Gå til innhold

Snus-tråden v.2(Her diskuterer vi bare om snus)

Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Hva er nikotinsjokk...?

Nå sitter jeg med den første snusen jeg har hatt på to dager. Alkohol og røyk tok seg av behovet for rus.

Lenke til kommentar

Jeg blir aldri varm av det, bare litt småuggen, en akutt trang etter å ligge på noe (sofa), svimmel og ekstremt slapp i kroppen.

Nikotinsjokk av snus er digg, men av røyk er det ikke så digg fordi da kommer det så inmari plutselig og hele kroppen blir dau. Av snus tar det lenger tid og det varer mye lenger aaahhh... :p:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Nikotinsjokk av snus er digg, men av røyk er det ikke så digg fordi da kommer det så inmari plutselig og hele kroppen blir dau. Av snus tar det lenger tid og det varer mye lenger aaahhh... :p:D

Og det kaller du "sjokk"?

Spurte hva nikotinsjokk var fordi jeg føler dere har en annen oppfatning av det begrepet enn meg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Kameraten til lillebroren til en venn av meg (!) fikk det jeg kalle nikotinsjokk. Det svartnet rett og slett bare for ham.

Lenke til kommentar
Kameraten til lillebroren til en venn av meg (!) fikk det jeg kalle nikotinsjokk. Det svartnet rett og slett bare for ham.

Et sjokk er et sjokk sier jeg. Det kan variere i styrke. Enten så merker man det bare litt, eller så svartner det (har skjedd noen ganger når jeg har røyka bong, og en gang jeg snuste etter å hva vært borte fra det i en uke og nettop hadde trena)

Lenke til kommentar
Tar dere den alltid i kjølern? Jeg tar den på bordet jeg, foretrekker skruf litt tørrere enn hva den gjør nedkjølt.

Jeg oppbevarer alltid snusen i nattbordet mitt, der er det varmt og lunt :) Er enig med deg om skrufen, den er best varm (romtemp.) og jeg kjøper gjerne et par bokser som jeg åpner opp med en gang (setter på lokket først) og så lar jeg de ligge en uke før jeg tar de i bruk, da er de perfekte! :D

Bare en snus som er god kald, og det er Probe Whiskey... den er herlig iskald :D

Lenke til kommentar
Pleier aldri å bake noe i det hele tatt jeg.. Tar fingrene nedi boksen å stapper prisen i kjeften! :D

Da renner jo alt ned i kjeften, må hvertfall presse det litt sammen i boksen da? :nei:

Ser egentlig ikkje poenget i å snuse viss du ikkje liker smaken.

Joda, men hvis du ikke klarer å holde det oppi leppa er det jo litt kjipt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...