Kadmium Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jeg har nettopp vært å klipt meg. Men jeg synes det ble "litt" for kort. Jeg kan ikke akkurat saksøke frisøren heller . Er det noen som vet hvordan man kan få håret til å vokse litt fortere enn 1 milimeter på 3 dager? Skal i dåp til søndag, og skolen begynner om 14 dager. Helst seriøse svar. Takk, Espen Jensen (bruker av HW forumet ) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 jeg tror ikke det er noe du kan gjøre som gir merkbar forskjell egentlig, det kommer nok ut igjen sakte men sikkert Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hm.. Trenger litt lenger hår jeg gitt Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har det noe å si når man går barneskolen da? Neida. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 spis øl-gjær for harde livet. får håret til å gro fortere. litt, men ikke mye. kan kjøpes på butikken. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Har det noe å si når man går barneskolen da? Neida. Hehe.. Vet ikke om det har så mye å si jeg, men søstrene mine kom nettopp hjem og de så at jeg så fin ut.. Haha.. Jeg har noen syke syke søsken Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 bruk caps eller lue.. funker fett Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 spis ølgjær og b-vitaminer... det er det som gir raskest hårvekst.... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 bruk caps eller lue..funker fett Må ta av capser og luer i klasserommet.. anner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 bruk caps eller lue..funker fett Må ta av capser og luer i klasserommet.. anner ikke hvorfor Læreren vår sa at det var samma for han om vi hadde caps eller lue på, bare vi jobba. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Må ta av capser og luer i klasserommet.. anner ikke hvorfor Stå på kravene dine! Ingen kan egentlig kreve at du skal ta den av deg. Spør om en skikkelig grunn hvis læreren spør, og si at det er det samme som sokker hvis han/hun allikevel krever det. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noen skoler har det i reglementet sitt, og da kan det faktisk kreves at du tar av deg hodeplagg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Ja, nemlig.. Er det på den sugne skolen jeg går på Melløs skole Ja, i Moss ja Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Noen skoler har det i reglementet sitt, og da kan det faktisk kreves at du tar av deg hodeplagg. Hva er forskjellen på sokker og lue? Ja, nemlig..Er det på den sugne skolen jeg går på Melløs skole Ja, i Moss ja Og hva gjør de hvis du ikke tar den av deg? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Har hatt caps på meg i alle år, hver gang en lærer ber meg ta den av protesterer jeg bare å sier at jeg ikke er komfortabel med å vise håret mitt. Funker alltid. Endret 3. august 2005 av pronoob Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Noen skoler har det i reglementet sitt, og da kan det faktisk kreves at du tar av deg hodeplagg. Hva er forskjellen på sokker og lue? Ja, nemlig..Er det på den sugne skolen jeg går på Melløs skole Ja, i Moss ja Og hva gjør de hvis du ikke tar den av deg? Vet ikke helt hva de gjør jeg.. Noen ganger andre i klassen nekter å ta av seg, og da flyr ting veggimellom og han blir sendt opp til rektor.. Haha.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Så la dem sende deg opp til rektor da vel, med den idiotiske grunn at du ikke ville ta av deg capsen. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Vi fikk heller ikke lov til det på barneskolen. Men det var ofte de ikke merka at noen hadde de på seg. Men etter jeg begynte på ungdomsskolen, er der ingen regler om hodeplagg. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 hva med ett bilde da, så vi kan se om du ser så dum ut som du sier Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Nå når jeg er ferdig med ungdomsskolen kan jeg ikke fatte hvorfor vi godttok alle de idiotiske reglene vi hadde på barneskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå