Bimmelom Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei. Har veldig lyst på en rett og slett surfe PC som jeg kan bruke til å surfe og MSN på. Lurer på om dette er noe vits, siden jeg har en ganske god stasjonær PC fra før. Uansett, finnes det noen eksempler på hvilke jeg kan velge mellom ? Billigst mulig. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Spander pengene på en med Pentium M, det er verdt det, så får du en stille maskin, mest sannsynlig. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 sjekk ut billig bærbar på smartclub.no helt grei bærbar til grei penge Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Syns du bør tenke litt på om du virkelig trenger en bærbar PC. Hvor ofte er du hjemme? osv... Men Dell sin Inspirion 2200 er da ganske billig for tia, var hvertfall det før. Jeg bestillte min for en uke siden, og da kosta den 5046,- inkl. mva og frakt. Men jeg la på 256MB RAM og investerte i en 60GB harddisk. Da kom den på 5705,- som også er billig. Men nå ser jeg den er litt dyrere, pga. at det ikke er noe "gratis frakt" -tilbud lenger. Men sjekk dell av og til for å se om den har gått ned i pris, for du får nok ikke noe billigere enn 5046,- MED mva og frakt! Lenke til kommentar
IC7STORM Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) www.shg.no Har sjukt billige bærbare.. EDIT: Ok, kanskje ikke "sjukt", men de er også billige. Endret 3. august 2005 av IC7STORM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå