Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Er ikke så vanskelig å slutte. Røyk i stedet. Funket for meg. Sluttet med røyken og etter et par uker. Nå har jeg begynt igjen da. Fant ut at militæret kom til å være kjipt uten snus, så jeg forbereder meg i god tid. :green:

Lenke til kommentar
Er ikke så vanskelig å slutte. Røyk i stedet. Funket for meg. Sluttet med røyken og etter et par uker. Nå har jeg begynt igjen da. Fant ut at militæret kom til å være kjipt uten snus, så jeg forbereder meg i god tid. :green:

Tror du hadde sprukket uansett når du kommer til militæret. Der snuser visst de fleste. :mrgreen:

Lenke til kommentar

Fy fader. Er nesten litt flau nå, men i helgen kjøpte jeg min første prosjonssnus! En Skruf tranbär portion. Må si det smakte mere søtt, enn det smake snus! Men dæven så digg å ta når man satt foran pcen! Også er det gromt fordi da kan jeg snuse på jobben :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen som har opplevd mageknipe av overdrevet bruk av visse sorter snus?

Hvordan går det an? Jeg har opplevd kvalme, vondt i hodet osv. ved overdreven bruk/bruk på feil tidspunkt, men aldri mageknipe. Eller jo; den gang jeg svelget en pris fikk jeg ganske vondt.

Får snart ny shipment med svensk snus. Er på siste boksen nå.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Noen som har opplevd mageknipe av overdrevet bruk av visse sorter snus?

Hmmm, har opplevd noe liknende. Hvis jeg tar meg en prell etter at jeg har spist, begynner magen å jobbe for fullt og da må jeg ganske raskt på dass :) Noen som vet hvorfor dette skjer? Ikke alltid da, men enkelte ganger... :hmm:

Er vel ikke at magen begynner å jobbe, men at du slapper av i visse muskler slik at dotrangen byr seg. Det er det samme med røyk.

Lenke til kommentar

wh1te hadde nok svaret. Niktoin er beroligende... Merker når jeg røyker så plutselig kommer trangen...

har bare snusa porsjon i det siste og det er overraskende godt (men ikke så effektivt)... spesielt Skruf tranebær og catch med lakris :yes:

edit: Gøteborgs rapé er også ganske digg i white portion (large) faktisk...

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...