Deadringer Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 riktig. røyk er sakte selvmord, mens snus er digg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 riktig. røyk er sakte selvmord, mens snus er digg Jeg liker dine synspunkter Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Kameraten min (som faktisk ikke har snusa på nesten 2 uker nå) synes ikke Skruf er det minste sterkere enn General. Og han snuser bare General! Personlig går det med i Skruf, men General om jeg ikke har noe annet eller om ikke butikken har Skruf. Han kan ikke ha sansene sine orden. Det finnes ikke tvil om at skruf er sterkere enn general. Bare prøv selv. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 ja, skruff er nok litt mer nikotingivende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Vanlig skruf nei? Det nekter jeg å tro. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Har faktisk teste noen ganger før. Moraprell ala General vs. Morraprell vs. Skruf. Fikk klart et større nikotinsjokk av skruf enn av general. En annen ting er at jeg har snust MYE general, men har fortsatt tilgode å få et like stort nikotinsjokk av General som et gjennomsnittlig nikko-sjokk av skruf. En gang skulle jeg og en kompis teste. Bakte tre general preller. Satt inn to oppe og en nede. så tok vi løst ut av boksen og tetta igjen til vi ikke kunne bevege leppene lengre (og de var helt stramme). Gikk rundt med det i en halvtime. Merka ikke en dritt. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg må si at jeg opplever skruf som endel sterkere. Når det står i avisen så er det jo helt klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 jeg også får en klart sterkere effekt av skruf. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Vanlig skruf nei? Det nekter jeg å tro. http://www.dagbladet.no/dinside/2005/08/29/441788.html Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 får vel egentlig ikke noe serlig nikotinsjokk av hverken skruff eller general jeg. men så snuser ikke jeg spesielt kraftig heller. en bleie her og en bleie der. et par, tre stykker om dagen bortsett fra nå, som jeg har munnsår Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Vanlig skruf nei? Det nekter jeg å tro. http://www.dagbladet.no/dinside/2005/08/29/441788.html det var "urovekkende" men i følge rapporten virker det som om enten er skruffen veldig sterk, eller så er gustavos veldi svak... held meg til catch og general (og strong cut når det er tiljengelig) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 får vel egentlig ikke noe serlig nikotinsjokk av hverken skruff eller general jeg. men så snuser ikke jeg spesielt kraftig heller. en bleie her og en bleie der. et par, tre stykker om dagen bortsett fra nå, som jeg har munnsår man får ikke nikotinsjokk av bleie uansett da må være løs... *bake en skruf* Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Vanlig skruf nei? Det nekter jeg å tro. http://www.dagbladet.no/dinside/2005/08/29/441788.html det var "urovekkende" men i følge rapporten virker det som om enten er skruffen veldig sterk, eller så er gustavos veldi svak... held meg til catch og general (og strong cut når det er tiljengelig) Poenget deres er jo ikke at annen snus er ufarlig og Skruf skamfarlig, men at det er farligere i det lange løp å snuse Skruf. Jeg merket det -tydelig- første gangen jeg snuste Skruf for en stund siden, det er langt mer nikotin i det enn General, no doubt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Poenget deres er jo ikke at annen snus er ufarlig og Skruf skamfarlig, men at det er farligere i det lange løp å snuse Skruf. yes. den artikkelen fikk ikke helt min tillit. virker mer som en "anti snus", da spesielt skruf, kampanje enn en snus test. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Fe: Nikotinsjokk av General? Har fått 2 nikotinsjokk i mitt liv og begge var av Skruf.. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Fe: Nikotinsjokk av General? Har fått 2 nikotinsjokk i mitt liv og begge var av Skruf.. 2? Har sikkert fått 200 jeg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har "kjent" nikotinet to ganger. Den første gangen var av en middels generalpris, som for øvrig var min første, for drøyt tre år siden. Den andre gangen var for et par måneder siden, etter at jeg begynte å snuse litt skruf. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Jeg har sluttet å snuse. Etter 5 år så er det på tide å legge generalboksen på hylla. Nå skal jeg sette på krone på fortanna og bleke samtlige tenner hos spesialist. Mye bedre måte å bruke snuspengene på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 200? Tviler på at det faktisk har vært nikotinsjokk. Noen som husker at jeg nevnte at kameraten min slutta å snusa? Uansett vet faren at han snuser og når de idag skulle spille golf tilbød faren hans en snus. Og hva gjorde'n? Han kunne jo selvfølgelig ikke motstå når det var FAREN hans som tilbød han, så han tok en. Så var det på'n igjen... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) vel nikotinsjokk eller ikke. Minimum 200 ganger som jeg har kjent nikotinen SKIKKELIG godt. Så jeg sjangler bortover gulvet edit: de første 3-4 månedene jeg snuste, fikk jeg sånn HVER ENESTE DAG! Nå skjer det bare innimellom, men får det fortsatt av røyk! Endret 30. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg