Gå til innhold

Bestillings problemer på komplett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enda en grunn til å bruke netshop , aldri opplevd slikt der :)

brukte komplett mye før men etterhvert så syntes jeg de ble litt trege til å sende ut ting. det har muligens med at de har blitt litt store og ikke hele organisjonen ha fått de resusser som er ødvendig

Har aldri opplevd forsinkelser fra Komplett. Bestiller gjerne sent om kvelden, og når jeg står opp i 8-tiden dagen etterpå, er de gjerne pakket og lagt klar til sending i løpet av natten en gang.

Men Netshop er enda råere. Hadde bestilt en CPU derfra for noen dager siden, men nå fikk de vite at de ikke får denne på lager igjen. Fikk derfor mail om å slette bestillingen og legge inn en ny med en annen modell. Det gjorde jeg, og sendte straks svar på mailen jeg hadde fått og spurte samtidig høflig om de kunne effektuere ordren allerede i dag. Men da hadde de allerede plukket den og lagt den klar til sending. Den er det ikke mange som slår :)

Lenke til kommentar
enda en grunn til å bruke netshop , aldri opplevd slikt der    :) 

brukte komplett mye før men etterhvert så syntes jeg de ble litt trege til å sende ut ting. det har muligens med at de har blitt litt store og ikke hele organisjonen ha fått de resusser som er ødvendig

Har aldri opplevd forsinkelser fra Komplett. Bestiller gjerne sent om kvelden, og når jeg står opp i 8-tiden dagen etterpå, er de gjerne pakket og lagt klar til sending i løpet av natten en gang.

Men Netshop er enda råere. Hadde bestilt en CPU derfra for noen dager siden, men nå fikk de vite at de ikke får denne på lager igjen. Fikk derfor mail om å slette bestillingen og legge inn en ny med en annen modell. Det gjorde jeg, og sendte straks svar på mailen jeg hadde fått og spurte samtidig høflig om de kunne effektuere ordren allerede i dag. Men da hadde de allerede plukket den og lagt den klar til sending. Den er det ikke mange som slår :)

Hehe... Tviler jeg på! :) De pakker ikke på natten :w00t:

Lenke til kommentar

Hehe... Tviler jeg på! :) De pakker ikke på natten :w00t:

Vel... en gang jeg la inn en bestilling en søndag kveld, var leveringsbekreftelse sendt meg rundt klokken 6 morgenen etter. Da fikk jeg både sporingsnummer og beskjed om at den var lagt klar til sending. Kanskje disse skrives ut først, og så gis til pakkerne på lageret?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...