Gunfreak Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 syns denne fortjener en egen tråd. nå har version 6 kommet, og den er hele 290meg lista over alt som er forandra og bytta er for stor til å nevne, men moden gjør rome til en nytt spill. mange mirrors kan man finne her. http://www.rometotalrealism.com denne har jeg gledet meg lenge til, det er den størte modden der ute for øyeblikket, løp og last ned. tviler på at dere kommer til å angre!! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Kom igjen a. Før opp lista. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 kan nevne at !!!!!ALLE!!!!! de orginale unitsene er borte eller forandra helt ekstremt, til mer historisk korekte soldater, 2 nye faction har kommet, de driver å får romere til å snakke latin osv. MYE snadder. de nye unitsende ser fantastikse ut. selv en ny intro har de laget. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Men er det ingen liste, da? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 nei jeg finner den ikke selv, den er tydligvis for stor? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Når Schindler mekker en liste for hundrevis av jøder, da klarer vel RTR-gjengen å mekke en liste for hundrevis av modifikasjoner? De har vel bare glemt å legge den ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 (endret) på forumet får man masse info, om hvordan de nye unitsene og alt ser ut. http://forums.rometotalrealism.com//index.php?showtopic=28 Edit: her står det om hvordan rekrutering foregår, ganske ulikt fra det orignale spillet http://forums.rometotalrealism.com//index.php?showtopic=1077 Endret 3. august 2005 av gunfreak19 Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Har ikke prøvd realism-modden enda, men tenker jeg fyrer opp denne her Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 dette er så SYKT kult, spiller som carthage, veldig gøy, nå har jeg og roma kicka assen til grekerne ut av italia og secilia. skin'a til unitene er drit kule, de virker mer realistiske Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Denne modden er konge! Leter gamer.no etter nye ideer så kan de begynne med å annmelde slike store mods som dette! (ikke de små), og tenk så artig for dem å bli intervjua av en stor norsk spillside, det skulle vært meg ( ). Man merker drastiske endringer helt fra starten, Romerriket er ikke lenger 3 store biter + et senat, men en liten bit. Du har fått en liten plass mitt inne i hjertet av Italia. Du starter i 280 BC i stedet for 270 BC. Introen til spillet er helt ny, den er ganske flott og den blir etterfulgt av en "credits" -liste. I bakgrunnen av spillmenyen, når du kommer til den, er det ikke lenger rødt der, men gult, og det passer faktisk inn mye bedre. Factionene har fått nye våpenmerker og det ser fantastiske ut! Det nye Area of Recruitment funker bra og er en veldig god ide, og funker meget godt i Campaign'en. Men i multiplayer og Custombattle er dette ganske dårlig gjennomenkt. Da dette gjør at alle factions, har ALLE AOR unitene. Det innebærer at alle factions vil kunne ha elefantunits, chataphracts osv.... Alle units er reskinna, noen borte, andre igjen er nye. For de som lurer forresten båtslag er ikke med i 6.0 . (Det gikk noen rykter om at det ville være med. ...Mye mer har skjedd, men dette er det jeg har fått med meg til nå, da spillinga har vært minimal. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ganske så bra og morro mod, nå er det faktisk ikke umulig å spella som parthia. En ting jeg kan nevne er at slagene har blitt mye treigere, folk løper mye treigere. De har også satt opp moralen på de fleste, noe som gjør kampene mye seigere. Detta gjør kampene litt vanskeligere, men også litt mer irriterende. Er litt sugent når man har omringa en helt vanlig phalanx unit men de fortsatt nekter å route fordi de har så sinnsykt høy moral, noe jeg mener er urealistisk. Det er greit om elite phalanx folk fighter tell døden, men vanlige hoplites? Noen andre som synes de nye romerske unitene ser helt idiotiske ut forresten? Men ellers er moden sabla bra. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Ganske så bra og morro mod, nå er det faktisk ikke umulig å spella som parthia. En ting jeg kan nevne er at slagene har blitt mye treigere, folk løper mye treigere. De har også satt opp moralen på de fleste, noe som gjør kampene mye seigere. Detta gjør kampene litt vanskeligere, men også litt mer irriterende. Er litt sugent når man har omringa en helt vanlig phalanx unit men de fortsatt nekter å route fordi de har så sinnsykt høy moral, noe jeg mener er urealistisk. Det er greit om elite phalanx folk fighter tell døden, men vanlige hoplites? Noen andre som synes de nye romerske unitene ser helt idiotiske ut forresten? Men ellers er moden sabla bra. Det at folk løper mye treigere har jeg faktisk fått med meg, ser nesten ut som de er tired hele tiden. Har ikke lagt merke til det med moralen, men det var en gruppe med menn som kasta spyd i går(!) som holdt ut usedvanlig lenge. Tja, noen av unitsene er ganske teite, men det er vel slikt vi bare må tåle.... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Man må tenke på at de bærer på mye utstyr. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Blit nok noen timer med denne modden her ja Men har merka meg den gå-sakte aksjonen unitene har. Irriterende når hestene dine, istedenfor å pløye uniter ned, bare trasker inn i dem. Førøvrig spiller jeg med Illyria. Hvilke factions spiller dere med? Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 6. august 2005 Del Skrevet 6. august 2005 Blit nok noen timer med denne modden her ja Men har merka meg den gå-sakte aksjonen unitene har. Irriterende når hestene dine, istedenfor å pløye uniter ned, bare trasker inn i dem. Førøvrig spiller jeg med Illyria. Hvilke factions spiller dere med? Speller som Parthia. Jeg begynner med 2 byer, Selucidene har rundt 30, og de måtte såklart gå i krig med meg 2 år inn i gamet Det som er morro er jo at parthia har for det meste heste archere... og Selucidene bruker for det meste hoplites, så de har ingen måte å rekke fram tell meg på . Klarte å totalt utrydde en selucid hær på rundt 900 man uten å miste en eneste kar selv . Har tatt 3 byer fra Selucidene sålangt. Merka også ny Campaign Map musikk for parthia, ganske digg egentlig. De har virkelige jobbet hardt med denna modden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 det som er veldig kult og veldig realsitisk er at man bruker den typen units som er der man slås. spiller fremdeles som carthage, og når jeg er i afrika har jeg så klart noen type units som bare jeg kan ha, men har også veldig mange afrikanske units. så når jeg slås mot egypt(pholotoamiotkalmmt,agkaa!"!!11!!!)eller hva de heter, eller Numid sp har vi mye av de samme unitsene så når man vinner vet man at det var taktikk og ikke bare bedre units. og nå driver jeg å tar over iberia og da har jeg nesten bare iberianske(er det et ord) units, og vandt 2 heroic victorys rett etterverandre med samme hær mot en 2x så stor hær Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Jeg får ikke moden til å virke! Når jeg starter R:TR og går på single player, er ikke kampanjen og custom battle tilgjengelig (akkurat som på R:TW når man ikke har tatt prologue). Der det skal være prologue står det bare disabled. Hjelp!! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 (endret) 1. Gå inn i Rome Total War -mappa di. (sannsynligvis er de her: C:\Program Files\Activision\Rome - Total War ). 2. Gå nå inn i tekst -dokumentet: "preferences.txt" . 3. Scroll deg helt ned og se etter: "FIRST_TIME_PLAY:FALSE" for å gi deg litt ekstra hjelp er et lite utdrag av valgene rundt tatt med: MINIMAL_UI:FALSECAMPAIGN_MAP_MAX_SCROLL_SPEED_MIN_ZOOM:30 CAMPAIGN_MAP_MAX_SCROLL_SPEED_MAX_ZOOM:30 FIRST_TIME_PLAY:FALSE ADVISOR_VERBOSITY:3 MUTE_ADVISOR:FALSE BLIND_ADVISOR:TRUE CAMPAIGN_MAP_CAMERA:FOLLOW_AI_FACTIONS 4. Bytt ut "FALSE" med "TRUE", nå skal de se slik ut: "FIRST_TIME_PLAY:TRUE". 5. Lagre dokumentet, og gå ut av det. Nå kan du starte med å spille R: TR! NB: Hvis dine valg rundt er annerledes enn mine, så ikke bry deg om det. Det eneste du skal endre på er: First time play! God fornøyelse med spillinga! TSP Endret 12. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
pfa87 Skrevet 12. august 2005 Del Skrevet 12. august 2005 Det virket Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå