Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Har vært i banken i dag, var vist ingen problem med å få lån her nei Så tenkte jeg skulle ta et på 60000 kr. Jeg har sett litt på Audi 80 og 100. 100: 80: Personlig liker jeg best 100. Men det jeg lurer på hvilken av disse to modellene er det minst/mest feil med. Evt ting en bør være obs på når det kommer til audi. Vet at enkelte deler kan være litt dyre. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Audi 80 iaff den du har på bildet har helgavanisert karoseri så du finner skjelden en rusten audi 80. Den vesentlige forskjellen er størrelsen, audi 100 er en stor bil ala 5 serien til bmw Audi 80 er mer lik bmw 3 serien, men audi 80 er definitivt lettest å få tak i deler til, de er også rimeligere en delene til audi 100 og har et mye større utvalg av body kits, slik som s2/rs2 fangere og lys, senkesett osv. men er det en stor bil du er ute etter så blir det nok audi 100 Anbefaler at du undersøker forsikring på begge før du bestemmer deg Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) jeg syntes personlig at audi 100 er en penere bil, men hvet at de er ikke såååå drift sikre når det gjelder små feilt, spesiellt elektriske feil.. Men der jo også en god del dyrere. fatters har en audi 100 2,5 tdi.. er ikke 100% feil fri, spesiellt soltaket som lever sitt eget liv . Det er en 93 mod så den er galvanisert (utenom bagasje- lokket av en eller annen merkelig grunn, så der kommer det litt lakk rust), men forøvrig god til å trekke hengere, merker ikke at dem er på engang . Dessuten ville jeg ha satt av en slump penger til evnt reprasjoner, forsikring osv.. Endret 3. august 2005 av freddy85 Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Selv har jeg lenge vært litt småforelska i Audi 100 (eller aller helst S4, som har 100-karosseriet). Den gir meg litt storbils-kvalitetspreg, og er god og komfortabel å kjøre. Audi 80 synes jeg er litt for liten, og virker mye "billigere" gjennomført. Hadde jeg hatt valget, ville det helt klart falt på en 100 quattro avant med rekkefemmer (f.eks. 2,3E). Den på bildet ditt så jo veldig fin ut, quattro og greier Avant eller ei er vel et spørsmål om bruksområde og rett og slett smak. Dette er bare mine meninger (har Audi selv, men ingen av disse to). Lenke til kommentar
SkorpuZ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Forrige bilen pappa hadde var en audi 100 2,3E kjempe fin bil stor plass i den også, pluss at 2,3E er en veldig fin motor til denne bilen. menge som mener at det er en av de beste audi motorene. hadde ikke noe feil med den så lenge vi hadde den, men så hadde vi den ikke mer en i et år heller da. jeg ville gått for audi 100 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Takker for mange gode svar! Jeg tror etter beste evne jeg skal finne en 100, liker storbilfølelsen. Dessuten bryr jeg meg pent lite som styling, etter som det vistnok var lettest å finne til 80. Jeg liker en stilren bil Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Fant noe fra dinside.no som kansje er lurt å lese litt på Lenke til kommentar
edonis Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Jeg vet ikke helt hvilke av de to som har minst feil, men hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt Audi 100 for 60 000. Selv har jeg Audi 80- men så betalte jeg rundt en fjerdedel av det du gjorde (87 B3- før facelift), men synes fortsatt det er en fin bil. Audi 100 ser ut som en mer moderne og luksuriøs bil, og for 60 000 har du fint råd til en! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Husk at om du svir av alle pengene på innkjøp, så har du lite i drift/andre kostnader.. Og tro meg, det er DYRT med egen bil.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. august 2005 Forfatter Del Skrevet 5. august 2005 Husk at om du svir av alle pengene på innkjøp, så har du lite i drift/andre kostnader.. Og tro meg, det er DYRT med egen bil.. Har allerede tenkt på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå