robiwan Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Har et litt rart spørsmål , men jeg finner ikke ut hva slags CPU jeg har. Veit at jeg har AMD XP, men ikke no mer. Hvordan finner jeg ut dette? Endret 3. august 2005 av robiwan Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Last ned denne. Alt er selvforklarende Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eventuelt denne: http://www.cpuid.org/download/cpu-z-129.zip Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Cpuz er bedre når man bare skal ha info om cpu! Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jepp cpuz funker fint, slipper å installere program også, bare til å kjøre det.. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Okey, takk for alle svar. Det viser seg at jeg har en Thorton på 1,5 GHz, noen som veit åssen den klokker. Og åssen sperrer det er på den anngående klokking? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Trodde ikke det fantes så treige Thorton. Sikker på at den ikke skal være 1,9 GHz (166 x 11,5) Ellers er det litt opp til ram og hovedkort ... Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Begynner å lure kraftig selv. Mente og huske at jeg kjøpte den raskeste i serien, men det var kanskje feil. Uansett når jeg setter den på auto i BIOS blir det 15 X 100. Og når jeg prøver å klokke den opp på fsb i BIOS øker AGP etter... Noen som har forslag til åssen jeg kan unngå dette? Har et Epox EP-8K3A+ Lenke til kommentar
synsing Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvis man bare vil finne ut hertzen (skrives det sånn?) kan man jo også bare høyreklikke på "min datamaskin" og se. (Under egenskaper). Men kanskje like greit å laste ned et av programmene, de gir nok litt mer info. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 robiwan: Tror ikke kortet ditt egentlig støtter Thorton, men under AGP kortet skal det være en bryter for FSB. Sett opp den. Dette hovedkortet skal i tillegg ha divider som setter ned agp når FSB settes til 166. firstperson : Det heter "frekvens" Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) under AGP kortet skal det være en bryter for FSB. Sett opp den. Dette hovedkortet skal i tillegg ha divider som setter ned agp når FSB settes til 166. Mener du fysisk på hovedkortet, eller i BIOS? Finnes det også en liste over Thorton prossesorer? Endret 4. august 2005 av robiwan Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) FSB 100/133 er en dip-switch på hovedkortet. Sett den på 133 (som er det samme som 266 ddr) Ellers vet AMD alt du trenger å vite http://139.95.253.214/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI....,Case=obj(3821) Ser ut som din faktisk skal kjøre på 2000MHz (15 x 133) Endret 4. august 2005 av RulleRimfrost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå