Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva er nikotinsjokk...? Nå sitter jeg med den første snusen jeg har hatt på to dager. Alkohol og røyk tok seg av behovet for rus. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nikotinsjokk er når kroppen for såpass mye nikotin at den må kvitte seg med det tror jeg det var.. Derfor du blir varm for å svette osv..! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nikotinsjokk er når kroppen for såpass mye nikotin at den må kvitte seg med det tror jeg det var.. Derfor du blir varm for å svette osv..! Ah, husker min første prell Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg blir aldri varm av det, bare litt småuggen, en akutt trang etter å ligge på noe (sofa), svimmel og ekstremt slapp i kroppen. Nikotinsjokk av snus er digg, men av røyk er det ikke så digg fordi da kommer det så inmari plutselig og hele kroppen blir dau. Av snus tar det lenger tid og det varer mye lenger aaahhh... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Nikotinsjokk av snus er digg, men av røyk er det ikke så digg fordi da kommer det så inmari plutselig og hele kroppen blir dau. Av snus tar det lenger tid og det varer mye lenger aaahhh... Og det kaller du "sjokk"? Spurte hva nikotinsjokk var fordi jeg føler dere har en annen oppfatning av det begrepet enn meg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja, eg sjønner sjølv ikkje heilt denne definisjonen av `nikotinsjokk`. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kameraten til lillebroren til en venn av meg (!) fikk det jeg kalle nikotinsjokk. Det svartnet rett og slett bare for ham. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det oppleves veldig ulikt av folk, men det fins nok bare en defenisjon på nikotinsjokk. Vet ikke helt hvordan man kan beskrive det, men synes det er en sær blanding av godt og vondt for å si det mildt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Kameraten til lillebroren til en venn av meg (!) fikk det jeg kalle nikotinsjokk. Det svartnet rett og slett bare for ham. Et sjokk er et sjokk sier jeg. Det kan variere i styrke. Enten så merker man det bare litt, eller så svartner det (har skjedd noen ganger når jeg har røyka bong, og en gang jeg snuste etter å hva vært borte fra det i en uke og nettop hadde trena) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 oh har ikke fått sånn skjokk før ass noen her som snuser skruf sterk???? er det sant at den ikke selges i norge?? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) oh har ikke fått sånn skjokk før ass noen her som snuser skruf sterk???? er det sant at den ikke selges i norge?? Les tråden nei den gjør den ikke. Endret 15. august 2005 av Feh Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Av kraftig nikotinsjokk begynner man å kaldsvette, blir svimmel og dårlig.. en kamerat av meg røyk på den smellen når vi hadde en "konkuranse" 10 bleier i munnen samtidig og han fikk nikotinsjokk Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 .... etterfulgt av ekstrem sikling merka jeg i mine yngre dager med mutterns tobakspakke. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tar dere den alltid i kjølern? Jeg tar den på bordet jeg, foretrekker skruf litt tørrere enn hva den gjør nedkjølt. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tar dere den alltid i kjølern? Jeg tar den på bordet jeg, foretrekker skruf litt tørrere enn hva den gjør nedkjølt. Jeg oppbevarer alltid snusen i nattbordet mitt, der er det varmt og lunt Er enig med deg om skrufen, den er best varm (romtemp.) og jeg kjøper gjerne et par bokser som jeg åpner opp med en gang (setter på lokket først) og så lar jeg de ligge en uke før jeg tar de i bruk, da er de perfekte! Bare en snus som er god kald, og det er Probe Whiskey... den er herlig iskald Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) General er best i litt under kjøleskaps temp !ferdig med saken. Edit: det heter jo General Endret 16. august 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Skruf MÅ i mine øyne være litt kald.. Ikke iskald, men kald! Blir litt hardere å bake, men smaker mye bedre i leppa.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 bedre kald en varm... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Pleier aldri å bake noe i det hele tatt jeg.. Tar fingrene nedi boksen å stapper prisen i kjeften! Da renner jo alt ned i kjeften, må hvertfall presse det litt sammen i boksen da? Ser egentlig ikkje poenget i å snuse viss du ikkje liker smaken. Joda, men hvis du ikke klarer å holde det oppi leppa er det jo litt kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg