Scout Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Min cpu ligger over 50 grader etter idle i windows i 30-40 min. (synker _sjeldent_ under 50). Men siden det er så liten plass på hovedkortet tørr jeg ikke bestille ny cpu vifte før jeg er sikker på at den får plass. Noen som har noen erfaringer? eller vet om noen bra vifte som passer og kjøler godt? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Hvorfor skal du ha vifte, når du ikke har noen problemer med varme? over 50 grader betyr ikke at det er krise, 50-60 grader fungerer helt greit det. Endret 3. august 2005 av Kevlar Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Feilposta, skal ligge under "Kjøling - Luft". Rapportert. Kevlar: 50*C ville jeg kalt høyt som idle-temp, og hvis han vil skifte kjøler, så må han vel få lov til det? Scouten2: Hvilken socket er det? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Cooler Master Hyper 48 er en god kjøler som også er veldig stillegående.Her finner du målene på den. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Flyttes fra hovedkort til luftkjøling Lenke til kommentar
Scout Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Socket 775 har lest litt rundt om og skal visst være veldig få vifter som passer på dette hovedkortet. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 den cooler master vifta har jeg også lest mye bra om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå