CorsHair Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hei, etter jeg byttet hovedkort fra et MSI K7N2 DELTA til ABIT NF7-S2(G) Har FPS'en i CS droppa konstant rett ned til 30-40. Før hadde jeg 100 FPS men ikke nå lenger. En kompis av meg med mye dårligere pcn som er helt mongo drar 100 FPS uten problem.. Hardware: AMD Athlon XP 3000+, Powercolor Radeon 9800 pro, Corsair 1024 mb ram. Min kompis sin pc: Intel P4 2.8 ghz, Radeon 9600-series, 512 mb ram. Noen som veit hva dette kan være? Har de nyeste omegadrivere osv så skjønner ikke hva som er problemet. Har forresten bedre FPS i World Of Warcraft enn jeg har i CS. Noen Forslag? Takk for alle svar! Mvh CorsHair Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvis det funker i andre spill, så kan det umulig være et hardware problem. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har du sjekka at vsync er av da? Lenke til kommentar
J_R_P Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 På noen av Radeon 9xxx kortene er det en latent feil som skaper fps-drop med Half-Life (1) grafikkmotoren. Unngå derfor ATI 9xxx serien dersom du skal spile mye Counter-Strike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå