_Henning_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå når jeg er ferdig med ungdomsskolen kan jeg ikke fatte hvorfor vi godttok alle de idiotiske reglene vi hadde på barneskolen. Ja du sier noe. Hvorfor skulka vi ikke mer ? Den gangen fantes det ikke annmerkninger eller noe Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå når jeg er ferdig med ungdomsskolen kan jeg ikke fatte hvorfor vi godttok alle de idiotiske reglene vi hadde på barneskolen. Ja du sier noe. Hvorfor skulka vi ikke mer ? Den gangen fantes det ikke annmerkninger eller noe Jeg tenkte ikke på skulk og andre ting som går ut over undervisningen, men filleting som sko på beina inne, lue på inne, snøballkasting, gå på butikken i friminutt osv. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ikke bry deg om håret ditt. Det er interessant i fem minutter toppen og da sier de bare "har du klippet deg" Hvis det virkelig er ille så hadde jeg skinna mag Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Få fokus vekk fra håret ditt =P Skaff deg bart som du klistrer på =P Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå når jeg er ferdig med ungdomsskolen kan jeg ikke fatte hvorfor vi godttok alle de idiotiske reglene vi hadde på barneskolen. Ja du sier noe. Hvorfor skulka vi ikke mer ? Den gangen fantes det ikke annmerkninger eller noe Jeg tenkte ikke på skulk og andre ting som går ut over undervisningen, men filleting som sko på beina inne, lue på inne, snøballkasting, gå på butikken i friminutt osv. Alle de tingene, bortsett fra sko på inne, var anmerkningsgrunn på U.skolen jeg gikk på. Ganske alvorlige også. Iallefall snøballkasting. Kast en gang og bli busta, så ryker du ned i oppførselskarakter. Tipper det ikke blir så mye bedre på high school i USA. Flytter i dag, utveksling... Lenke til kommentar
k-mouse Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 En sydentur pleier å hjelpe på hårveksten *ikke kødd, merker hastighet-forskjell både på negler og hår* Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Drikk kaffe - håret vokser fortere da Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Falktisk sant det du sier med at en syden tur hjeper. Jeg var i Spania og da sa det "puff" og håret flagret i vinden. Hehe. Men, det virker som at det vokser mye fortere i vinden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå