Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kameraten min (som faktisk ikke har snusa på nesten 2 uker nå) synes ikke Skruf er det minste sterkere enn General. Og han snuser bare General! Personlig går det med i Skruf, men General om jeg ikke har noe annet eller om ikke butikken har Skruf.

Han kan ikke ha sansene sine orden. Det finnes ikke tvil om at skruf er sterkere enn general. Bare prøv selv.

Lenke til kommentar

Har faktisk teste noen ganger før. Moraprell ala General vs. Morraprell vs. Skruf.

Fikk klart et større nikotinsjokk av skruf enn av general. En annen ting er at jeg har snust MYE general, men har fortsatt tilgode å få et like stort nikotinsjokk av General som et gjennomsnittlig nikko-sjokk av skruf.

En gang skulle jeg og en kompis teste. Bakte tre general preller. Satt inn to oppe og en nede. så tok vi løst ut av boksen og tetta igjen til vi ikke kunne bevege leppene lengre (og de var helt stramme). Gikk rundt med det i en halvtime. Merka ikke en dritt.

Lenke til kommentar
får vel egentlig ikke noe serlig nikotinsjokk av hverken skruff eller general jeg.

men så snuser ikke jeg spesielt kraftig heller. en bleie her og en bleie der. et par, tre stykker om dagen :)

bortsett fra nå, som jeg har munnsår :cry:

man får ikke nikotinsjokk av bleie uansett da :p må være løs... *bake en skruf*

Lenke til kommentar
Vanlig skruf nei? Det nekter jeg å tro.

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/08/29/441788.html

det var "urovekkende"

men i følge rapporten virker det som om enten er skruffen veldig sterk, eller så er gustavos veldi svak...

held meg til catch og general (og strong cut når det er tiljengelig)

Poenget deres er jo ikke at annen snus er ufarlig og Skruf skamfarlig, men at det er farligere i det lange løp å snuse Skruf.

Jeg merket det -tydelig- første gangen jeg snuste Skruf for en stund siden, det er langt mer nikotin i det enn General, no doubt.

Lenke til kommentar

200? Tviler på at det faktisk har vært nikotinsjokk.

Noen som husker at jeg nevnte at kameraten min slutta å snusa? Uansett vet faren at han snuser og når de idag skulle spille golf tilbød faren hans en snus. Og hva gjorde'n? Han kunne jo selvfølgelig ikke motstå når det var FAREN hans som tilbød han, så han tok en. Så var det på'n igjen...

Lenke til kommentar

vel nikotinsjokk eller ikke. Minimum 200 ganger som jeg har kjent nikotinen SKIKKELIG godt. Så jeg sjangler bortover gulvet :D

edit: de første 3-4 månedene jeg snuste, fikk jeg sånn HVER ENESTE DAG! Nå skjer det bare innimellom, men får det fortsatt av røyk!

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...