Gå til innhold

Stygg klipp - Litt for kort

Kadmium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå når jeg er ferdig med ungdomsskolen kan jeg ikke fatte hvorfor vi godttok alle de idiotiske reglene vi hadde på barneskolen.  :nei:

Ja du sier noe. Hvorfor skulka vi ikke mer ? Den gangen fantes det ikke annmerkninger eller noe :dontgetit:

Jeg tenkte ikke på skulk og andre ting som går ut over undervisningen, men filleting som sko på beina inne, lue på inne, snøballkasting, gå på butikken i friminutt osv.

Lenke til kommentar
Nå når jeg er ferdig med ungdomsskolen kan jeg ikke fatte hvorfor vi godttok alle de idiotiske reglene vi hadde på barneskolen.  :nei:

Ja du sier noe. Hvorfor skulka vi ikke mer ? Den gangen fantes det ikke annmerkninger eller noe :dontgetit:

Jeg tenkte ikke på skulk og andre ting som går ut over undervisningen, men filleting som sko på beina inne, lue på inne, snøballkasting, gå på butikken i friminutt osv.

Alle de tingene, bortsett fra sko på inne, var anmerkningsgrunn på U.skolen jeg gikk på. Ganske alvorlige også. Iallefall snøballkasting. Kast en gang og bli busta, så ryker du ned i oppførselskarakter. Tipper det ikke blir så mye bedre på high school i USA. Flytter i dag, utveksling...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...