glx-rider Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei! Vil nå ha meg en pc, som jeg i hovedsak skal bruke til spill og internett. Har ikke mye peil på pc, og vurderer og kjøpe en ferdig løsning. Det jeg tenker er at skal jeg først kjøpe meg en pc, så får jeg legge inn penger med en gang, og få noe ordentlig bra noe.. Derfor vurderer jeg denne:Psdata Vil denne kjøre spill som cs - source, bf2 ++ så det griner? Eneste jeg vurderer og forandre på den er fjerne høyttalerne og xp-prgramvaren(hvis det går). Hvis noen har noen forslag til skjerm ++, eller en rett og slett bedre pc/mer for penga, så ikke vær redd for å si ifra... Mvh. Juan Bråten.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Med tanke på at du får denne til samme prisen hadde jeg heller tatt min http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=451801 Lenke til kommentar
[Calavera] Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Med tanke på at du får denne til samme prisen hadde jeg heller tatt min http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=451801 Har ikke mye peil på pc, og vurderer og kjøpe en ferdig løsning. Synes at den så fin ut den. Ah, sorry dahle Endret 3. august 2005 av [Calavera] Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 den jeg satt opp koster som ferdig løsning akkurat det samme hos netshop som den han linker til i psdata. Min er bare mye mye mye kraftigere Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jaja, Dahle du trenger ikke brife Men jeg må si meg enig i at Pc-en du har valgt deg er litt vag i forhold til Øyvind sin ja, så hvis du ønsker deg en rå spill pc og en rå overklokker som er utarbeidet av Dahle himself Godkjent av HW-Gutta tilogmed så er det bare en ting og si: Løp og kjøp Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Hmm... Blir så usikker vøtt.. Det jeg trenger er en data klar til bruk. Plug and play.. (så er det kanskje litt teit, men jeg skjønte ikke hva jeg skulle bestille på netshop for å få til den du har... ) Men den er ferdig med skjerm tastatur ++? Kjenner at hvis jeg skal bruke 15000, så vil jeg få mest for penga, og den skal helst være litt rå.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er ikke såååå store forskjellene på disse da, en 3500 og en 3700 er ca indentiske, og ytelsen mellom 7800 GT og 6800 ultra blir vel ikke så enorm, så har vel han også med OS og skjerm etter det jeg forstår. Vil si begge to er meget bra maskiner . men at den dahle linker til blir hakket vassere. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 har med os til min og Og jeg er under 15k ;D Hi hi Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Det er en bygge PC. Du snakker med selger som setter det sammen for deg. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Hmm.. Var nettopp inne på netshop og satt opp den samme dataen som u har.. Den kom på 17 k.. Med tanke på at jeg i tillegg må ha skjerm, mus og tastatur, og et noenlundes headset, så kommer det på en god del $$$ for meg.. blir vel akkurat 20. Os er ikke så viktig. Men hvordan har du fått den så billig? Kontakter el no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå