Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg er på vei til å gå over fra løs til pose snart. Eller i det minste å bruke det omhverandre.

Smakstilsatt snus har jeg ikke smakt i løs form (bortsett fra Probe Whiskey, og det var jo ikke så veldig tøft), men i pose finnes det mye rart. Fra jordbær til menthol, lakris og tranebær.

IMO er det digg med noe som smaker godt (f.eks Catch Large 24 lakris), lett å legge inn og i det hele tatt.

Er mer fornøyd med pose enn løs faktisk. Eneste løs er godt for, er mer nikotin. Leppa ser defintivt bedre ut, og "comforten" er bedre med pose :D

edit: og jeg kan ikke tro hva jeg selv skriver, som har snust løst i et år :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

har testet megselv litt de siste 4 dagene.

vaneligvis snuser jeg regelmessig, altså flere ganger om dagen.

tenkte jeg skulle sjekke om jeg ville klare å slutte å snuse når som helst.

er nå somsagt 4 dager siden den sista bleia gikk i søpla, og jeg føler fortsatt ikke noe desperat "JEG MÅ HA SNUS" førelse. bare den gode gamle "hadde vært digg med snus, men jeg må ikke" førelsen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Tror det er letter å slutte med snus enn med røyk egentlig. Røyk blir man så sykt avhengig av, det er MÅ HA - NÅÅÅÅÅ!!!! :p Mens snus så kan man ta seg en Dent istedenfor så er man like fornøyd :p

du snuser ikke.

Lenke til kommentar
Tror det er letter å slutte med snus enn med røyk egentlig. Røyk blir man så sykt avhengig av, det er MÅ HA - NÅÅÅÅÅ!!!! :p Mens snus så kan man ta seg en Dent istedenfor så er man like fornøyd :p

Det er kanskje sånn når man har snus, sånn er det i hvert fall med meg. Hvis jeg mangler snus, dog, blir jeg helt desperat.

Lenke til kommentar

Jo, men har ikke sagt at jeg har slutta, har jeg det :D har faktisk aldri prøvd å slutte heller, selv om det går veldig lite om dagen.

Fikk nettop tak i 10 kartonger med prince mild fra en kompis som kjente noen på jobben sin som kjente noen som smugla fra tjekkia :hmm::ermm: Så tja... får prøve å selge de videre og kjøpe snus for penga :yes:

(kjøpte hver kartong for 200, så kan minst ta 300-350 for dem :D)

Lenke til kommentar

glad jeg slipper det.

Tror det er letter å slutte med snus enn med røyk egentlig. Røyk blir man så sykt avhengig av, det er MÅ HA - NÅÅÅÅÅ!!!! tongue.gif Mens snus så kan man ta seg en Dent istedenfor så er man like fornøyd

men hvorfor er det lettere å slutte med snus da(sier ikke at det er det)?

det er jo nikotinen man blir avhengig av, og den får man fra snus også!

edit:

noen andre som har etset bort leppe-strengen pga snus foresten?

regner vel med at de fleste har det, men det kommer jo litt ann på hvor i munnen man snuser

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

Leppestrengen blir ikke etset bort.. Den krymper kanskje, men det er en blanding av at den blir strukket og at saltet gjør at den blir litt "skrumpete". Farfar har snuset i minst tjue år, rundt ei dåse dagen, og strengen hans er i aller høyeste grad der.

Og man blir mer avhengig av snus vil jeg tro, da det er langt mer niktoin i snus enn i røyk. (Noe sånt som at fem minutter med en pris gir like mye nikotin som en sigarett)

Lenke til kommentar
Og man blir mer avhengig av snus vil jeg tro, da det er langt mer niktoin i snus enn i røyk. (Noe sånt som at fem minutter med en pris gir like mye nikotin som en sigarett)

Det kan nok stemme, men hvis jeg skal tippe på hva jeg fortsetter med, så kommer jeg til å fortsette med røyk - eller ingen av delene.

Kan kanskje ha noe med hvor glad man er i snus :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...