Mauro Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Heisann, Viste ikke helt hvor jeg skulle poste denne. I går bestilte jeg noe små ting ifra komplett. Jeg sjekket at alt var inne på lager. Det var kun en ting det sto det var 1 igjen av. Jeg bestilte fort å fikk en orderebekreftelse osv. I dag så er er pakken enda ikke sendt, og i dag står det at de er utsolgt for den tingen, men det er vel pga jeg bestilte den? Fordi jeg fikk jo en bekreftelse. Det står også, at anntatt sendings dato var i går. Hva er det egentlig som skjer siden den ikke sendes ? Har jo en bekreftelse på at alt er ok. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Flyttes til "webshop og butikkdiskusjoner" Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Den sendes jo ikke sekundet etter du har bestilt den da... Tar et par dager. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kan jo være flere som bestiller det samme samtidlig, så det er ikke helt urimelig at den ikke er på lager. Det slik det er. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Den sendes jo ikke sekundet etter du har bestilt den da... Tar et par dager. Om jeg bestiller tidlig på dagen så sendes den i løpet av dagen. Jeg bestilte i 14.00 tiden i går, å det har ikke skjedd noe enda. Det er noe galt. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Kan jo være flere som bestiller det samme samtidlig, så det er ikke helt urimelig at den ikke er på lager.Det slik det er. Men skulle jeg ikke fått en eller annen beskjed om det da? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Den sendes jo ikke sekundet etter du har bestilt den da... Tar et par dager. Om jeg bestiller tidlig på dagen så sendes den i løpet av dagen. Jeg bestilte i 14.00 tiden i går, å det har ikke skjedd noe enda. Det er noe galt. Tok meg to/tre dager før den ble sendt fra netthandelen.no Vær tålmodig Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Den sendes jo ikke sekundet etter du har bestilt den da... Tar et par dager. Om jeg bestiller tidlig på dagen så sendes den i løpet av dagen. Jeg bestilte i 14.00 tiden i går, å det har ikke skjedd noe enda. Det er noe galt. Tok meg to/tre dager før den ble sendt fra netthandelen.no Vær tålmodig Jeg har ALDRI vært borti det før, å jeg har bestilt MASSE ifra komplett.no og microplex Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Den sendes jo ikke sekundet etter du har bestilt den da... Tar et par dager. Om jeg bestiller tidlig på dagen så sendes den i løpet av dagen. Jeg bestilte i 14.00 tiden i går, å det har ikke skjedd noe enda. Det er noe galt. Tok meg to/tre dager før den ble sendt fra netthandelen.no Vær tålmodig Jeg har ALDRI vært borti det før, å jeg har bestilt MASSE ifra komplett.no og microplex Jaja, ikke skrik! Veit ikke jeg, kanskje ble den utsolgt slik som "Samcki" sa. Edit: leif Endret 3. august 2005 av DE1 Lenke til kommentar
carp Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jada, det kan være lagerfeil, en som bestilte samtidig som deg, menneskelig feil, mye å pakke i dag (slik at de ikke fikk tid til pakken din idag) osv. Men en ting er sikkert, tror ikke det hjelper å klage her. Alt vil jo bare være spekulasjoner, så hvorfor ringer du ikke heller til komplett i morgen og hører? Beste måten å få et godt svar på "problemet" ditt.. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Den sendes jo ikke sekundet etter du har bestilt den da... Tar et par dager. Om jeg bestiller tidlig på dagen så sendes den i løpet av dagen. Jeg bestilte i 14.00 tiden i går, å det har ikke skjedd noe enda. Det er noe galt. Tok meg to/tre dager før den ble sendt fra netthandelen.no Vær tålmodig Jeg har ALDRI vært borti det før, å jeg har bestilt MASSE ifra komplett.no og microplex Jaja, ikke skrik! Veit ikke jeg, kanskje ble den utsolgt slik som "Samcki" Hehe, skriker ikke... Jeg er bare like hysterisk som mi mor når ho har dårlig tid Lenke til kommentar
TEE Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hehe, skriker ikke... Jeg er bare like hysterisk som mi mor når ho har dårlig tid Hvis du er så utålmodig, hvorfor spør du ikke Komplett istedet for å få uklare svar på HW.no? Lenke til kommentar
simes Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg bestilte litt på mandag jeg også, men ingenting er sendt enda. Alt dette var 100+ på lager. Har komplett tatt ferie? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Hehe, skriker ikke... Jeg er bare like hysterisk som mi mor når ho har dårlig tid Hvis du er så utålmodig, hvorfor spør du ikke Komplett istedet for å få uklare svar på HW.no? Ble utålmodig 45minutter etter support tlf til komplett var stengt. Begynner også å lure på om det er noe ferie på gang hehe Kanskje noe med posten ? Lenke til kommentar
HellFire- Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 noe lignende skjedde med meg, bestilte masse ting, b.la et skjermkort. Dagen etter jeg bestilte hadde de enda ikke sendt den, å da var plutselig skjermkortet utsolgt. Sendte mail til komplett ålurte på om jeg kunne velge et annet kort siden det var utsolgt. Fikk svar at om orderen var sendt til plukking, så hadde jeg fått det jeg hadde bestilt Gikk vel enda en dag før de sendte pakken. De har sikkert ferie, eller veldig mye å gjøre for tiden Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 noe lignende skjedde med meg, bestilte masse ting, b.la et skjermkort. Dagen etter jeg bestilte hadde de enda ikke sendt den, å da var plutselig skjermkortet utsolgt. Sendte mail til komplett ålurte på om jeg kunne velge et annet kort siden det var utsolgt. Fikk svar at om orderen var sendt til plukking, så hadde jeg fått det jeg hadde bestilt Gikk vel enda en dag før de sendte pakken. De har sikkert ferie, eller veldig mye å gjøre for tiden Trodde ikke nettbutikker hadde ferie Lenke til kommentar
tomin Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 enda en grunn til å bruke netshop , aldri opplevd slikt der brukte komplett mye før men etterhvert så syntes jeg de ble litt trege til å sende ut ting. det har muligens med at de har blitt litt store og ikke hele organisjonen ha fått de resusser som er ødvendig Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Samme problemer med Komplett, i tillegg er Posten sein Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 enda en grunn til å bruke netshop Netshop har ikke XFX 6800GT til 2395kr.. Ellers hadde jeg gjort det uten tvil. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg bestilte diverse saker fra komplett på søndag. Det havner på postkontoret rundt nå. Får ikke hentelapp i posten før i morgen, men jeg kan vel hente ut pakka i dag, hvis jeg har med kollinummeret? Sitter ihvertfall her og oppdaterer pakkesporingen en gang hvert femte minutt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå