Fredrik Larsen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kameraten til lillebroren til en venn av meg (!) fikk det jeg kalle nikotinsjokk. Det svartnet rett og slett bare for ham. Nikotinforgiftning? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Kameraten til lillebroren til en venn av meg (!) fikk det jeg kalle nikotinsjokk. Det svartnet rett og slett bare for ham. Nikotinforgiftning? "It's like a personal visit.. From God." Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Shh, jeg har slutta å snuse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er ikke så vanskelig å slutte. Røyk i stedet. Funket for meg. Sluttet med røyken og etter et par uker. Nå har jeg begynt igjen da. Fant ut at militæret kom til å være kjipt uten snus, så jeg forbereder meg i god tid. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er ikke så vanskelig å slutte. Røyk i stedet. Funket for meg. Sluttet med røyken og etter et par uker. Nå har jeg begynt igjen da. Fant ut at militæret kom til å være kjipt uten snus, så jeg forbereder meg i god tid. 0 nikotin. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Nikotin er til for å brukast. Er det andre logiske forklaringer? Samme med AIDS o.l. òg. </rant type="stupid"> Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Er ikke så vanskelig å slutte. Røyk i stedet. Funket for meg. Sluttet med røyken og etter et par uker. Nå har jeg begynt igjen da. Fant ut at militæret kom til å være kjipt uten snus, så jeg forbereder meg i god tid. Tror du hadde sprukket uansett når du kommer til militæret. Der snuser visst de fleste. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Fy fader. Er nesten litt flau nå, men i helgen kjøpte jeg min første prosjonssnus! En Skruf tranbär portion. Må si det smakte mere søtt, enn det smake snus! Men dæven så digg å ta når man satt foran pcen! Også er det gromt fordi da kan jeg snuse på jobben Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Urk, er tom for snus Så det bliur ikke noe morraprell i morgen... Håper de selger skruf på en sjappe nært skoen i morra da Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 26. august 2005 Forfatter Del Skrevet 26. august 2005 Noen som har opplevd mageknipe av overdrevet bruk av visse sorter snus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Noen som har opplevd mageknipe av overdrevet bruk av visse sorter snus? Hvordan går det an? Jeg har opplevd kvalme, vondt i hodet osv. ved overdreven bruk/bruk på feil tidspunkt, men aldri mageknipe. Eller jo; den gang jeg svelget en pris fikk jeg ganske vondt. Får snart ny shipment med svensk snus. Er på siste boksen nå. Endret 26. august 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Noen som har opplevd mageknipe av overdrevet bruk av visse sorter snus? Hmmm, har opplevd noe liknende. Hvis jeg tar meg en prell etter at jeg har spist, begynner magen å jobbe for fullt og da må jeg ganske raskt på dass Noen som vet hvorfor dette skjer? Ikke alltid da, men enkelte ganger... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Jeg snuste porsjon igår.. og må igjen utelukke å begynne med snus, er bare godt en gang i blandt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Noen som har opplevd mageknipe av overdrevet bruk av visse sorter snus? Hmmm, har opplevd noe liknende. Hvis jeg tar meg en prell etter at jeg har spist, begynner magen å jobbe for fullt og da må jeg ganske raskt på dass Noen som vet hvorfor dette skjer? Ikke alltid da, men enkelte ganger... Er vel ikke at magen begynner å jobbe, men at du slapper av i visse muskler slik at dotrangen byr seg. Det er det samme med røyk. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) wh1te hadde nok svaret. Niktoin er beroligende... Merker når jeg røyker så plutselig kommer trangen... har bare snusa porsjon i det siste og det er overraskende godt (men ikke så effektivt)... spesielt Skruf tranebær og catch med lakris edit: Gøteborgs rapé er også ganske digg i white portion (large) faktisk... Endret 26. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Bruker OT jeg, eller, en gang i blant. Bedre enn den illeluktende snusen. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Bruker OT jeg, eller, en gang i blant. Bedre enn den illeluktende snusen. OT? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Oliver's Twist. Stusselige greier. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Ja... smaker en blanding av Hoggorm og Hubro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg