Passasjer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Noen her som har erfaringer General White vs. General vanlig pose? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 nope. bruker bare vanelig general bleie jeg. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Rart... Jeg som hele tiden har gått og trodd at White Portion er en supersuksess, og at folk ikke kjøper annet for tiden. Synes vanlig general pose ser rare ut. Stemmer det at du får 24 poser i en pakke? I så fall, da er jo 62 ikke så veldig dyrt... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 har aldri telt. uansett tok jeg nettop min første bleie i uka. deilig! har ikke tatt før pga munnsår Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hvor lenge holder omtrent en boks general porsjon etter åpning? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 hvor lenge holder omtrent en boks general porsjon etter åpning? Kommer ann på deg selv det. Testa portion snus i dag, fysj. Smakte jo ingenting Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Porsjonsnus er digg å ha når man er for lat til å bake, eller i situasjoner der man ikke vil bli "avslørt" med snus under leppa, synes jeg. men skal man virkelig nyte snusen er baking FTW Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. september 2005 Del Skrevet 2. september 2005 Porsjonsnus er digg å ha når man er for lat til å bake, eller i situasjoner der man ikke vil bli "avslørt" med snus under leppa, synes jeg. men skal man virkelig nyte snusen er baking FTW Samme sier jeg, hvordan kan folk snuse portion Sikkert en vanesak men.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kjøpe en nye type porsjon i dag. Granit Maxi porsjon, og den var ganske bra egentlig. Var mye snus i hver pose Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Granit er vel den mest kreftfremkallende snusen? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Granit er vel den mest kreftfremkallende snusen? Jasså? Er snus kreftfremkallende og nå? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Granit er vel den mest kreftfremkallende snusen? Jasså? Er snus kreftfremkallende og nå? Det er ikke noe nytt. Det gir kreft i tannkjøttet. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Granit er vel den mest kreftfremkallende snusen? Jasså? Er snus kreftfremkallende og nå? Jess. Vær glad du har slutta. Nitrosaminer finnes i alle matvarer. Disse er kreftfremkallende, og man prøver å få så lite som mulig av disse i seg. I snus er det over 10.000 ganger flere nitrosaminer enn i vanlige matvarer. Så ja, jeg vil si at snus til en viss grad er kreftfremkallende. Og Granit snus er den snusen med flest nitrosaminer, en god del flere enn vanlig snus. General og Rocker er vel noen av de som har minst. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Granit er vel den mest kreftfremkallende snusen? Jasså? Er snus kreftfremkallende og nå? Jess. Vær glad du har slutta. Nitrosaminer finnes i alle matvarer. Disse er kreftfremkallende, og man prøver å få så lite som mulig av disse i seg. I snus er det over 10.000 ganger flere nitrosaminer enn i vanlige matvarer. Så ja, jeg vil si at snus til en viss grad er kreftfremkallende. Og Granit snus er den snusen med flest nitrosaminer, en god del flere enn vanlig snus. General og Rocker er vel noen av de som har minst. Hmmm, husker jeg leste en artikkel i dagbladet en gang om at amerikansk lege som hadde forsket på svensk snus i 10 år, og han mente at snus var like ufarlig som kaffe men vet ikke helt om man kan bruke dagbladet som en kilde for helsetips Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Her er artikkelen. http://www.dagbladet.no/dinside/2005/02/18/423760.html Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Her er artikkelen.http://www.dagbladet.no/dinside/2005/02/18/423760.html Så dårlig til å bake :O Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 er snus like populært i utlandet som i norge/svergie? Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 er snus like populært i utlandet som i norge/svergie? Tror det er ulovlig i de fleste land i europa... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Her er artikkelen.http://www.dagbladet.no/dinside/2005/02/18/423760.html Så dårlig til å bake :O Sjekk mannen i bakgrunnen... Min teori: Han har nettop sluttet å snuse, da han ser henne bake en pris. Derfor det dølle ansiktsuttrykket. Jaja, la oss slutte å snakke om kreft. Hvis noen vil, oprett en egen tråd for det, "Den store kreft-threaden." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kan godt være snus er kreftfremkallende. Shampoo er kreftfremkallende, men det står ikke labels på dem som sier "Shampooing Kills!" fordi det er så mange andre faktorer som spiller inn. Hvorfor noen velger å uttale seg om hvorvidt snus er kreftfremkallende eller ikke, når leger og forskere har funnet ut at det ikke nødvendigvis er det, skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg