tbend Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Xt... orginal på et Club3d.... Men Club3d har ikke xtpe bioser.. skal jeg bare ta en referansebios da? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) tbend, hva er navnet ditt? bare for å vite hvem jeg _aldri_ skal kjøpe noe brukt fra. Eneste lille forskjellen jeg kan tenke meg med en PE-bios, er noe annen strømstyring, at GPU får bittelitt mer spenning eller noe sånt noe. Også får du jo opp i AtiTool; "XT PE". WOW, så fett! Før sto det XT, nå kom det en PE i tillegg! Det er gøy å klokke og modde, men å filosofere i å rive av klistremerker, eller kunne selge et garantibrutt skjermkort for en høyere bruktpris siden du har flashet det, syns jeg bare blir latterlig og barnslig. Håper du slår tanken fra deg dersom du er over 11 år. Overklokking/modding skjer på egen risiko. Har du ikke råd til å ødelegge en del til 4000,- så ikke gjør noe med det. Edit: Vil bare legge til at jeg selv har solgt f.eks skjermkort som har vært klokket. Jeg har da opplyst om hva de har kjørt på, og i hvilket system, samt forsikret meg om at ingen "ulovlige" modifikasjoner er utført. Endret 4. august 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Hvis kortet er klokket eller moddet bør dette informeres under salg ! Jeg flashet kortet mitt p.g.a. jeg viste ikke ta man kunne lagre en klokk. Men nå kan man bære save en profil, jaja flashe er tøft det Tbend: det er bare å prøve en annen bios da.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Flashe er kos,,, det er jo det som er kult.. skulle bare høre om det gikk å det gjør dt så da gjør jeg det.. Dessuten blir jeg å strekke kabler over kortet når jeg får loddetinn så skal ikke selge det! Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Flashe er kos,,, det er jo det som er kult.. skulle bare høre om det gikk å det gjør dt så da gjør jeg det.. Dessuten blir jeg å strekke kabler over kortet når jeg får loddetinn så skal ikke selge det! Stilig.. lag en worklogg da Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Flashe er kos,,, det er jo det som er kult.. skulle bare høre om det gikk å det gjør dt så da gjør jeg det.. Dessuten blir jeg å strekke kabler over kortet når jeg får loddetinn så skal ikke selge det! Stilig.. lag en worklogg da Ja hvis det funker Hvis ikke, selger jeg det :!: (kødda) Takker for inlegga gutter! Endret 4. august 2005 av tbend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå