tbend Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Går det? Vært på nette å sopa, finner ingen som har gjort det, men kortet klarer fint hastighetene til xt-pe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg er usikker, men hvis kortet ditt klarer samme hastighet som xt-pe, skjønner jeg ikke hvorfor du skal risikere å skade kortet ved å flashe det? hvorfor ikke bare kjøre det som x800xt i xt-pe hastighet? Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det med 16 pipelines? Så på hjemmesiden til MSI en gang at deres utgave av X800 XT var med 12 pipelines.. Om ditt kort har 16, er det vel ikke verre enn å lage din egen bios med RAbit eller noe, og sette klokkehastighetene fast til det du ønsker.. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du kan flashe inn hvilken som helst XT PE bios herifra: http://www.techpowerup.com/bios/ XT og XT PE er helt identiske, forskjellen er hvilke hastigheter de er godkjent for. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kortet ditt er jo raskere enn X800XT pe så hvorfor vil du flshe det? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Vil bare se at de er et Ekte Xt-pe kort! Ikke nå mer Selger det får jeg jo et par100 extra Er det uansett hvilken leverandør jeg bruker som bios? Eller skal jeg bruke Ati sin referansebios? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du vil ikke få et par 100 ekstr aom du flasher. Du får derimot (kan) et par 100lapper mindre pga. du bryter garanti og reklamasjon. Tar 2min å sjekke hvilket kort folk egentlig har. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du får derimot (kan) et par 100lapper mindre pga. du bryter garanti og reklamasjon. Tar 2min å sjekke hvilket kort folk egentlig har. riktig! Vil bare se at de er et Ekte Xt-pe kort selv om du flasher er det fortsatt et xt kort. riktig nok et xt kort med xt pe bios, men fortsatt et xt kort. å selge videre dyrere pga flash er dårlig gjort mot kjøper Lenke til kommentar
arokh Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Du vil ikke få et par 100 ekstr aom du flasher. Du får derimot (kan) et par 100lapper mindre pga. du bryter garanti og reklamasjon. Tar 2min å sjekke hvilket kort folk egentlig har. Og hvordan har du tenkt å gjøre det når det er identisk med XT PE? Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Du vil ikke få et par 100 ekstr aom du flasher. Du får derimot (kan) et par 100lapper mindre pga. du bryter garanti og reklamasjon. Tar 2min å sjekke hvilket kort folk egentlig har. Og hvordan har du tenkt å gjøre det når det er identisk med XT PE? Det er det jeg også lurer på!..... Tar av alle klistremerker, så er det jo ingen som vet det... Får jeg nå mer i 3d mark da? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg gidder ikke hjelpe deg svindle en eller annen intetanende kjøper. beklager. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 jeg gidder ikke hjelpe deg svindle en eller annen intetanende kjøper. beklager. Har ikke tenkt å selge det, det var bare nå jeg kom over i farten! Flashe kan jeg meget godt, har vel gjort det 4-5ganger på 9800kort.. Regner med jeg blir å modde kortet til faen før jeg får rukket å selge det! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har ikke tenkt å selge det, det var bare nå jeg kom over i farten! åh, ok. da skal jeg se hva jeg finner i løpet av natten Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg flashet mitt PowerColor x800xt til XTPE funket fint, å nå klokker det bedre.. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Jeg flashet mitt PowerColor x800xt til XTPE funket fint, å nå klokker det bedre.. Kødder du?... Klokker det bedre også? Brukte du referansebiosen? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Alle kort har unike serienr. i forhold til serie, når det ble laget osv. Er ikke værre enn å søke på ATi.com (eller evt. produsent av kortet hvis de støtter dette) med Part Number (P/N, f.eks 102Axxx) for å finne ut hva kortet er i utgangspunktet. Dessuten, et kort uten klistremerker øker mistanken om at noe er tuklet med. Man kan gå så langt som å ta det på RAM brikker og sjekke opp det mot prod. Enkelte printer også inn på PCB hvilket kort det er (nummererte). Ellers er det bare å ta av kjøleren og lese av på kjerna =) Står mange fine tall der også som indikerer på hvilken kjerne det er. Endret 3. august 2005 av ExcaliBuR Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Bruker PowerColor x800xtPE biosen.. jepp før klokket det til 570/545 nå .. 592/610 åsså har jeg vannkjølt det nå åsså men alikavell.. gamle = R420 (AGP8x 1002 / 4A4B, R420) Nye = R420 (AGP8x 1002 / 4A50, REV 00) Endret 3. august 2005 av ClawHammer Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Bruker PowerColor x800xtPE biosen.. jepp før klokket det til 570/545 nå .. 592/610 åsså har jeg vannkjølt det nå åsså men alikavell.. Ikke rart det klokker bedre med vannkjøling! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Bruker PowerColor x800xtPE biosen.. jepp før klokket det til 570/545 nå .. 592/610 åsså har jeg vannkjølt det nå åsså men alikavell.. Ikke rart det klokker bedre med vannkjøling! Har også vannkjøling Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har også vannkjøling Hvilken bios ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå