MadMe Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Saken er: skal på ferie og har tenkt å sende ut rapporter fra ferien til min hjemmeside via mail på mobilen. Så da trenger jeg et script som går inn på mailkontoen og skriver ut mailene som om de var nyheter. Gjerne vedlegg også, slik at jeg kan sende med bilder. Er det noen som vet om/har et slikt script ferdig? Har aldri drevet med mailopplegg i PHP, så jeg har ikke tid til å lage det selv. Takker for alle svar Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Se i tråden "PHP-kode som andre kan bruke" (eller noe sånt). Der er det en kode for å sende inn MMS-bilder via mail og få dem lagt ut på nett. Den kan lett endres litt på. Lenke til kommentar
MadMe Skrevet 4. august 2005 Forfatter Del Skrevet 4. august 2005 Takk for tipset Jeg har nå fått forandret litt på det scriptet slik at mailene i inboksen listes opp som nyheter - med bilde! Lenke til kommentar
nthing Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Kan du legge scriptet ditt her? så jeg kan se hva du gjorde :?: :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå