet hvorfor? Har vel ikke noe med pappen som boksene stort sett er lagd av? Men men, snus er snus og 190 spenn er 10 bokser med effekt bedre enn 3 i Norge! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) Må nesten få spørre om det er vanlig å bli seriøst dårlig når man tar sin første pris? ja, det er vanelig. blei overaskende ikke dårlig første gangen jeg tok meg en pris, men andre gangen blei jeg helt kannon. men det var vært det. fikk mye fisk også edit: gratulerer LarsP Endret 6. september 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg ble ikke dårlig. Om jeg hadde blitt dårlig første gang jeg snuste, så hadde jeg ikke begynt med det, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Jeg ble ikke dårlig. Om jeg hadde blitt dårlig første gang jeg snuste, så hadde jeg ikke begynt med det, så enkelt er det. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det finnes jo flere grader av dårlig. Fra 1 - 10, lizzm. Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 første gang jeg prøvde var i fylla, mener å huske at jeg ble temmelig svimmel. Men det var som sagt i fylla.. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skruf smaker dritt uansett, den føles heller sterkere enn General. Anyways, jeg har ikke snuset på snart 2 uker. HURRA FOR MEG! Det er ganske bra - 2 uker uten snus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Skruf smaker dritt uansett, den føles heller sterkere enn General. Anyways, jeg har ikke snuset på snart 2 uker. HURRA FOR MEG! Det er ganske bra - 2 uker uten snus Det er sykelig bra. Over det verste nå. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Får man sjokk av en general white, burde man vurdere om man skal begynne eller ikke Jeg har aldri fått noe effekt av porsjon, selv om det var det første jeg snuste. Anbefalte bare skruf fordi den er lett og bake etc. Man trenger jo ikke lage 10 grams preller når man begynner å snuse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg