Feh Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Den gikk ut på dato for 2 uker siden, altså den er ca. 4 uker gammel eller no da... Den er ikke HELT tørr, men ganske... sånn at den har fått en lysebrun farge... Det går an å bake den, men da går halvparten på gulvet Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ta litt vatn ned i den, rist veldig hardt og godt, så lar du den stå åpen i en times tid. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 Ta litt vatn ned i den, rist veldig hardt og godt, så lar du den stå åpen i en times tid. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. august 2005 Del Skrevet 10. august 2005 Gjorde det istad... Synes ikke resultatet ble noe veldig bra akkurat... Det virker som om den har mistet den gode aromaen selv om konsistensen er brukbar Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Har de siste dagene testet å bare kjøre susen opp uten å bake den først... Det har en tendens til å bli endel rot og snus i kjeften... men det er herlig etter jeg har fått renset tungen for suns, for da sparker nikotin rusen inn blir endel bedre effekt en når man baker Må sikkert bare få inn en bedre teknikk så blir det ikke så mye rot ettervert... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 (endret) Bedre effekt you say? Hakke prøvd teknikker noe særlig før, men når du sier at effekten blir større blir jeg litt frista her! =D BTW sitter jeg nå med en Grov løs dynka i 96! Den gir effekt ja.. Endret 11. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hmm... kanskje jeg skal prøve prismasteren nå... Så jeg får litt effekt Jeg fant ut at hvis man lager to priser i masteren, legger dem oppåhverandre og klemmer bittelitt får man en stor prell som er lett og legge opp, og veldig, veldig løs! (kanskje 1/3 så hard som bakt prell) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Hahaha... Fikk ett latterlig lite nikotinsjokk nå av General. Første gang i mitt liv. Har prell i underleppa og over, pluss at jeg har tatt løst ut av boksen og stappa opp på sidene. Brukt litt over en halv boks. Latterlig idiotisk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Henger med den.. *gjesp* Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bedre effekt you say? Hakke prøvd teknikker noe særlig før, men når du sier at effekten blir større blir jeg litt frista her! =D BTW sitter jeg nå med en Grov løs dynka i 96! Den gir effekt ja.. Jepp, merkbart bedre effekt! men de første gangene bør du sørge for å ha rask tilgang til en plass du kan spytte og rote litt... Det går lett gale, og da kan det bli grisette Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Bare å kjøre det ute da.. Skal bestille et tårn med Skruf Stärk iløpet av noen dager så for prøve med det! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Bare å kjøre det ute da.. Skal bestille et tårn med Skruf Stärk iløpet av noen dager så for prøve med det! Update? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Glemte at jeg skulle bestille, så kjøpte to bokser Snuff så jeg må bare gnikke litt på mutters så skal jeg få bestilt! Få sjekka ut åssen nikotin kan gjøre deg gal.. Endret 14. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Bare å kjøre det ute da.. Skal bestille et tårn med Skruf Stärk iløpet av noen dager så for prøve med det! Er skruf stärk lansert i Norge, eller gjelder dette bare Sverige? Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 er nok ikke lov i norge grunnet det høye nikotin nivået... den blir ikke lansert i norge med det første nei. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 er nok ikke lov i norge grunnet det høye nikotin nivået... den blir ikke lansert i norge med det første nei. oh..det var synd . for ta meg en tur til sverige snart da Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 du kan også evt. bestille Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 er nok ikke lov i norge grunnet det høye nikotin nivået... den blir ikke lansert i norge med det første nei. Tror den er lov i Norge, bare at skruf ikke har lansert den her. (grensa i norge er forøvrig på 1 mg nikotin? ihvertfall på røyk.. (de fleste røyktyper har 0.8 eller 0.9)) I en pressemelding fra skruf står det hvertfall at de skal se hvor populær den blir i sverige før den evt. kommer til norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ok.. da er det jeg som har misforstått. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hadde det første skikkelige nikotinsjokket på 6 mnd i dag tidlig. Skruf såklart. Rart hvordan det plutselig slår inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg