Mortensson Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Windows lager til stadighet snofige lyder som jeg etter å ha sett over lydoppsettet antar betyr at komponenter er kloblet frå. Jeg lurer på om dette har noe med manglende strøm å gjøre. Jeg kjører 2 harddisker, 2 optiske enheter, athlon xp 2800 med titan kjølevifte, 2 kabinettvifter, et winfast xp 2000 tvkort, et radeon 9800 pro. Alt dette og resten forsynes av en 300Watts strømforsyning- Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hvilken strømforsyning har du? Er det lenge siden du formatérte pcen? Lenke til kommentar
Mortensson Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Qtec ADT-300, nylig formatert harddisken med windows på. Endret 3. august 2005 av nfanrekurb Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 I og med at det er en Qtec strømforsyning så er sansynligheten for at spenningene er lavere enn oppgitt, og den har også veldig sansynlig mindre effekt.. Så det kan vere at du har for liten strømforsyning. Bør kansje øke til 450 watt så du har litt å gå på? Lenke til kommentar
Mortensson Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Fungerte fint før jeg skifta hk, minne og skjermkort og formaterde disken. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Fungerte fint før jeg skifta hk, minne og skjermkort og formaterde disken. Du skifta vel til hovedkort og skjermkort som trenger mer strøm da? Du MÅ kjøpe ei ny strømforsyning. Og ikke kjøp Q-Tec. Kjøp 400-500W så kan du benytte den i en eventuell ny pc senere. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 kjöp en b-Zerk 500w på microplex.no. De holder!! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 kjöp en b-Zerk 500w på microplex.no. De holder!! oh yes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå