LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Dette er det morsomste jeg har sett på flere år: Mighty Moshin' Emo Rangers Emo Rangers; The Movie Endret 3. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) haha, lol!.... De har jo heelt sikkert ikke hørt om Powerangers Endret 3. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Min favoritt Mighty Moshin' Emo Ranger: Stef: Bleeding Heart Emo Ranger: Stef's broken teenage heart, after being dumped in front of the whole school, is the source of power which transforms her into the Bleeding Heart Emo Ranger. Her Emo Heart Attack can reduce even the most enthusiastic monster into a whimpering depressed mess. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 http://www.filecabi.net/v/file/1118219367/wmv <3 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 UPDATE: På www.emorangers.com ligger nå den offisielle introsekvensen til filmen. Dette betyr at vi kanskje nærmer oss en release? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ahaha.. Så bra, så veldig bra. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg tror dette kan bli en av de beste egenproduserte filmene noensinne. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 31. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2005 UPDATE: Emorangers-filmen er nå ferdig og kan lastes ned fra www.emorangers.com Filmen var faktisk UTROLIG bra med tanke på at dette er en ren amatørproduksjon. Jeg lo meg iallefall skakk. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. oktober 2005 Del Skrevet 31. oktober 2005 Slett og rett jævla bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå